Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → laraska

better not :)
Jun 07 2010 19:37
Photo

laraska → Mad_Hatter

to /b/ or not to /b/ ? that is the question !
Jun 07 2010 19:36
Photo

laraska → Zoro

na mwre elega ....travaei kamia malakia na perna h wra. Mporei na thusiazei kai kamia parthena gia na exei epituxia to berserk ... ala giofuri tis artas. θυμημθηκα και το αλλο μανγκα που ελεγα : [URL]http://www.onemanga.com/Limited_Lovers/[/URL] // ειναι απο τα λιγα σογιο (το μοναδικο δλδ ) που εχω διαβασει. δεν ειμαι του ειδους , αλλα αυτο ηταν καλο .
Jun 07 2010 16:41
Photo

Zoro → laraska

[QUOTE]Αν θες ενα παρα πολυ καλο ρομαντικο ... αλλη φορα οταν το θυμηθω ^^[/QUOTE]:hahaha: Anw κατάλαβα, απλώς στο είπα γιατί παίζει άνετα να υπάρχουν άλλα manga σε αυτά τα επίπεδα που θες/θέλουμε και απλώς να μην τα έχουμε πετύχει/διαβάσει ακόμη (και όχι δεν υπάρχουν :P), πχ δεν ξέρω αν έχεις ρίξει καμιά ματιά σε Vinland Saga ή Trigun που είναι στα manga που τρέφω αρκετές ελπίδες για καλό επίπεδο, όταν τα διαβάσω. Τέλος: [QUOTE=laraska;396583]επεφτε σουβας θυσιαζε καμια αλλα με τοση λασπη τ΄ερημο το γιοφυρι δεν βασταξε ;[/QUOTE]Τι θέλει να πει ο ποιητής εδώ;
Jun 07 2010 15:49
Photo

laraska → Zoro

το βιδεον πολυ καλο ... αλλα μακαρι να ηταν μεγαλυτερο ...
Jun 06 2010 23:46
Photo

laraska → Zoro

δεν ξερω πολλους δημιουργους, αλλα εχω καταπιαστει με πολλα μανγκα. Ενδιαφερθηκα μονο για τους τρεις που αναφεραμε μονο. Οι αλλοι δεν μου εκαναν εντυπωση. Αν θες παντως κατι καλο και συντομο διαβασε το Franken Fran . Αν θες ενα παρα πολυ καλο ρομαντικο ... αλλη φορα οταν το θυμηθω ^^
Jun 06 2010 23:42
Photo

Zoro → laraska

Έτσι ρε! Πάντως δεν θυμάμαι αν στο είχα δώσει (το έχω δώσει σε πολλούς, μην παρεξηγείς), αλλά [URL="http://www.vimeo.com/2740962"]αυτό[/URL] το έχεις δει; Παίζει να είναι ότι καλύτερο υπάρχει κοντά σε Berserk live action. Ο τύπος κατάλαβε τέρμα την λογική/αίσθηση του κόσμου της σειράς/Guts, όχι μούφες. Btw απ' όσα λες μοιάζεις να έχεις ασχοληθεί πολύ με mangas... δλδ πέρα από Miura και Urasawa (άντε και Ito που τελευταία τον έμαθα κι εγώ) με πόσους άλλους/άλλα manga έχεις ασχοληθεί; Στο λέω βασικά γιατί είπες ότι όλα τα υπόλοιπα απογοήτευση και καλύτερα δεν βρήκες και οπότε ήθελα να δω πόσο έχεις ψαχτεί.
Jun 06 2010 18:09
Photo

laraska → Zoro

την αληθεια ειπα ΄δεν βρηκα καποιο αλλο μανγκα να μου σβησει την ...διψα. ολα εκτος απο αυτο ηταν απογοητευση. Αλλα o Jounji Ito ηταν ενα παρα πολυ καλο ''ποιοτηικα'' διαλειμμα ...
Jun 06 2010 03:14
Photo

Zoro → laraska

Well said τέκνο μου, keep supporting the Black Swordsman. :riiight:
Jun 04 2010 22:30
Photo

laraska → Night Wizard Seal

το σχεδιο συνηθιζεται μετα απο λογο παντως,
May 31 2010 23:10
Photo

laraska → Night Wizard Seal

εχει καλη πλοκη μετα , αλλα αργει να μπει στο νοημα .
May 31 2010 23:08
Photo

Night Wizard Seal → laraska

Το σχέδιο του Noblesse είναι πολύ καλύτερο από αυτό του Trace. Ασέ που λίγο που διάβασα δεν με ενθουσίασε και τόσο.
May 31 2010 22:28
Photo

Silmarien → laraska

yaoi ειναι με δυο OVA. δεν εχω διαβασει το manga αλλα απο οσο ξερω ειναι πιο καλο απο τα OVA.
May 31 2010 18:06
Photo

laraska → Silmarien

εννοω τι ειδους ... ειναι καλο ή ψιλοπραματα ?
May 31 2010 17:25
Photo

Silmarien → laraska

Haru wo Daiteita λεγεται.
May 31 2010 16:51