Jump to content


Community Status Updates


Photo

Umi no Ossan → Zoro

Αντε Ζορο εγω ειμαι ετοιμος !!!! Εσενα περιμενω !!!! Τελειωνε !!!!! Εχω βρει το πακετο !!!!
Aug 20 2008 22:10
Photo

iristella → Zoro

δεν ηταν η robin.....Shizuka την λεγανε...... Και καλυτερα που το αλλαξα τωρα για να μην γινει καμια χοντρη παρεξηγηση αν αρχισουν και ποσταρουν τπτ περιεργο.Meet C.C from code geass λοιπον,....BTw εχεις ωρα?
Aug 20 2008 22:06
Photo

Zoro → iristella

Ελα ρεεεε,μ'αρεζε πιο πολυ η Robin με τα ασπρα μαλλια απ το vk:( Αnw κι αυτο πολυ καλο βεβαια....αντε οπου να ναι ερχετε και η ωρα μου/μας:)
Aug 20 2008 22:04
Photo

Zoro → iristella

Ενα group γεματο iristelles??? Ειναι να αναρωτιεσαι αν θα θελες να βρεθεις ποτε σε τετοιο μερος...XD {ναι ναι ξερω,iri is a good girl:tongue2:} Και μετα ολες τους βαζοντας το χερι μεσα στο σωμα του αντιπαλου μπορουσαν να τον μετατρεψουν κι αυτον σε μια δικη τους??? {και να λεγανε οι αλλοι -Oh,God! και εσυ -iristella will suffice! ~agent smith styleXP~}
Aug 20 2008 18:40
Photo

Zoro → GkLoc

Yep σε αυτο ειμαι και πεταω απ την χαρα μου,αλλα παραλληλα εγκαθιστω τα προγραμματα,απλως δεν αντεξα και ειπα να μπω να δω τι επαιξε στο forum;) Αρα παω να συνεχισω να βαζω αυτα που θελω,,να τελειωσω και το βραδι...παντως το λαπτοπακι τελειο...πολυ γμτ και καμια σχεση με το προηγουμενο{τα vista λιγο με χαλανε αλλα κατα τ'αλλα πολυ καλο..θα σου πω μετα τι εχει αν ειναι..} Btw,τι εννοεις να συζητησουμε για το plan??To ava plan?? Aν ειναι αυτο ναι,τα λεμε αργοτερα τοτε...κατα το βραδακι....:ureshii:
Aug 20 2008 18:19
Photo

Zoro → Barbara

Χαρηκα πολυ Βαρβαρα,Zoro εδω!!:wooi2: Τα ενδιαφεροντα μου ειναι τα ιδια+βαλε και ταινιες γενικως! Καλα να περασεις στο forum και στο groupακι μας!;)
Aug 20 2008 18:05
Photo

Zoro → irιstella

ωραιο ava,πολυ πρωτοτυπο....:)
Aug 20 2008 17:57
Photo

iristella → Zoro

Ναι η μιμηση ειναι η υψιστη μορφη κολακειας δεν λενε????? Φανταζεσαι ενα group γεματο απο ιristelles? Τελειο δεν θα ηταν???????
Aug 20 2008 17:55
Photo

Zoro → iristeIIa

oi Death Note εχεις δει?? Αν ναι,η Misa σ'αρεσε??XD
Aug 20 2008 17:52
Photo

Zoro → iristella

your fandom keeps getting bigger and bigger:wooi2:....αντε και σε group συντομα!!:cry5:
Aug 20 2008 17:49
Photo

GkLoc → Zoro

Oi marimo, τι εγινε?? Πηρες καινουργιο πιτσι[που λεει και ο Doulis],η ακομα?? Αντε σε περιμενουμε για το Plan...
Aug 20 2008 17:43
Photo

Barbara → Zoro

:kawaii:Γεια , είμαι η Βαρβάρα μ'αρέσουν τα μανγα κα τα ανιμε :byejg9:
Aug 20 2008 14:42
Photo

Zoro → moutzah3d1n

Ελα σιγα την βλακεια.....αν χαθει το group να ανυσηχεις,τοτε θα τα ακουσεις!!:ill2: Παντως αφου ηταν να αναφερεις μερικους,καλυτερα που μας ειπες ολους μαζιXD Cya tomorrow pal:gn2:
Aug 20 2008 04:11
Photo

moutzah3d1n → Zoro

γινεται να μην ανεφερα εσενα! OP group χωρις εσας τους τρεις δεν υφισταται:hahaha: c ya around και συγνωμη αν εκανα τοσο μεγαλη βλακεια δεν το ηξερα:uhh:
Aug 20 2008 03:32
Photo

Zoro → psofia

Χμμμ βλεπω δεν με ξεχασες και με προκαλεις και απο πανω!
Aug 20 2008 03:20