Community Status Updates
GkLoc → endless_inspiration
Χαλασε???:dazed:
Welcome Back και εσυ...:congrats:
Να ενα καλο πραγμα που χαλασε,You watched One Piece,:thumbup:
Εγω παλι ακομα να μου αλλαξουν το ονομα:sigh2:
Και κατι ακουσα θα το κρατησω...:nanana::nanana:
Aug 29 2008 14:50
endless_inspiration → GkLoc
welcome back....
ειχε χαλασει το router απο προχθες και σημερα πηγα και το αλλαξα......
ασε σημερα ειδα 7 επ. ειμαι στο 46!!!!!:wooi2:
Aug 29 2008 12:10
GkLoc → endless_inspiration
Thanks Endless-Chan...
Ε ειχα πυρετο αλλα τωρα ειμαι μια χαρα μου περασε,απλως ειμαι πρησμενος ακομα....
anyway,ευτχως βγηκα πιο νωρις απο'τι περιμενα[thank god]!
τωρα μονο περιμενω να ξαναπαρω πισω το παλι μου ονομα και βλεπουμε...
one Piece που εισαι btw???[Μην πεις κατω απο 20..xDD]
Aug 27 2008 17:47
Ephialtes → endless_inspiration
Εχω διαβασει το 1ο chapter απο το Bakuman και μου αρεσε παρα πολυ
καποια στιγμη θα διαβσω και το δευτερο:D
Aug 27 2008 15:23
endless_inspiration → Ephialtes
:hi:
σου προτεινω να διαβασεις το [B]bakuman[/B] που το γραφουν/σχεδιαζουν οι δημιουργοι του
death note.....
(ειδα σου αρεσει το death note αν και ειναι διαφορετικο στυλ....)
Aug 27 2008 14:47
endless_inspiration → GkLoc
spoilers break my nervs......:erk:
καημενο καλοκαιριατικα στο νοσοκομειο;;;:burningbe3:
μα καλα τι εχεις πια και αναγκαστηκες να πας νοσοκομειο.......
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!(και τα λεμε οταν γυρισεις...)
Aug 26 2008 13:18
GkLoc → endless_inspiration
Eμενα βασικα στο One Piece αμα μου πεταξουν Spoiler δεν μου την σπαει,δεν ξερω γιατι...:orly:
Ομως αμα σε αλλο Anime μου το κανουν μου σπανε τα νευρα και γινομαι Berserk:dwarf:[LoL]!
ΑΑ καημενη,ναι ειναι πολυ σπαστικο να εχεις εναν στην οικογενεια και να σου τα πεταει περα δωθε,και εγω το εκανα στο ξαδελφο μου ωσπου σταματησε να βλεπει αλλο One Piece...:uhh:
Aug 26 2008 09:12
endless_inspiration → GkLoc
ολα τα μαθαινω εγω.....:tensai:
παντως πολυ σπασιμο το spoil...
ο αδελφος μου(οχι αυτος που ξερεις) εμπαινε σε ενα site γαι naruto
και μου εκανε spoil πριν καν δω ολα τα επ. ....:erk:
(ηξερα και για το manga πριν το διαβασω....:cry5:)
Aug 25 2008 18:08
GkLoc → endless_inspiration
:OMG3:
Ωχ ποιος στο ειπε???:uhh:
Οχι βασικα δεν ξερω τα παντα,ομως μερικα Spoilerakia τα ξερω...[Και μεγαλα κιολας]!
Aug 25 2008 16:23
endless_inspiration → GkLoc
ok....
εμαθα οτι ξερεις τα παντα ε;;;;;
εννοω και στο manga...
Aug 25 2008 15:58
endless_inspiration
ok....
εμαθα οτι ξερεις τα παντα ε;;;;;
εννοω και στο manga...
Aug 25 2008 15:52
GkLoc → endless_inspiration
Eμμ,
Στο 40 ειμαι και θα το αρχισω μαλλον οταν τελειοσω One Piece,που θελω λιγα επεισοδια ακομα...
Οταν το αρχισω θα σε ενημεροσω...
Το ξερω οτι ηταν καλυτερο αλλα μεχρι πεμπτη θα εχω αυτο...[That was our deal]
Aug 25 2008 15:45
endless_inspiration → GkLoc
ναι καλα....
καλυτερο ηταν το αλλο......
(ακυρο mode)
που εισαι naruto?
Aug 25 2008 15:39
GkLoc → endless_inspiration
Αποφασισαν να μου το κρατησουν εμενα για καιρο:emptyonexg1:
Οποτε τωρα θα εχω αυτο το ονομα For EVAH....:wooi2:
Aug 25 2008 15:21
endless_inspiration → GkLoc
τι ονομα ειναι αυτο;;;;;
οι αλλοι δεν τα κρατησαν καθολου ........:emptyonexg1:
μολις ειδα το post σου στο ''πως γνωρισατε το Forum''.........
:nod::nod::nod:
Aug 25 2008 12:18


This status update has reached the maximum number of replies allowed
