Jump to content


Community Status Updates


Photo

endless_inspiration → GhostPrince

απλά βαριέμαι να βλέπω....... με τραβάει περισσότερο το manga.... καλά berserk τα σπάει το αγαπημένο μου(το έχω διαβάσει μέχρι εκεί που έχει βγεί) op είχα προσπαθήσει να δώ μου άρεσε πολύ αλλά έχει ατελείωτα επσ βαριεμαι........ τι akumetsu έχει το ίδο σκεπτικό με το death note είναι ένα αγόρι που αποκτά κάποιες δυνάμεις(δεν ξέρω ακριβώς τι) και αποφασίζει να τιμωρήσει όλους τους κακούς(αθρώπους με εξουσία κυρίως που εκμεταλεύονται διαφόρους για να κερδίζουν χρήματα) τησ ιαπωνίας(σκοτώνοντάς τους) για να ''βασιλέψει'' η ειρήνη και η δικαιοσύνη στην ιαπωνία..... βάβαια δεν έχω διαβάσει πολύ γιατί το άρχισα πρόσφατα.....
Mar 12 2010 15:20
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

:kakaka: pos kietc? =P αν και γω απο ανιμε....μονο one piece βλεπω κα8ε βδομαδα =P και FMA brotherhood βασικα ;) apo manga berserk liwnw.....πριν κατι μερες το αρχισα και μεχι ποροσει :D και διαβαζω και τα OP kai Naruto κα8ε week ....τεσπα...υμμ...το akumetsu με τι εχει να κανει? ^^:hiding_something:
Mar 12 2010 15:12
Photo

endless_inspiration → GhostPrince

βαρκελώνη??????? θέλω κ εγώωωω........ τέσπα..... από anime έχω να δώ 1,5 χρόνο μην σου πώ και 2... από manga Μια χαρούλα... τώρα διαβάζω το akumetsu ενώ κάθε βδομάδα συνεχίζω το naruto,bleach k bakuman... αυτά
Mar 12 2010 15:03
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

Ναι.....και κοντεβει κιολας -__-....χαχα..τεσπα ναι μας ειχανε παει Βαρκελόνη...5 μερες(που γαμισε) ....πριν κλισει τo schooll....οποτε πηγε καπακι με τα Xmas XD anyway....εγω περιβαλοντικη δν ειμαι....και mlkia μου γιατι αν ημουν 8α πηγενα και 3ημερη φετος....:\ XD tespa....τι αλα εσυ? btw απο ανιμε - Manga πος τα πας? =)
Mar 12 2010 14:59
Photo

endless_inspiration → GhostPrince

πριν?χμμμ εγώ πάω με την ομάδα περιβαλλοντικής στην καστοριά.... του χρόνου 5ήμερη ¨... εσύ δίνεις φέτος ε? καλό κουράγιο.....
Mar 12 2010 14:53
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

Ναι ..ασε :P ....ε εμας μας την κανανε πριν τα χριστουγεννα τη 5ημερη ^^ τεσπα ....=που σας πανε εσας? ^^
Mar 12 2010 14:48
Photo

endless_inspiration → GhostPrince

πωπω χάλια να ξυπνάς τζάμπα...... τέσπα... εγώ καλά είμαι την άλλη βδομάδα πάω 4ήμερη... μια χαρά :P
Mar 12 2010 14:43
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

χαχα....ναι ασε....ξυπνησα προι προι και μασ διωχανε ...χαχ....μονο ο διευ8υντης και 2 κα8ηγητες ειχανε παει....λ0λ.......XD tespa....mia xara htane shmera.....ala avrio exw 7oro gmt XD anyway ti leei esy?
Mar 11 2010 23:05
Photo

endless_inspiration → GhostPrince

μα καλα καθολου? εγω εκανα τουλαχιστον 2 ωρεσ......*ζηλια* χμμμμμμ
Mar 11 2010 21:37
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

μια χαρα =) χαλαρόνω που δεν ειχα schooll σημερα λογο απεργιων xaxa...;) εσυ ...τι λεει?^^
Mar 11 2010 18:33
Photo

endless_inspiration → GhostPrince

Μια χαρά εσύ???
Mar 11 2010 13:07
Photo

GhostPrince → endless_inspiration

:hi: τι γινεσαι? =)
Mar 11 2010 10:31
Photo

endless_inspiration → Zoro

Ναι γενικά πιστεύω ότι ήταν καλύτερο στα πρώτα τεύχοι(ο χαρακτήρας δίνει πόντους).Τέσπα.... Το berserk δεν πρόκειται να το σταματήσω.... μακράν το καλύτερο που έχω διαβάσει!!!!!!!! Αν και είναι λίγο σπαστικό που βγαίνει όποτε να ναι....
Mar 04 2010 22:15
Photo

Zoro → endless_inspiration

Α, δλδ αξίζει πιο πολύ για τα πρώτα κεφάλαια λες ε; Κάτι σαν το Berserk φαντάζομαι (αν και ακόμη καλό είναι, απλά όχι όσο παλιά). Το διαβάζεις ακόμη το τελευταίο btw; (μιας και στολίζει την fave θέση σου) Τέλος, ποια φατσούλα, αυτή λες: :blush2: ; Ότι και καλά πιο πολύ για τον χαρακτήρα αξίζει, παρά την πλοκή; :P
Mar 04 2010 22:10
Photo

endless_inspiration → Zoro

ντάξει δεν με έχει πορώσει κιόλας.... Στην αρχή μου άρεσε περισσότερο.. τώρα το ψιλοβαριέμαι....... (η φατσούλα πιό κάτω πήγαινε για τον Dark)
Mar 04 2010 22:06