Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
amaya3 → Adventurer
XD Κάποια μέρα θα μάθω your secrets! :p Το όνειρο είναι υπερπαραγωγή, το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι σε κάποια φάση είχες μούσια(μετά έφυγαν). Oh, I see...Old good times, yeah;p Ακόμα με χαρακτηρίζουν αυτές οι δυο λέξεις πάντως!
Προσπαθώ...I guess. Εσύ, πώς περνάς; Πτυχίο θα πάρεις/πήρες(λέμε) ή με τα κυάλια το βλέπεις; :ppp Moi...κάτι κάνω...I hope!
Φεβ 08 2010 03:19
Adventurer → amaya3
LOL, και τι εκανα, σου εδειχνα μερικα απο τα καινουρια μου μαγικα κολπα; :-D Εγω παλι στον υπνο μου σε σκεφτηκα, εβλεπα μια ταινια με βρικολακες οταν μια φιλη μου μου εδωσε λιγη σοκολατα, και απο αυτες τις δυο λεξεις-κλειδια (βρικολακες+σοκολατα) θυμηθηκα τις παλιες μας συζητησεις! :P
Τι λεει, πως πας; Περνας κανα μαθημα;
Φεβ 08 2010 02:40
amaya3 → Adventurer
Σχεδόν :p Κι ότι σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Σε είδα στον ύπνο μου XD
Φεβ 07 2010 20:42
Tea-chan → Adventurer
Ας διαβάσουμε όοολοι μαζί το βιβλίο Twilight... :)
[url]http://darkslover.livejournal.com/703.html[/url]
Φεβ 03 2010 19:07
Adventurer → Tea-chan
To [URL="http://www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/163-pokemon-the-movie"]Pokemon Review[/URL] του Nostalgia Critic που σου ανεφερα. Αποψη μου ειναι οτι τα σπαει στο δευτερο μισο!
Α, και μετα απο αυτο τσεκαρε το No.1 [URL="http://www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/1600-nostalgia-critic-top-11-saddest-moments"]αυτης της λιστας[/URL] for good measure :P
ΥΓ: LoL, τωρα ειδα το πμ σου!
Φεβ 03 2010 06:25
Adventurer → thanasis1594
Χμμ, μαλιστα, οποτε οντως δε βρισκω κατι για την περιπτωση σου :emptyonexg1: Οποτε για την ωρα για να μπορεις να γραφεις στο φορουμ μας, οπου απαγορευονται τα greeklish, χρησιμοποιησε εναν converter οπως εναν απο τους παρακατω :
[url]http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp[/url]
[url]http://www.translatum.gr/converter/greeklish-converter.htm[/url]
Ελπιζω να σε βολεψουν :)
Φεβ 03 2010 06:23
thanasis1594 → Adventurer
de xrisimipoiow ubuntu xrisimopoiw backtrack 4 opote den exei ellinika
Φεβ 01 2010 14:42
Adventurer → thanasis1594
Την παρακατω μεθοδο τη δοκιμασες;
[url]https://docs.google.com/View?docID=dccdrjqk_4cqjn9zcj[/url]
Φεβ 01 2010 01:58
thanasis1594 → Adventurer
vasika xrisimopoiw linux ta opoia upostirizoun oles tis glwsses alla den exoun oles tis glwsses grafis
Ιαν 31 2010 18:50
Adventurer → Tea-chan
Αυτη τη στιγμη που μιλαμε βασικα, τοση ωρα εψαχνα να δω που το ειχα βαλει :P
Ιαν 31 2010 16:51
Tea-chan → Adventurer
Άσχετο: εσύ το καπέλο Άι-Βασίλη από το avatar σου πότε θα το βγάλεις;
Ιαν 31 2010 16:49
Adventurer → thanasis1594
Καλημερα φιλε Θαναση. Εγραψες ειδα οτι δεν εχεις Ελληνικα στο PC σου. Κατα τετοιο ειναι ελαχιστα απιθανο να συμβαινει, ειδαλλως κατα πασα πιθανοτητα δε θα μπορουσες να διαβασεις αυτο το μηνυμα. Μηπως απλα δε γνωριζεις πως να τα ενεργοποιησεις τη γραφη ελληνικων στον υπολογιστη σου; Τι λειτουργικο χρησιμοποιεις;
Ιαν 31 2010 16:44
Adventurer → Barbara
Καλησπερα Barbara. Θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι στο φορουμ μας το μεγιστο επιτρεπτο οριο για τις υπογραφες ειναι 250 pixels υψος, ενω η δικη σου αριθμει 300 pixels. Παρακαλω αλλαξε το ωστε να συμμορφωνεται με [URL="http://www.anime.gr/forums/misc.php?do=cfrules"]τους Κανονες μας[/URL]. Ευχαριστω.
Ιαν 31 2010 03:58
Adventurer → Black Rock
Σας ευχαριστω ιδιαιτερως για τις στοργικες και πρωτοτυπες ευχες σας, δεσποινις Μαυροπετρακη. Θα σας θυμηθω οταν ερθει η ωρα να κατακτησω τον κοσμο με τις μαθηματικες γνωσεις τις οποιες θα αποκτησω χαρις σε αυτες (τις ευχες). Απο μεριας μου να σας ευχηθω ενα πολυ ομορφο, αποδοτικο και ψυχαγωγικο νεο χρονο για εσας και τα ατομα που αγαπατε, υπο τις διπλες ευλογιες των Konata [I]και[/I] Kagami. Αντε και κανα-δυο bishounen.
Ιαν 09 2010 01:05


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
