Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

laraska → GkLoc

καλη επιτυχια !
Μάι 17 2010 23:41
Φωτογραφία

GkLoc → laraska

Ελα ρε μεγαλε...οντως με χασατε...ναι σωστα μαντεψες...πανελληνιες...ασε...βασανα :S
Μάι 17 2010 22:55
Φωτογραφία

laraska → GkLoc

που εισαι ρε παιδι ?σε χασαμε ! δινεις τιποτα πανελληνιες ?
Μάι 17 2010 22:05
Φωτογραφία

laraska → D.Dragon

για χαλαρωση ^^ [url]http://www.youtube.com/watch?v=_yQFBoD8aQ8[/url]
Μάι 14 2010 13:54
Φωτογραφία

D.Dragon → laraska

ευχαριστώ φίλε:)
Μάι 14 2010 13:52
Φωτογραφία

laraska → D.Dragon

kalws , kali epituxia ... na exeis empistosunh ston eauto sou , kai na mhn kaneis pisw gia kati pou eisai sigouros ... epishs psuxraimia , to kuriotero .
Μάι 14 2010 13:47
Φωτογραφία

D.Dragon → laraska

Δημοσιογραφια ΜΜΕ Αθήνα....
Μάι 14 2010 13:35
Φωτογραφία

laraska → D.Dragon

που θες να περασεις ρε παιδι ?
Μάι 14 2010 13:25
Φωτογραφία

laraska → Tenshi

nai re , den peirazei 1!
Μάι 06 2010 18:05
Φωτογραφία

Tenshi → laraska

Σορυ που δεν σου απαντησα στο PM απλα δεν ειχα χρονο, και δεν εχει πολυ ωρα που σχολασα απο τη δουλεια! Παντως βλεπω βρηκες μια λυση οπως διαβασα στο Game Rec...
Μάι 06 2010 17:23
Φωτογραφία

laraska → Tenshi

thnks gia to mame ! douleuei !
Μάι 05 2010 20:43
Φωτογραφία

Tenshi → laraska

Μπορεις να τα καψεις χρησιμοποιωντας το MagicIso [URL]http://www.yasasoft.com/press_release/open_cue_file.htm[/URL] η επισης το [URL]http://www.daemon-tools.cc/eng/home[/URL] διαλεγεις και παιρνεις. Εγω προσωπικα προτιμω το Daemon Tools ;) καθως γραφεις τη μορφη .bin and .cue καλυτερα σε ενα δισκακι! ;) Oτι σε βολεψει.
Μάι 05 2010 20:25
Φωτογραφία

laraska → Tenshi

κατεβασα το street fighter alpha 3 για psx emulator και μου εβγαλε δυο αρχεια : το ενα με ''.bin'' και το αλλο με .cue . τι να κανω για να παιξει ;
Μάι 05 2010 20:20
Φωτογραφία

Tenshi → laraska

Δεν κανει τιποτα! ^^ and [IMG]http://www.myanimespace.org/comments/thanks001.jpg[/IMG]
Μάι 05 2010 20:03
Φωτογραφία

laraska → Tenshi

polla thanks , tha se rwtisw pali an xreiastw kati take a cookie [URL]http://www.youtube.com/watch?v=7VkRiovdl-A[/URL]
Μάι 05 2010 20:01