Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
valadorn → endless_inspiration
Sorry μπερδευτηκα, ειναι μικρο το avatar και δεν προσεξα καλα:/ Νομιζα οτι ηταν Light και Takada(τωρα θυμηθηκες?)
Αυτο το bakuman ποσο θελω να το δω και δεν μπορω να το κατεβασω για την ωρα...:/:/:/:( Υπογραφει η προσωρινη χαμηλα ταχυτητα συνδεσης..
Ιούλ 02 2010 18:11
endless_inspiration → valadorn
takada??? από bakuman είναι το avatar(μπορέι να μην θυμάμαι και το όνομα).......:P
Ιούλ 01 2010 20:04
valadorn → endless_inspiration
Σ'ευχαριστω και παλι αν και δεν εγγυωμαι 100% οτι ειμαι σε πολυ μεγαλη βαθμολογια μεχρι να πιασω στα χερια μου τους βαθμους. Παντως οι πιθανοτητες ειναι υπερ μου.
Οχι στο γραμμικο μας εδωσαν σκαρηφιμα.
Τερμα οι συζητησεις λεω για βαθμους, παει τελειωσαν κ ειμαι επιτελους ελευθερος. Δεν ειναι τπτ και αν προσπαθησεις θα τα πας περιφημα ειμαι σιγουρος!
Ωραιο avatar!Η Takada ειναι μαλλον η αγπημενη μου γυναικα χαρακτηρας απο ανime/manga...
Ιούλ 01 2010 13:28
endless_inspiration → valadorn
Περνάς σίγουρα;;; Συνχαρητήρια!!!!!!!!!!:ureshii:
επιτέλους τελείωσες και εσύ!!!!!
τα είδα τα θέματα που πέσανε... στο ελεύθερο δεν έχω κάνει ομπρέλα αλλά δεν μου φάνηκε πολύ δύσκολο!!!
στο γραμμικό δεν σας δώσανε μόνο κείμενο;;; δεν μου εμφανιζόταν εικόνα.....
τέλος πάντων να δώ τι θα γράψω εγώ του χρόνου!!!!:himitsu:
Ιούν 28 2010 12:14
valadorn → endless_inspiration
Thanx!:)
Δεν μπηκα στο site επειδη επρεπε να παω στη Θεσσαλονικη για να δωσω.
Τελικα πολυ καλα τα πηγα. Μπορει επειδη ημουν ανετος καθως δεν εξαρτωμουν απο το βαθμο του σχεδιου(εχω γραψει πολυ καλα στις Πανελλαδικες).
Στο σχεδιο ειναι οπλο πιστευω να εισαι ανετος αρα και πιο ελευθερος στη δημιουργια και πανω απ ολα ψυχραιμος.
Το ελευθερο επειδη μαλλον θα σ ενδιαφερει, δεν ηταν μεγαλο αν και φαινονταν μεγαλο(what?). Στο χαρτι εβγαινε στενο λογω της μεγαλης διαφορας των διαστασεων του θεματος εννοω.Καποιος στο επιπεδο σου ας πουμε, εγραφε ΕΥΚΟΛΑ πολυ ψηλα.
Το γραμμικο ηταν λιγο ζορικο γιατι ηταν μεγαλο αλλα ειπαμε με ψυχραιμια ολα γινονται.
Επιτελους λιγος χρονος να σχεδιασω αυτα που πραγματικα θελω και οχι αλλες καρεκλες , ομπρελες , μπουκαλια και σαπραγκαλα!!
Ιούν 27 2010 21:04
endless_inspiration → valadorn
Alohaaaa
Καλή επιτυχία για το σχέδιο αύριο και μεθαύριο!!!!!!!:wooi2:
Άντε και καλά αποτελέσματα:riiight:
Ιούν 24 2010 19:55
endless_inspiration → Ephialtes
χρόνια πολλά!!!!!!!! :)
ότι επιθυμείς και καλά αποτελέσματα(έδινες αν δεν απατώμαι....)
Ιούν 17 2010 09:59
the goblin → endless_inspiration
καλα ετσι τα σπαει ι πικ με τον γκαρα που εχεις βαλει {γελιο}
Απρ 19 2010 11:05
endless_inspiration → the goblin
hi~
ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!:ureshii:
να σαι και εσύ καλά.....
Απρ 07 2010 13:37
the goblin → endless_inspiration
ααααα χρονια πολλα αν και πολλη αργα:if:.....σορρυ δεν το ηξερα γιατι ειχα να μπω παρα πολλυ καιρο ανιμε.γρ .....να σε παντα καλα με υγεια και χαρα:ureshii::hbd::clap::kakashithumbup::cake::drinks:
Απρ 07 2010 12:54
endless_inspiration → valadorn
ευχαριστώ πολύ για τις ευχες!!!
sorry που άργησα αλλά είχα κάποιο πρόβλημα με το pc.....:/
Μάρ 22 2010 14:47
valadorn → endless_inspiration
[IMG]http://i171.photobucket.com/albums/u305/101chobits/happy%20birthday/hbminicake.jpg[/IMG]
heh....
Μάρ 14 2010 13:28
GhostPrince → endless_inspiration
ααα nice.....8α το αρχισω σιγουρα τοτε....τετια manga δεν τα αφινεις etc XD
Μάρ 13 2010 01:02


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
