Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Ptomahawk

Τη χαιρομαι, τη χαιρομαι. Ευχαριστω Κωστα, χρονια πολλα και σε σενα και καλη χρονια να εχεις.
Jan 09 2010 00:40
Photo

Adventurer → iristella

Ευχαριστω για τις ευχες, Ειρηνη-τσαν! Καλη κι ευτυχισμενη χρονια σου ευχομαι κι εσενα :)
Jan 09 2010 00:39
Photo

Ptomahawk → Adventurer

Χρόνια πολλά ρε, να χαίρεσαι τη γιορτή σου με υγεία.
Jan 08 2010 23:51
Photo

Black Rock → Adventurer

Χρόνια πολλά για την εορτή σας αγαπητέ κύριε ιωάννη. Σας εύχομαι άπειρες δόσεις φώτισης για την επερχόμενη εξεταστική, υγεία ευτυχία και πολλά moe moe moments. Η ευλογία της konata είθε να σας βοηθάει στις δύσκολες στιγμές που έρχονται
Jan 07 2010 21:28
Photo

iristella → Adventurer

Xρόνια πολλά και καλά για την γιορτή σου να χαίρεσαι το ονοματάκι σου. ¨Οτι επιθυμείς και να είσαι πάντα καλά και χαρούμενος!
Jan 07 2010 21:23
Photo

louna22 → Adventurer

XRONIA POLLA!!!OTI EPITHIMEIS! :)
Jan 07 2010 20:52
Photo

Black Rock → Adventurer

[IMG]http://img689.imageshack.us/img689/3346/newyearm.png[/IMG]
Jan 01 2010 00:07
Photo

Adventurer → sizuka-sama

Καλησπερα Sizuka και καλως ηρθες στο φορουμ μας :) Θα ηθελα να σου υπενθυμισω οτι συμφωνα με τους κανονες του φορουμ μας η καθε υπογραφη δεν πρεπει να ξεπερναει τα 250 pixels σε υψος (εικονα ΚΑΙ κειμενα) ενω η δικη σου αριθμει 400 pixels. Σε παρακαλω μειωσε την ωστε να συμμορφωνεται με τους κανονες μας. Ευχαριστω και καλη διαμονη!
Dec 30 2009 03:00
Photo

matassos → Adventurer

re m,poreis na xanapeis ta anime p mou proteinate? to ena itan to shigurui , mono auto 8imamai...
Dec 24 2009 12:05
Photo

HeLLBoiS → Adventurer

tis foto apo to teleytaio party st coffix tis anebases...?? :P
Dec 23 2009 00:26
Photo

Black Rock → Adventurer

όσο για το πόση ώρα μου πήρε μπορώ να πώ αρκετή γιατί ήταν δύσκολη η εικόνα να δουλέψεις πάνω της αλλά μου άρεσε πολύ
Dec 13 2009 13:14
Photo

Black Rock → Adventurer

Αγαπητέ μου αν δεν είχα δει Lucky Star τι θα ήμουν; Φυσικά και την έκανα εγώ και όσο για το ταλέντο θα προσπαθήσω να το πάρω σαν κοπλιμέντο. Χαίρομαι που σας ευχαρίστησε,κι εγώ είμαι προσωπικά περήφανη γι αυτό το δημιούργημα μου
Dec 13 2009 11:13
Photo

Adventurer → Black Rock

Το WTF πιανεται; Γιατι καπως ετσι εμεινα μολις την ειδα :oo::oo: Εσυ την εκανες να υποθεσω; Αν ναι, για δες που τελικα εχεις ταλεντο και σε κατι :P Χωρις πλακα παντως, γενικα δηλωνω ασχετος με εικονες και υπογραφες, αλλα η συγκεκριμενη φαινεται με τη μια οτι ειναι πολυ καλη και, αν και θα μεινω για παντα με την απορια, σε ευχαριστω για την παραθεση :bow::bow::bow: Ποση ωρα σου πηρε; Και μιας και ειμαι τρελος Konata fan, μεγας yuri fan, και σκεφτομουν και να αλλαξω υπογραφη στα κοντα, την εβαλα κιολας :) Ειναι και καταλληλη ευκαιρια αφου προσφατα μια φιλη μου εκανε Konata Cosplay, και ιδιαιτερα πετυχημενο μαλιστα, οποτε ειχα διαθεση για περισσοτερη Konata! Εχεις δει Lucky Star λοιπον;
Dec 13 2009 06:17
Photo

Black Rock → Adventurer

[IMG]http://img64.imageshack.us/img64/6412/adventurer.jpg[/IMG] please do not ask why and just accept it
Dec 12 2009 23:13
Photo

Adventurer → kantoros

No greeklish plz. Τις ανεβαζω στο [URL="http://www.mediafire.com"]Mediafire[/URL].
Dec 12 2009 17:36