Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Zauk-Lain-

Σε αφαιρεσα, στο μελλον παντως ενημερωνε στο thread:gotit:
Feb 24 2009 07:35
Photo

Zauk-Lain- → Adventurer

opopop...Να σου πω,λογο μερικων προβληματων δεν μπορω να παρω μερος στην αλυσιδα του roriconfan.Μπορεις να με βγαλεις εσυ,ή να το ανακοινωσω εκει?
Feb 24 2009 02:06
Photo

Cassiel → Adventurer

Προφανές αστείο:hmmm:;Κύριος,βάλε και κανένα κρεμμυδάκι:tensai:.Δεν έχουμε όλοι την ίδια "λογική":drink:.Ιδιαίτερα όταν ο αριθμός τον γραμμάτων διαφέρει από αυτόν των αστεριών.Όσο για το spam,well, δεν περίμενα να σχολιαστεί και από άλλο άτομο,οπότε εφόσον ήταν ένας είπα να ποστάρω και να πω ότι υποθέτω διάβασες, για να μην γίνει και 2ος κ.τ.λ..Αν αυτό είναι spam,τότε ας είναι:wis:. ΥΓ: Το Πάσχα θα χρειαστείς τουλάχιστον 350, οπότε ετοιμάσου. Όσο τα αφήνεις να μαζεύονται εσύ ξεφεύγεις:Blissfull:.Και check ur mail.
Feb 22 2009 17:52
Photo

Adventurer → Cassiel

Ok seriously, πρωτα κανω ενα προφανεστατο αστειο, ερχεσαι και το χαλας με το comment σου, το ξεκαθαριζω και κανεις αλλο ενα post μονο για να αμφισβητησεις οτι οντως το εγραψα για αστειο (βγαζοντας με απ'τα ρουχα μου) και μετα κανεις αλλο ενα post μονο για να απαντησεις στο "χαχαχα" του V.D... ελεος δηλαδη, ενα μετρο στο spam δε βλαπτει :emptyonexg1:
Feb 22 2009 12:37
Photo

Adventurer → Ritsuka

[URL="http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/2257-%D0%FE%F2-%ED%E1-%EC%F5%DE%F3%F9-%EA%DC%F0%EF%E9%EF%ED-%F3%F4%E1-anime%3B.html"]Click here, imouto-chan.[/URL]
Feb 22 2009 02:26
Photo

Adventurer → Yunancy

[img]http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Events_And_Occasions_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-28.gif[/img]
Feb 21 2009 18:21
Photo

Millia → Adventurer

Γιατί συνήθως εκείνη την ώρα τσεκάρω διάφορα sites και forums. Βλέπεις, είμαι ξύπνια όλη νύχτα και κοιμάμαι τη μέρα.
Feb 21 2009 06:19
Photo

ZeLiGa → Adventurer

Thanks για το link! Προσκυνώ:nod: :hahaha:
Feb 20 2009 17:58
Photo

Ritsuka → Adventurer

whats going on? :oo:Τι εγινε με το Heal Hurt game? ps. τι κανειs ''onii chan'' ? :kakaka:
Feb 20 2009 17:32
Photo

Adventurer → Millia

Ok, τελικα με εφαγε η περιεργεια και ειπα να ρωτησω : Πως κι ετσι σε βλεπω καθε μερα στο φορουμ τις πιο αγριες πρωνιες ωρες; :P (Επ'ευκαιριας οι απαντησεις σου πρεπει να γινονται στο προφιλ του αλλου χρηστη για να τις δει, οι Namida και IlPalazzo πιθανοτατα ποτε δεν εμαθαν οτι τους απαντησες)
Feb 20 2009 06:03
Photo

Adventurer → papadevil

Κι εγω σε φωτογραφια την ειχα δει την ταβερνα ΦΦΦΦΦ. Αν θες στειλ'την μου γιατι ουτε που θυμαμαι που την ειχα δει :P
Feb 20 2009 01:12
Photo

Gaia → Adventurer

Οχι, γιατι δεν το βρισκω πουθενα...:bahhh:
Feb 19 2009 13:19
Photo

Adventurer → Gaia

Παει ενας χρονος απο τα posts σου στο thread των Fatal Frame (aka Project Zero). Τελικα τα επαιξες καθολου;:wis:
Feb 19 2009 05:04
Photo

moonheart → Adventurer

ευχαριστω πολυ βρε! κ εσυ οτι επιθυμεις
Feb 19 2009 01:37
Photo

Adventurer → moonheart

Χρονια πολλα Moonheart-chan :wooi2:
Feb 19 2009 01:21