Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Anelis

είπα στόκε-ρ...όντως,αυτό το -ρ πως βρέθηκε εδώ?:wis:
Feb 11 2009 22:28
Photo

Anelis → Zoro

iiik! stoker? ώστε έτσι εεεεε;;!! καλάαααααα
Feb 11 2009 21:56
Photo

Zoro → Anelis

o.O με κατασκοπεύεις σενσέι? omgιθρα... ...στόκε-ρ!
Feb 11 2009 18:52
Photo

Anelis → Zoro

με λες και τέρας ρε τέρας!!! temeeeeee!!!:burningbe3:
Feb 11 2009 15:04
Photo

Zoro → ssj2sanji

Τελικά αποφάσισα να βάλω ένα παλιό μου σετάκι,αλλά μην ανυσηχείς,κράτησα όλα τα δικά σου για μελλοντική χρήση. Ty για άλλη μια φορά.^_^
Feb 11 2009 09:30
Photo

Zoro → Tsunade-sama

Φυσικά και φταίνε οι κακές παρέες,αφού σου μιλάω(ακόμη θυμάμαι εκείνο το σκηνικό...τέρας!).:hahaha: OK πάντως,αφού πρέπει απλά να ασχοληθώ εγώ μαζί του για να ασχοληθείς εσύ μαζί μου...μέσα.:orly: (I rofled at the μικρούτσικο,αθωούτσικο κοριτσάκι comment xD)
Feb 10 2009 22:30
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Ααα...όχι!Έσυ θα τον ηρεμίσεις όσο άγριος κ αν είναι! Θα αφήσεις εμένα, ένα μικρούτσικο κ αθωούτσικο (γκουχου γκουχου) κοριτσάκι, να τα βάλει με κάποιον διπλάσιό της?:nanana: Εγώ έχω να αντιμετωπίσω εσένα που εξελίχθηκες σε κάτι το εξίσου τρομακτικό (κ στα'λεγα, οι κακές παρέες φταίνε!)
Feb 10 2009 22:21
Photo

ssj2sanji → Zoro

i hope so...:):):)
Feb 10 2009 20:54
Photo

Zoro → ssj2sanji

Χαχα όχι μια χαρά είναι,νόμιζω ήδη διάλεξα ποιά θα "φορέσω". Θα το ψάξω σε λίγο,να 'σαι καλά,είχα ανάγκη από μια αλλαγή.:):):)
Feb 10 2009 20:50
Photo

ssj2sanji → Zoro

οι 4 που εμειναν στες εστειλα σε διαφορετηκο pm,θα τις λαβεις ομως:)
Feb 10 2009 20:50
Photo

Zoro → Tsunade-sama

ΟΚ δεν θα σε θίξω...θα σου κάνω κομπλιμέντα για να έχω καλύτερα αποτελέσματα(νομίζω ξέρεις που αναφέρομαι:hehe:)...ετοιμάσου,kukuku xD Καλή Επιτυχία και σε σενα με τις εξετάσεις και κουράγιο,ένας μήνας(και κάτι) έμεινε. :3 Βράχια,καβούρια και Seirios ε;:orly: Ενδιαφέρουσα ιδέα,αλλά δεν μπορώ...θέλω εσένα να τον ηρεμίσεις...γίνετε άγριος μερικές φορές και με τρομάζει.:nanana:
Feb 10 2009 20:46
Photo

Zoro → ssj2sanji

Well Done,ειδικά το τελευταίο μου άρεσε πολύ,θένκ γίουυυ.:) Αλλά ήταν 5 οι εικόνες και όχι 9,έλειπαν 4...αν μπερδευτηκες ή τίποτα παρόμοιο,στείλε λίγο κι αυτές,αν πάλι όχι και αυτές ήταν,τότε έγινε,είναι αρκετές. Να 'σαι καλά.:)
Feb 10 2009 20:39
Photo

Tsunade-sama → Zoro

[μα τι γλυκούλα που είναι αυτή η Camie...και το ότι είναι τόσο αθώα μου θυμίζει άλλο κορόιδο *kukuku* ονόματα δεν λέμε,οικογένειες δεν θίγουμε xD] Μην θίξεις καλύτερα γιατί θα έχεις άσχημα ξεμπερδέματα...πως ήταν ο Zoro όταν η Caimie του έλεγε αν είναι φίλοι με τον Hachi, πολύ χειρότερα!:kakaka: Κ πες με Sakura μετα, πες με Tsunade, όπως σου αρέσει...:hahaha: Καλές επιτυχίες καλό μου με τις εξετάσεις σου.Αποτελέσματα ακούω κ ζηλεύω...Μου φαίνεται αιώνας μέχρι να τελειώσω αν σκεφτείς ότι σήμερα έδωσα το δεύτερο από τα 6 μαθήματα μου...:zetsubou: Αντε να ξεμπερδεύουμε να σε δούμε από Ελλάδα μεριά, να σε στείλω μέχρι τα βραχάκια να...κάνεις παρέα στα καβούρια!Εκτός κ αν θέλεις να σου φωνάξω κ τον φίλο σου τον Seirio να λέτε κ καμιά κουβέντα όσο κάνετε παρέα στα καβουράκια χιχιχιχι!
Feb 10 2009 20:19
Photo

Zoro → ssj2sanji

Αν δεν μου στείλεις το pm,που θε να ξέρω;:hahaha: Αλλά μην μου στείλεις 9 διαφορετικά pms,δεν έχω χώρο δυστυχώς,στείλε μου ένα με και τις 9 εικόνες μαζεμένες.
Feb 10 2009 20:16
Photo

ssj2sanji → Zoro

εκανα την μια.το εκανα σωστα??
Feb 10 2009 20:13