Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

valadorn → endless_inspiration

Sorry μπερδευτηκα, ειναι μικρο το avatar και δεν προσεξα καλα:/ Νομιζα οτι ηταν Light και Takada(τωρα θυμηθηκες?) Αυτο το bakuman ποσο θελω να το δω και δεν μπορω να το κατεβασω για την ωρα...:/:/:/:( Υπογραφει η προσωρινη χαμηλα ταχυτητα συνδεσης..
Ιούλ 02 2010 18:11
Φωτογραφία

endless_inspiration → valadorn

takada??? από bakuman είναι το avatar(μπορέι να μην θυμάμαι και το όνομα).......:P
Ιούλ 01 2010 20:04
Φωτογραφία

valadorn → endless_inspiration

Σ'ευχαριστω και παλι αν και δεν εγγυωμαι 100% οτι ειμαι σε πολυ μεγαλη βαθμολογια μεχρι να πιασω στα χερια μου τους βαθμους. Παντως οι πιθανοτητες ειναι υπερ μου. Οχι στο γραμμικο μας εδωσαν σκαρηφιμα. Τερμα οι συζητησεις λεω για βαθμους, παει τελειωσαν κ ειμαι επιτελους ελευθερος. Δεν ειναι τπτ και αν προσπαθησεις θα τα πας περιφημα ειμαι σιγουρος! Ωραιο avatar!Η Takada ειναι μαλλον η αγπημενη μου γυναικα χαρακτηρας απο ανime/manga...
Ιούλ 01 2010 13:28
Φωτογραφία

endless_inspiration → valadorn

Περνάς σίγουρα;;; Συνχαρητήρια!!!!!!!!!!:ureshii: επιτέλους τελείωσες και εσύ!!!!! τα είδα τα θέματα που πέσανε... στο ελεύθερο δεν έχω κάνει ομπρέλα αλλά δεν μου φάνηκε πολύ δύσκολο!!! στο γραμμικό δεν σας δώσανε μόνο κείμενο;;; δεν μου εμφανιζόταν εικόνα..... τέλος πάντων να δώ τι θα γράψω εγώ του χρόνου!!!!:himitsu:
Ιούν 28 2010 12:14
Φωτογραφία

valadorn → endless_inspiration

Thanx!:) Δεν μπηκα στο site επειδη επρεπε να παω στη Θεσσαλονικη για να δωσω. Τελικα πολυ καλα τα πηγα. Μπορει επειδη ημουν ανετος καθως δεν εξαρτωμουν απο το βαθμο του σχεδιου(εχω γραψει πολυ καλα στις Πανελλαδικες). Στο σχεδιο ειναι οπλο πιστευω να εισαι ανετος αρα και πιο ελευθερος στη δημιουργια και πανω απ ολα ψυχραιμος. Το ελευθερο επειδη μαλλον θα σ ενδιαφερει, δεν ηταν μεγαλο αν και φαινονταν μεγαλο(what?). Στο χαρτι εβγαινε στενο λογω της μεγαλης διαφορας των διαστασεων του θεματος εννοω.Καποιος στο επιπεδο σου ας πουμε, εγραφε ΕΥΚΟΛΑ πολυ ψηλα. Το γραμμικο ηταν λιγο ζορικο γιατι ηταν μεγαλο αλλα ειπαμε με ψυχραιμια ολα γινονται. Επιτελους λιγος χρονος να σχεδιασω αυτα που πραγματικα θελω και οχι αλλες καρεκλες , ομπρελες , μπουκαλια και σαπραγκαλα!!
Ιούν 27 2010 21:04
Φωτογραφία

endless_inspiration → valadorn

Alohaaaa Καλή επιτυχία για το σχέδιο αύριο και μεθαύριο!!!!!!!:wooi2: Άντε και καλά αποτελέσματα:riiight:
Ιούν 24 2010 19:55
Φωτογραφία

Ephialtes → endless_inspiration

Ευχαριστω Εδινα, δεν απατασαι :P
Ιούν 17 2010 10:48
Φωτογραφία

endless_inspiration → Ephialtes

χρόνια πολλά!!!!!!!! :) ότι επιθυμείς και καλά αποτελέσματα(έδινες αν δεν απατώμαι....)
Ιούν 17 2010 09:59
Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

ευχαριστώ!!! είναι όντως πολύ γελίο....
Απρ 20 2010 21:00
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

καλα ετσι τα σπαει ι πικ με τον γκαρα που εχεις βαλει {γελιο}
Απρ 19 2010 11:05
Φωτογραφία

endless_inspiration → the goblin

hi~ ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!:ureshii: να σαι και εσύ καλά.....
Απρ 07 2010 13:37
Φωτογραφία

the goblin → endless_inspiration

ααααα χρονια πολλα αν και πολλη αργα:if:.....σορρυ δεν το ηξερα γιατι ειχα να μπω παρα πολλυ καιρο ανιμε.γρ .....να σε παντα καλα με υγεια και χαρα:ureshii::hbd::clap::kakashithumbup::cake::drinks:
Απρ 07 2010 12:54
Φωτογραφία

endless_inspiration → valadorn

ευχαριστώ πολύ για τις ευχες!!! sorry που άργησα αλλά είχα κάποιο πρόβλημα με το pc.....:/
Μάρ 22 2010 14:47
Φωτογραφία

valadorn → endless_inspiration

[IMG]http://i171.photobucket.com/albums/u305/101chobits/happy%20birthday/hbminicake.jpg[/IMG] heh....
Μάρ 14 2010 13:28
Φωτογραφία

GhostPrince → endless_inspiration

ααα nice.....8α το αρχισω σιγουρα τοτε....τετια manga δεν τα αφινεις etc XD
Μάρ 13 2010 01:02