Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
GkLoc → laraska
Ελα ρε μεγαλε...οντως με χασατε...ναι σωστα μαντεψες...πανελληνιες...ασε...βασανα :S
Μάι 17 2010 22:55
laraska → D.Dragon
για χαλαρωση ^^ [url]http://www.youtube.com/watch?v=_yQFBoD8aQ8[/url]
Μάι 14 2010 13:54
laraska → D.Dragon
kalws , kali epituxia ... na exeis empistosunh ston eauto sou , kai na mhn kaneis pisw gia kati pou eisai sigouros ... epishs psuxraimia , to kuriotero .
Μάι 14 2010 13:47
Tenshi → laraska
Σορυ που δεν σου απαντησα στο PM απλα δεν ειχα χρονο, και δεν εχει πολυ ωρα που σχολασα απο τη δουλεια! Παντως βλεπω βρηκες μια λυση οπως διαβασα στο Game Rec...
Μάι 06 2010 17:23
Tenshi → laraska
Μπορεις να τα καψεις χρησιμοποιωντας το MagicIso
[URL]http://www.yasasoft.com/press_release/open_cue_file.htm[/URL]
η επισης το [URL]http://www.daemon-tools.cc/eng/home[/URL]
διαλεγεις και παιρνεις.
Εγω προσωπικα προτιμω το Daemon Tools ;) καθως γραφεις τη μορφη .bin and .cue καλυτερα σε ενα δισκακι! ;)
Oτι σε βολεψει.
Μάι 05 2010 20:25
laraska → Tenshi
κατεβασα το street fighter alpha 3 για psx emulator και μου εβγαλε δυο αρχεια : το ενα με ''.bin'' και το αλλο με .cue . τι να κανω για να παιξει ;
Μάι 05 2010 20:20
Tenshi → laraska
Δεν κανει τιποτα! ^^
and [IMG]http://www.myanimespace.org/comments/thanks001.jpg[/IMG]
Μάι 05 2010 20:03
laraska → Tenshi
polla thanks , tha se rwtisw pali an xreiastw kati
take a cookie
[URL]http://www.youtube.com/watch?v=7VkRiovdl-A[/URL]
Μάι 05 2010 20:01


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
