Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Anelis

Πού εξαφανιστηκες εσυ βρε;
Jun 05 2009 01:43
Photo

dragoness_crysta → Adventurer

ελα γιαννη οτι και να πω ειναι λιγο..επιασα και δουλεια και χαθηκα λιγο...σε καναδυο μερες θα στειλω και στον Neochaos τα υπολοιπα
Jun 04 2009 09:26
Photo

Asaph → Adventurer

Τα βρηκα οκ στο Α9 το C12 να γινει C10 στο Α10 ας γινει νεα επιλογη (δεν ξερω τι στο καλο μπερδεμα εγινε:S ) [S02, S03, C12, C04, C01] ευχαριστω και συγνωμη για την καθυστερηση
May 31 2009 12:59
Photo

Asaph → Adventurer

Ωχ, μαλλον μπλεχτηκα.. θα το τσεκαρω
May 29 2009 21:35
Photo

Akasukekuro → Adventurer

Μόλις σε είδα ξέρεις ποιά θυμήθικα???
May 29 2009 21:03
Photo

Adventurer → Asaph

Στην ψηφο σου για την ψηφοφορια των Ελληνικων Cosplays υπαρχει καποιο λαθος. Στα A09 και Α10 ψηφισες αντιστοιχα "C12" και "C16,C17" παρολο που τα cosplays δεν εφταναν αυτον τον αριθμο. Σε παρακαλω ριξε μια ματια και αν υπαρχει λαθος ενημερωσε με να το διορθωσω πριν υπολογισω τα αποτελεσματα.
May 28 2009 13:35
Photo

Adventurer → Tea-chan

Μου κεντρισες το ενδιαφερον ... Τα λεμε εκει :) (στο ιδιο σημειο με την προηγουμενη φορα)
May 28 2009 01:22
Photo

Tea-chan → Adventurer

Αύριο. 6:00 το απόγευμα. Λέσχη. Πίτσα.
May 27 2009 16:07
Photo

Ptomahawk → Adventurer

Τον ξέχασες. Αν μπορείς πετάξου τώρα, μετά θα λείπω.
May 26 2009 14:34
Photo

Adventurer → Ptomahawk

Παιζει να ξεχασα τον φορτιστη μου σπιτι σου;
May 26 2009 03:09
Photo

MisaYoshiko → Adventurer

Απο την αλυσιδα Ecchi, romance, moe, harem, comedy combo ελειπαν 4 ανιμε, τα Koharu Biyori, Popotan, Kujibiki Unbalance OVA + Scetchbook fullcolor's. Αύριο η αλυσιδα θα φύγει απο μενα. Ηθελα να ρωτησω αν θα παρω καμια συμμετοχη εχοντας προσθεσει τα 4 αυτα ανιμε.
May 24 2009 18:31
Photo

Ptomahawk → Adventurer

thx, να 'σαι καλά :D
May 22 2009 02:40
Photo

Adventurer → Skiarxon

Ενημερωσε σε παρακαλω αν ελαβες την αλυσιδα [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=668&page=28"]Gundam I [/URL]και αν εστειλες την αλυσιδα [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=308542#post308542"]Gundam II[/URL].
May 22 2009 01:35
Photo

Adventurer → dragoness_crysta

Τσεκαρε λιγο [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=311595#post311595"]αυτο το ποστ[/URL].
May 21 2009 12:52
Photo

Adventurer → Tea-chan

Πολυ kawaii το πρωτο :kawaii:
May 20 2009 17:40