Community Status Updates
endless_inspiration → the goblin
χμμμ......
εχω σκοπο να το διαβασω το d gray man αλλα ολο το αναβαλω....
απο bleach διαβαζω το manga
Oct 09 2009 22:56
the goblin → endless_inspiration
μπα δεν τα ξερω.........εγω διαβαζω D.GRAY-MAN και βλεπω bleach
Oct 09 2009 16:30
endless_inspiration → the goblin
γειααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εχω αρχισει το kaichou wa maid-sama......
δεν ξερω αμα το εχεις ακουστα!
καλο ειναι μεχρι στιγμη..........
απο ανιμε τιποτα....
εσυ;
Oct 05 2009 10:51
the goblin → endless_inspiration
γεια σου τη κανεις???????βλεπεις-διαβαζεις τιποτα αυτο τον καιρο??????
Oct 04 2009 14:43
endless_inspiration → the goblin
χρόνια πολλά!!!!
να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς!!!!!!!!
:)
Sep 16 2009 10:07
Scorpion → endless_inspiration
thanks και μενα μαρεσει πολυ, το berserk τα σπαειιι!!!
Jun 10 2009 18:06


This status update has reached the maximum number of replies allowed
