Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → moutzah3d1n

εεεε τι να πω τωρα....Shine!:mador2: {πλακα κανω,θα προσβαλλομουν αν ανεφερες τους αλλους 2 και οχι εμενα...ολοι για εναν και ενας για ολους;)}
Aug 20 2008 02:20
Photo

Zoro → Radagast

Ρε τι σεντονι ηταν αυτο στο Death Note thread??!:hahaha: Θελεις να με συναγωνιστεις??Παμε για τουρνουα καμια μερα!!! {ΥΓ:τα χερια κοντα απ το Monster:ill2:XD}
Aug 20 2008 02:16
Photo

psofia → Zoro

Βαρέθηκα να σβήνω τα μηνύματα. :Ρ
Aug 19 2008 19:09
Photo

Zoro → GkLoc

OK thanx για το link τοτε;) Αντε συντομα να αλλαξω ava λοιπον{κριμα,ξερω οτι σ'αρεζε!!} Eλπιζω αυριο να ναι οκ το πισι να τελειωνουμε!! Αντε φυγε απ το Berserk mode και ξαναγινε κανονικος...captain ishidoro!! Κοψ την πλακα,villlage liar:tongue2:
Aug 19 2008 05:05
Photo

tsintori → Zoro

Ναι τα links δουλεύουν μια χαρά........
Aug 19 2008 00:10
Photo

GkLoc → Zoro

[No Comment]
Aug 18 2008 22:55
Photo

Zoro → GkLoc

Ελαααααα πλακα σου εκανα,δεν προκειτε να το εκανα και σε αλλους{οπως κανουν αλλοι,γκουχ γκουχ:smokingg:}....ελπιζω να μην τα πηρες...:cry5:
Aug 18 2008 22:52
Photo

GkLoc → Zoro

Εγω τουλαχιστον δεν μπαινω και λεω ελα ρωτα εμενα και ασε τον Zoro..
Aug 18 2008 22:37
Photo

Zoro → GkLoc

Χεχε παρε μια δωση απο το ιδιο σου οπλο!!!:hehehe:
Aug 18 2008 22:28
Photo

GkLoc → Zoro

"οτι αλλο εχεις απορια ελα σε μενα και οχι στον GkLoc παντα..." Mπραβο ρε ευχαριστω πολυ,Παρτους ολους..
Aug 18 2008 22:27
Photo

Zoro → Scorpion

Φιλε Scorpion να με συγχωρεσεις που πεταγομαι στην συζητηση σου με τον GkLoc περι Death Note αλλα θελω να δοσο σε καποιον την ιδια αισθηση{ασε,ξερω τι λεω!!;)}αρα σου απανταω εγω... Στο 2ο επεισοδιο ο L δεν πεθαινει γιατι αυτος στην τηλεοραση δεν ηταν ο αληθινος,αλλα ενας ψευτικος...ενα "θυμα" για να κανει την παγιδα του ο αληθινος L....οτι αλλο εχεις απορια ελα σε μενα και οχι στον GkLoc παντα...;)
Aug 18 2008 22:06
Photo

Zoro → Umi no Ossan

Καλα αλλα απο δω και περα δεν ξερω αν θα παρεις απαντηση στο πμ πια...βεβαια το θεμα εχει χαλαρωσει αρκετα τελευταια,αρα δεν ξερω και αν αξιζει τον κοπο πια:P Τωρα,Berserk εφτασες στην πορωση...η πανοπλια!!! Απο την μια εχει πολυ φαση που γινετε τοσο δυνατος και ευελικτος ο Guts και μ'αρεσει που εχει και συνεπειες γι αυτον η χρηση της,απο την αλλη ειναι πολυ ψευτικη ομως και χαλαει λιγο το σοβαρο κλιμα που ειχαμε συνιθισει απο το Berserk στην αρχη....επισης μου θυμιζει υπερβολικα την μαυρη στολη του Spiderman,μιας και και αυτη ενεργοποιειται μονη της,οπως εδω....σαν συνολο μπορω να πω μ'αρεσει,απλα εχει και μερικα κενα το θεμα λεω;) Anw,καλη συνεχεια λοιπον!:)
Aug 18 2008 22:00
Photo

Zoro → tsintori

[B][I] Hehe,Eat That Marimo/... [/I][/B]GK,shut your trap dammit:burningbe3: Ηθελα να σου πω οτι μπορεις να τα βρεις και στο stoptazmo.com αλλα φαινετε ο GK σου βρηκε αυτο που θες...σου εκανε τελικα??
Aug 18 2008 21:37
Photo

iristella → Zoro

Πολυ λες........ 1 pwn την ημερα τον γιατρο τον κανει περα.........XDDDDDD
Aug 18 2008 20:39
Photo

Zoro → iristella

23 ημερες πριν φαει κανεις PWN:bleh:
Aug 18 2008 20:10