Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Radagast

Ρε καμένε, χτες μπήκα on για τουλάχιστον μισή μέρα (ok, περίπου)... κρίμα που δεν είμασταν in sync! :hahaha: Anw, δεν προλαβαίνω να μπω/μείνω ξανά σήμερα, αλλά θα τσεκάρω αυτά που μου έστειλες πριν να δω. :P
Mar 06 2010 17:28
Photo

Maya-chan → Zoro

Καλή τύχη. Αφού επιβίωσες τις πανελλήνιες δε σε σκοτώνει τίποτα. :P
Mar 05 2010 16:51
Photo

Zoro → Maya-chan

No worries, Maya-chan, η σκέψη είναι που μετράει άλλωστε (old but true)! Domo για τις ευχές, μακάρι να πάνε όλα έτσι, ειδικά το να επιβιώσω την επερχόμενη εξεταστική. :8): :P
Mar 05 2010 16:47
Photo

Maya-chan → Zoro

ρε συ, τώρα είδα ότι είχες χθες γενέθλια! χρόνια πολλά κι από μενα κι ας είναι αργά! να τα εκατοστήσεις και να σαι πολυ χρονος κι ευτυχισμενος. :gotit:
Mar 05 2010 16:34
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Catchy song, thank you dear (ήδη το χρησιμοποίησα αλλού)! :hahaha: Δουλεία, σχολή, μαγείρεμα... αυτονομία στο full βλέπω, τύφλα να 'χουν όλες οι σάκουρες των anime, που μόνο να κλαίνε και τσουντεριάζουν ξέρουν! :P Πέρασα πολύ καλά χτες και μπορώ να πω ότι πέτυχα να κάνω σχεδόν ένα mix πάντων που μπορεί να κάνει ένας εορταζόμενος, χωρίς να κουράστηκα ταυτοχρόνως. :) Oh, this is the cake btw, be my guest and try all you like! [SPOILER=18+][IMG]http://i49.tinypic.com/2a851xu.jpg[/IMG] :bleh:[/SPOILER]
Mar 05 2010 15:40
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Happy Birthday to you You belong to the zoo With the monkeys and the donkeys And the others like you! :gotit: Χρόνια πολλά παλικάρ' μου, πολύχρωνος κ πολύχρωμος!Είδες, δεν σε ξέχασα κ ας άργησαν λιγάκι οι ευχές! Όπως κατάλαβες έχω το ρεπό μου πάλι κ μουλιάζω στον καναπέ μου βλέποντας τις σαπουνόπερες που έχασα μέσα στην εβδομάδα αλλά φρόντισα να τις γράψω στο βίντεο (ναι, είμαι της παλιάς σχολής). Κ όχι, δεν με βάζουν να σκάβω αλλά σκέψου ότι μόλις γυρίσω πρέπει να ξεμπιχλιάσω κ να μαγειρέψω οπότε που χρόνος για socializing via anime.gr. :if: Πως τα πέρασες στα γενέθλια σου εσύ???Κανά κομμάτι από την τούρτα θα μας στείλεις ή μπααααά?:smokingg:
Mar 05 2010 11:58
Photo

Zoro → LNEnja

Glad you liked! :D Καλά την sig σχεδόν έτοιμη την βρήκα, πιο πολύ τις διαστάσεις έφτιαξα (και αφαίρεσα μια τρίχα του μαλλιού που δεν πήγαινε καλά με αυτήν :P). Πάντως αυτό για εντονότητα καλή ιδέα, δεν το είχα σκεφτεί, το είχα κάνει και με την προηγούμενη sig, noted. Το ava ήταν το πιο κουραστικό κομμάτι, ακόμη δεν είμαι εντελώς ικανοποιήμενος γιατί το ήθελα transparent αλλά για να είναι κινούμενο πρέπει να είναι στην μορφή gif (δοκίμασα και το forum δεν αναπαράγει animated png ακόμη) και οι gif δημιουργούν τετραγωνάκια γύρο γύρο στις transparent, απ' όσο είδα και διάβασα. :mador2: :unlucky:
Mar 05 2010 00:33
Photo

Zoro → Night Wizard Seal

Χαχα improvisation ήταν... και κι εμένα μου άρεσε. :P
Mar 04 2010 23:55
Photo

Zoro → Sadman

Άλλαξε την sig σου πριν την δει κάνας mod, είναι uber OP manga spoiler! :Crying2: Αν θες να την κρατήσεις βάλ' την όλη σε spoiler tag και γράψε απ' έξω ότι περιέχει τεράστια manga spoiler. Φιλικά. :)
Mar 04 2010 23:52
Photo

LNEnja → Zoro

[FONT="Franklin Gothic Medium"]Όπα όπα όπα~ Να το και το avvie! Itachi-kuuuun! :zetsubou: Good job για άλλη μια φορά... Άξιζε τον κόπο σου --ειδικά για την sig. T____T (αν και του χρειάζεται λίγο πιο έντονο contrast για να εστιάζει κυρίως τα μάτια του άλλου στο pained ύφος του λαβωμένου πρίγκιπα xD ) *saves signature* ;) [/FONT]
Mar 04 2010 22:38
Photo

Night Wizard Seal → Zoro

Ninja-jedi μου άρεσε πολύ αυτή η προσφώνηση :) Μου θύμησε το παιχνίδι Jade Empire !! Αγάπη μεγάλη.
Mar 04 2010 22:25
Photo

Night Wizard Seal → Zoro

Thy pleasure :)
Mar 04 2010 22:22
Photo

Mad_Hatter → Zoro

Oh yes, 100% θα παρω το chapter μολις βγει στα αγγλικα.
Mar 04 2010 22:19
Photo

endless_inspiration → Zoro

Ναι γενικά πιστεύω ότι ήταν καλύτερο στα πρώτα τεύχοι(ο χαρακτήρας δίνει πόντους).Τέσπα.... Το berserk δεν πρόκειται να το σταματήσω.... μακράν το καλύτερο που έχω διαβάσει!!!!!!!! Αν και είναι λίγο σπαστικό που βγαίνει όποτε να ναι....
Mar 04 2010 22:15
Photo

Zoro → endless_inspiration

Α, δλδ αξίζει πιο πολύ για τα πρώτα κεφάλαια λες ε; Κάτι σαν το Berserk φαντάζομαι (αν και ακόμη καλό είναι, απλά όχι όσο παλιά). Το διαβάζεις ακόμη το τελευταίο btw; (μιας και στολίζει την fave θέση σου) Τέλος, ποια φατσούλα, αυτή λες: :blush2: ; Ότι και καλά πιο πολύ για τον χαρακτήρα αξίζει, παρά την πλοκή; :P
Mar 04 2010 22:10