Community Status Updates
Namida → Zoro
Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που κάποιος το εκτίμησε.
Επειδή δεν τα πάω πολύ καλά με photoshop κλπ, οπότε βλέπω το άνιμε, κρατάω snap shots από σκηνές που μου αρέσουν, και κάνω από αυτές avatar και sig. Μετά είναι εύκολο να τις κόψεις, και να τις προσαρμόσεις στο μέγεθος που πρέπει. Δοκίμασε το.
Feb 03 2009 12:50
ichigo13 → Zoro
[pervert mode on]Zoro-kun θα ήθελα αν γίνεται να μου δώσεις το link με τις "ιδιαίτερες photos από one piece :orly:!
Arigato....[pervert mode off/]
Feb 03 2009 02:17
endless_inspiration → Zoro
βασικα δεν μου αρεσει να βαζω γυναικες για σετ.......αν και η caska ειναι απο τους γυναικιους χαρακτηρες που εχω συμπαθησει(δεν ειναι και πολλες)XD
ο gutts ειναι φοβερος!!!!!!!!!!!
απο τους αγαπημενου μου χαρακτηρες.......
σε αντιθεση με τον griffith!!!(μπλιαχ!)
ξυστης λοιπον ο Mangaka.....Μαλιστα!
εχω τελειωσει ηδη 18 τομους........απο 32!!!
Feb 02 2009 16:37
Zoro → Namida
zoromfg ρε Namida,ως true marimo fan όσα σετ κι αν έχω βάλει δεν φτάνουν το δικό σου(ίσως μόνο ένα που είχα πολύ παλιά).:P
Congrats,ειδικά η sig είναι supar,αλλά και το ava.:drink:
ζηλεύω:if:
Feb 02 2009 00:06
Zoro → Robin
Take Care too Robin-chwan then <333 *hugs*
(αυτή τη φορά ξεχάστηκα να σου απαντήσω,μα τι τζέντλεμαν που είμαι τελικά xDD)
Τα λέμε σαν ξαναμπείς κάποια στιγμή,be well & spend your time wisely.:wooi2:
Feb 01 2009 22:24
Zoro → endless_inspiration
Να έβαζες Caska!!!
(χεχε το παίρνω λίγο ανάποδα...ο Guts είναι badass χαρακτήρας,δύσκολα αρμόζει σε κοπέλες,τώρα όσοι δεν σε ξέρουν θα σε περνάνε για αγόρι xDD πλκ πλκ)
Δεν μπορείς να πεις,τελειος δεν είναι?
Φοβερή η ιστορία του και το θάρρος του και πείσμα να συνεχίσει να ζει και να μην το βάζει ποτέ κάτω,όσες κακοτυχίες κι αν συναντίσει.
Εμένα είναι ο αγαπημένος μου ήρωας και πρότυπο.:awww:
Ο mangaka ήδη το συνεχίζει από το 89 μου φαίνετε(κλείνει 20ετία φέτος),ήδη το έβγαζε με το πάσο του ο τεμπέλαρος και τώρα βρήκε νέα ασχολία με κάποιο videogame και πάγωσε την κυκλοφορία της σειράς στο chapter 301,έλεος...και και να το συνέχιζε έχει ακόμη πολύ ζουμί μέχρι να τελειώσει.:frozen:
Που θα πάει,κάποια στιγμή εμείς οι Berserk fans πιστεύουμε θα το συνεχίσει.
Εσύ που έχεις φτάσει τώρα δλδ στο manga?
Feb 01 2009 22:16
Zoro → Radagast
Ρε καίδι πάλι εδώ είσαι?ασε τα φορουμιακά και διάβασε:hahaha:
(αλλιώς μπες μσν:try:)
Jan 31 2009 20:56
endless_inspiration → Zoro
πορωση!!!!
ειχα διαβασει 3 τομους το καλοκαιρι και το ειχα παρατησει....και το ξεθαψα την προηγουμενη εβδομαδα και κολλησα!!!!
γιατι μας εχει παρατησει;;;;;;;;;;
το εχει σταματησει και δεν βγαζει αλλο πια;;;;
(βασικα τι να εβαζα;;;;;αυτος ειναι ο πρωταγωνιστης!!!!)
Jan 31 2009 16:10
Zoro → Meteor
Να την μισήσεις πάντως,αφού στο λέει κι αυτή...και όχι μόνο για την πρώτη μερα.:P
πλκ πλκ,για το κάλο όλων στο πε...ξεκίνησες ανοίγοντας ένα καλό θέμα,το είχαμε αφήσει στην άκρη εδώ και πολύ καιρό και μερικά σημεία δεν είχαν αναλυθεί τόσο πολύ πριν το post σου.
Happy Posting και από μενα λοιπόν.;)
Jan 31 2009 01:32
Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™
[IMG]http://i165.photobucket.com/albums/u51/9mm_dealer/catkill.jpg[/IMG]
....maybe I will someday,breast-sama.:mador2:.
Be afraid,be very afraid αν δεν μου κάνεις αυτό που σου ζήτησα(αν δεν θυμάσαι στο υπενθυμίζω).
=3
PS:Κοίτα το [URL="http://www.anime.gr/forums/members/%B0%95%F0%DF%CFu-%F0%DF%CFu%95%B0%99-with-zoro-page2.html"]4ο post[/URL] σου από πάνω btw,ίσως σου θυμίσει κάτι.:ureshii:
Jan 31 2009 01:12
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro
μα ναι, ομως ποτε δεν ειπα οτι αν με ρωτουσαν ναρουτο η οπ θα ελεγα οπ!
ειιιιπαμε ειναι σχεδον ισα, αλλα και παλι το ναρουτο υπερτερει
(seraphimon-san, iristella-chwan i hope that fixed it all.)
Jan 31 2009 00:49
Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™
Μαρή προδότρα που πήγε η ONE PIECE BIG FAN που τα θεωρούσε ισάξια?:roar:
Θα σε κανονίσω από κοντά κάποια στιγμή,που θα μου πας:burningbe3:
ps:αν θες να την γλιτώσεις ξέρεις τι θέλω από σενα,το έχουμε ήδη συζητήσει;)
Jan 31 2009 00:36
Zoro → endless_inspiration
ZOMFG,σουκέ σετάκι....μου θύμισε παλιούς καιρούς(που τα chapters έβγαιναν ακόμη,τώρα μας παράτησε ο μανγκάκα:frozen:)
Τι λέει,καήκαμε με Μπέρσερκ?Κούλ ο Γκάτς?:wis:
(λίγο παράξενη επιλογή για κορίτσι το σετ,αλλά όπως την βρίσκει ο καθένας : P)
Jan 30 2009 20:20
Zoro → Orion19
Ε,οκ αφού θα σε χαρούμε ένα μήνα:drink:...μπδγ,έχω κάτι νέα σήμερα,μια πλάκα που μου παίξαν κάτι καλόπαιδα από το forum...σαν μπεις θα την μάθεις με τον ένα τρόπο ή τον άλλο,θα πέσεις κάτω.:hihi2:
Tα λέμε λοιπόν,καλή συνέχεια με τις εργασίες.:byejg9:
Jan 30 2009 02:41
Orion19 → Zoro
Θα τα πούμε σύντομα.
Πω πω, να δω πως θα προλάβω τις εργασίες... Αρρώστησα και σέρνομαι... Άντε να μου περάσει γρήγορα γιατί μετά έχω αγώνα δρόμου να τα ετοιμάσω όλα. Μετά τις 13 Φεβ, θα με ξαναβλέπετε. Μέχρι τέλος Μαρτίου. Απο εκεί μέχρι τέλος περίπου Απριλίου θα με χάσετε πάλι. Έχω πάλι εργασίες...
Jan 30 2009 00:42


This status update has reached the maximum number of replies allowed
