Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

jetpilot → Zoro

τι μαλακινση ειναι αυτη που επιασε το op section για το ποιος την εχει μεγαλυτερη απο SHs ; κανει τοση ζεστη τελικα ; τελικα (και αρχικα), εκτος απο το κακιτσο moderating εχουμε και τονους απο μελη με το αλαθητο.
Αύγ 23 2010 13:07
Φωτογραφία

Jorg → Zoro

Ουου, ρε! Ακους εκει να περιμενω μια μερα για απαντηση. Δεν ειμαστε καλα... XD Ναι περιμενε, περιμενε, να δω και εγω ποσο θα περιμενω να παρω τα επεισοδια. :P
Αύγ 18 2010 17:01
Φωτογραφία

Zoro → Jorg

lol, έκανα όντως αρκετές μέρες να μπω (διακοπές και χαρά :P), αλλά εσένα συγκεκριμένα μια μέρα μόνο "άργησα" να σου απαντήσω απ' όσο βλέπω... σας έχω κακομάθει νομίζω. :hahaha: Robin, Chopper... έτσι, δένει σιγά σιγά το πλήρωμα και για ένα καλό κομμάτι της σειράς αυτούς θα βλέπεις από δω και πέρα. Να μου πεις και εντυπώσεις για Robin πιο κει. :P
Αύγ 18 2010 16:55
Φωτογραφία

Jorg → Zoro

Haha, οντως εχει πολυ πλακα. Περιμενω εναν φιλο του αδερφου μου να μου δεσει τα επεισοδια (οπως και να το κανουμε το streaming ειναι streaming) αλλα ξεχασε ο αδερφος μου να του παει το σκληρο... και ετσι περιμενω να ξανασυναντηθουμε να μου τα δωσει και να το συνεχισω. Ειμαι στο 82 τωρα (Εμφανιστηκε ο Chopper, ολε! XD). btw πως και εκανες τοσο καιρο να απαντησεις? Διακοπουλες? Διακοπουλες? :P
Αύγ 18 2010 16:29
Φωτογραφία

Zoro → Jorg

Χεχε όντως τα σπάει, κι εμένα μου άρεσε πολύ όταν την βρήκα. Και να σκεφτείς ότι πέρα από το μουστάκι και την ατάκα είναι κανονική εικόνα του manga (omake δλδ). :P Standard ερώτηση (έλα που δεν την περίμενες): από OP πως πάμε/που βρισκόμαστε; XD
Αύγ 18 2010 16:22
Φωτογραφία

Jorg → Zoro

Χαχα, πολυ φαση η profile pic σου. XD
Αύγ 17 2010 17:57
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

GTO apisteuto gelio. O onizuka θa mporoyse na itan to kalytero filaraki gia parea kai gia na kinigiseis gkomenes. Para poli kali kwmwdia pou polles fores se pernai minimata sxetika me tis anθrwpines sxeseis me arketa eustoxo tropo kata ti gnwmi mou.
Αύγ 09 2010 18:08
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Ναι όντως, ισχύει για Scar, αν και εμένα μου άρεσε και στα 2. Α, για Erza εγώ την θεωρώ top σαν σύνολο: χαρακτήρα, ανάπτυξη, ιστορία, πλάκες, συμμετοχή στις μάχες, δυναμικότητα, fanservice κτλ, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω καθαρά σε εμφάνιση προτιμώ αυτή την κυρία: [IMG]http://img341.imageshack.us/img341/7932/fairytail399055.jpg[/IMG] Πάντως το βασικό κουαρτέτο (Erza, Mira, Juvia, Lucy) του FT είναι γενικά από τα καλύτερα που υπάρχουν. :P Άσχετο, το GTO το έχεις δει; Γιατί σκέφτομαι να το πιάσω σύντομα και το κόβω για το είδος που αρέσει σε σένα και ήθελα καμιά άποψη.
Αύγ 09 2010 17:58
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

Roy xalara kai gia mena. O Scar me eixe aresei sto prwto alla twra allkse tin ideologia tou kai apo taliban mas vgike sto deutero pio diplwmatis. e einai na min eisai me auto to asteri [url]http://static3.animepaper.net/upload/thumbs/wallpapers/Fairy-Tail/%5Blarge%5D%5BAnimePaper%5Dwallpapers_Fairy-Tail_gangstergamer91%281.25%29__THISRES__98259.jpg[/url]
Αύγ 09 2010 16:40
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Κάτσε γιατί, το manga ακόμα στο Greed Island βρίσκεται; o.O Anw, δεν έχω δώσει ακόμα οριστική άποψη, αλλά so far απ' τα όσα είχα ακούσει το περίμενα λίγο καλύτερο, αναμένω να δω τι εξελίξεις θα έχει στην συνέχεια όμως πρώτα για να πω σίγουρα. Πάντως ειδικά ο Kishi πρέπει να πήρε μπόλικες ιδέες για το Naruto από δω, το [URL="http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/people.php?id=8036"]έχει βάλει[/URL] και στα αγαπημένα του το HxH άλλωστε, αλλά ως τώρα για μένα κατάφερε να το κάνει και καλύτερο. Ναι το Hakusho το κατεβάζω ήδη ακριβώς αυτή τη στιγμή σκέψου, έχω σκοπό να το δω κάποτε μελλοντικά. Και 2 πράγματα που ξέχασα πιο πριν: από FMA ο αγαπημένος σου ήταν κι εσένα ο Roy δλδ; Από FT ενώ μας βγήκες Erza fan από γυναίκες απ' όσο κατάλαβα; :P
Αύγ 09 2010 16:18
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

Αλεξη πιστευω οτι απο το ναρουτο το HxH ειναι καλυτερο αλλα απο One piece δεν νομιζω. Το θεμα ειναι οτι πλησιαζεις επικινδυνα προς το τελος των επεισοδειων που γυριστηκαν σε ανιμε και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να ξεκινησεις το μανγκα που περιγραφει ενα arcade που υστερα απο τοσα χρονια δεν εχει τελειωσει... Anyway, περιμενω με ανυπονησια το review σου και θελω συγκρισεις μεταξυ του HxH και των καινουριων sHounen. y. ο ιδιος εχει φτιαξει και το [url]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=312[/url] το οποιο ειχε ξεπερασει σε τηλεθεαση στην Ιαπωνια το dragonball...
Αύγ 09 2010 15:58
Φωτογραφία

Zoro → GkLoc

Χεχε, my pleasure. ^^ Ναι όντως και η εμφάνιση του Scar είναι λίγο διαφορετική, κυρίως στα μάγουλα αν το παρατήρησες, στο πρώτο τα είχε κυκλικά ενώ στο B προεξέχουν κάπως... αν και στο πρώτο ήταν λίγο πιο παιδικά ζωγραφισμένος imo, μου άρεσε πάλι λίγο περισσότερο. Και για το D.Gray σαν το αρχίσεις αν θες OST, πάλι εδώ είμαι. :)
Αύγ 09 2010 15:26
Φωτογραφία

GkLoc → Zoro

Να'σαι καλα Marimo( παντα θα εισαι για μενα) για το ost... :) Και μενα μαρεσε τρελα η εμφανιση του Kimbly...εχω προσεξει και ο Scar ειναι λιγο διαφορετικος στο 2ο... Θα το αρχισω τελικα...το βαζω στην λιστα μου :P
Αύγ 09 2010 15:15
Φωτογραφία

Zoro → lordofblues

Ναι άκουσα κι εγώ για το άνοιγμα του επαγγέλματος, άντε να δούμε τι αλλαγές θα επιφέρει στον τομέα μας. :/ Και, παρότι παρακολουθώ το anime προς το παρόν και αφού το τελειώσω περνάω σε manga, έχω ακούσει για τα άπειρα hiatus του Togashi, ωστόσο δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί πιο τεμπέλης και από τον Miura του Berserk, τουλ έρχομαι προετοιμασμένος εδώ. :P Ωστόσο να σε ρωτήσω και κάτι, βρίσκομαι στα μισά περίπου του Greed Island, εκεί που Killua και Gon κάνουν προπόνηση με την Bisque και ως τώρα να σου πω την αλήθεια, αν και είναι καλή σειρά γενικά και παραδέχομαι πως πρέπει να άσκησε επιρροή στους 2 ή 3 mangakες των τριών μεγάλων shonen, δεν την βρίσκω τόσο καλή όσο OP και Naruto. Διαφορά γούστων, δεν έχω φτάσει ακόμα στα πολύ καλά γεγονότα ή κι εσύ συμφωνείς ότι είναι πιο κάτω από OP/Naruto;
Αύγ 09 2010 14:03
Φωτογραφία

lordofblues → Zoro

Αρχικα οσο αφορα το επαγγελμα περιμενω να δω τι θα γινει με την απελευθερωση που ετοιμαζει η κυβερνηση η οποια παιζει να φερει μεγαλη αναστατωση στον κλαδο. Anyway, το HxH παιζει να ειναι το αγαπημενο μου shounen μεχρι στιγμης, απλα ο mangaka του ειναι χαλαρα ο πιο τεμπελης ανθρωπος που θα συναντησεις κοσμο των anime. Δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν ποτε το τελειωσει.
Αύγ 09 2010 08:16