Jump to content


Community Status Updates


Photo

gpanos → Radagast

Αδερφέ να 'σαι καλά! Ό,τι καλύτερο και σε εσένα. Περιμένω πως και πως να ξεκινήσουμε πάλι τις εκπομπές.
Jul 25 2009 13:50
Photo

Radagast → odin

Thnx τρελέ νά'σαι καλά, πράγματι πάει καιρός. :P ποιο beach party μου λες, διοργανώνω party την ίδια μέρα με έναν φίλο οποτε θα έχω τρεξίματα όλο το Σάββατο. ^^ (ναι είμαστε της τελευταίας στιγμής.) Κάποια άλλη μέρα να τα πούμε όμως αν θες για καναν καφέ μέσα. :)
Jul 25 2009 04:40
Photo

odin → Radagast

Χρονια πολλα man,πολυχρονος:congrats: Καιρο εχουμε να σε δουμε,θα ερθεις στο beach party??
Jul 25 2009 00:39
Photo

Radagast → Phantom Duck

Χρόνια Πολλά ρε Πάπια, κι ότι ποθείς στη Λιμνούπολη να το βρεις. ^^
Jul 23 2009 16:45
Photo

Gilmaru → Radagast

Βασικά έψαχνα κάτι που να μου γενά παρόμοια ευχάριστα συναισθήματα με το Kenshin συγκεκριμένα. Μιλάω για τη σειρά και όχι για το OVA τόσο. Φυσικά πάντα μ' αρέσει αυτό το στυλ, σαν το Moribito ή το ΟVA για το παρελθόν του Kenshin, αλλά ο χαρκτήρας, η ιδιοσυγκρασία και το όλο στυλ του Kenshin στη σειρά είναι κάτι που μου άρεσε πάρα πολύ και ψάχνω κάτι αντίστοιχο. Όχι μόνο οι όλη φιλειρηνική του στάση και οι τεχνικές του, αλλά και το ανέμελο και αθώο κατά τα άλλα στυλάκι του. Το αστείο στοιχείο μου αρέσει, δίνει μια ανεμελιά που δεν υπάρχει στα seinen. Θα ρίξω μια ματιά σε αυτά που μου πρότεινες, φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα! Σε ευχαριστώ! :)
Jul 22 2009 21:00
Photo

Radagast → Gilmaru

Είδα πως έψαχνες για samurai-historical ίσως θες να τσεκάρεις και τα εξής at some point : [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1663"]age of chaos[/URL], [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1056"]peacemaker[/URL]. Πάντως κάτι αντίστοιχο σαν το seirei no moribito, αμφιβάλλω αν θα ξαναδούμε σύντομα, βέβαια υπάρχει το επίσης αξιόλογο fantasy anime πάλι βασισμένο στην ίδια συγγραφέα, το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6187"]kemono no souja erin[/URL], (δυστυχώς κατώτερο σχέδιο από seirei) που είναι ακόμη ongoing, αλλά στα ξένα sites έχουν να λένε για το πόσο καλό είναι. :) (μάλλον θα το δω μαζεμένο όταν τελειώσει) Αυτά.
Jul 22 2009 19:04
Photo

Nighteyes → Radagast

Καλά που το είπες. Δεν είχα ιδέα. Thanks.:try:
Jul 15 2009 21:21
Photo

Radagast → Nighteyes

Τι κάνεις που χάθηκες? Διακοπές; (Βάλε και κάνα pic στο anime trivia btw.)
Jul 15 2009 17:51
Photo

Leon → Radagast

να σαι καλά "συνάδελφε". Σήμερα ξαναέκατσα σε pc και τώρα τα είδα τα χρόνια πολλά
Jul 08 2009 23:23
Photo

Radagast → Leon

Χρόνια Πολλά για χτες ταινιοφάγε. :P Ότι επιθυμείς. ^^
Jul 04 2009 17:57
Photo

Radagast → gpanos

Χρόνια Πολλά κι ότι επιθυμείς gpano/Γιώργο. (και με περισσότερα podcast στο μέλλον. :P hehe) Omedetou.
Jul 04 2009 17:56
Photo

Radagast → ayame

Ναι είναι αρκετά παρόμοιο επίπεδο. Οι πρώτες δυο ιστορίες βέβαια έχουν εντελώς διαφορετικό σχέδιο και ύφος, και η δεύτερη είναι μάλλον κατά την άποψή μου τουλάχιστον, πιο αδύναμη τόσο σε ενδιαφέρον όσο και σε μυστήριο/τρόμο. Η πρώτη και η τελευταία όμως (η τελευταία είναι με τον medicine seller) ίσως να σε επηρεάσουν και λίγο ψυχολογικά οπότε τι να σου πω. Your choice. :) PS: Το requiem from darkness ή αλλιώς 100 stories btw το θεωρώ καλύτερο σε ατμόσφαιρα/τρόμο/μυστήριο αλλά και σκηνοθετικά από το Ayakashi. Βέβαια ίσως σου πέσει λίγο βαρύ, αν και έχει πολύ πιο αυτοτελές ύφος το κάθε επεισόδιο εκεί.
Jun 25 2009 17:44
Photo

ayame → Radagast

mia erwthsh- to ayakashi einai sto idio epipedo tromou me to mononoke? giati an exei polu frikh k aima de 8a mporw na koimh8w meta kai...
Jun 25 2009 09:54
Photo

Serestrum → Radagast

χεχε φχαστω πολυ... σε συγχωρω... αυτη η δικαιολογια πιανει παντα!! νασαι καλα!! ^^
Jun 24 2009 13:43
Photo

Radagast → Serestrum

Αν και πολύ καθυστερημένα, Χρόνια Πολλά τρελέ. :) Omedetou. ^^ Τα τίναξε και το pc μου πρόσφατα, αν και I know, excuses. XD
Jun 24 2009 01:55