Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

amaya3 → Adventurer

XD Κάποια μέρα θα μάθω your secrets! :p Το όνειρο είναι υπερπαραγωγή, το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι σε κάποια φάση είχες μούσια(μετά έφυγαν). Oh, I see...Old good times, yeah;p Ακόμα με χαρακτηρίζουν αυτές οι δυο λέξεις πάντως! Προσπαθώ...I guess. Εσύ, πώς περνάς; Πτυχίο θα πάρεις/πήρες(λέμε) ή με τα κυάλια το βλέπεις; :ppp Moi...κάτι κάνω...I hope!
Φεβ 08 2010 03:19
Φωτογραφία

Adventurer → amaya3

LOL, και τι εκανα, σου εδειχνα μερικα απο τα καινουρια μου μαγικα κολπα; :-D Εγω παλι στον υπνο μου σε σκεφτηκα, εβλεπα μια ταινια με βρικολακες οταν μια φιλη μου μου εδωσε λιγη σοκολατα, και απο αυτες τις δυο λεξεις-κλειδια (βρικολακες+σοκολατα) θυμηθηκα τις παλιες μας συζητησεις! :P Τι λεει, πως πας; Περνας κανα μαθημα;
Φεβ 08 2010 02:40
Φωτογραφία

amaya3 → Adventurer

Σχεδόν :p Κι ότι σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Σε είδα στον ύπνο μου XD
Φεβ 07 2010 20:42
Φωτογραφία

Adventurer → amaya3

Ζει ακομα :oo: :oo: :oo:
Φεβ 06 2010 17:10
Φωτογραφία

Tea-chan → Adventurer

Ας διαβάσουμε όοολοι μαζί το βιβλίο Twilight... :) [url]http://darkslover.livejournal.com/703.html[/url]
Φεβ 03 2010 19:07
Φωτογραφία

Adventurer → Tea-chan

To [URL="http://www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/163-pokemon-the-movie"]Pokemon Review[/URL] του Nostalgia Critic που σου ανεφερα. Αποψη μου ειναι οτι τα σπαει στο δευτερο μισο! Α, και μετα απο αυτο τσεκαρε το No.1 [URL="http://www.thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/1600-nostalgia-critic-top-11-saddest-moments"]αυτης της λιστας[/URL] for good measure :P ΥΓ: LoL, τωρα ειδα το πμ σου!
Φεβ 03 2010 06:25
Φωτογραφία

Adventurer → thanasis1594

Χμμ, μαλιστα, οποτε οντως δε βρισκω κατι για την περιπτωση σου :emptyonexg1: Οποτε για την ωρα για να μπορεις να γραφεις στο φορουμ μας, οπου απαγορευονται τα greeklish, χρησιμοποιησε εναν converter οπως εναν απο τους παρακατω : [url]http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp[/url] [url]http://www.translatum.gr/converter/greeklish-converter.htm[/url] Ελπιζω να σε βολεψουν :)
Φεβ 03 2010 06:23
Φωτογραφία

thanasis1594 → Adventurer

de xrisimipoiow ubuntu xrisimopoiw backtrack 4 opote den exei ellinika
Φεβ 01 2010 14:42
Φωτογραφία

Adventurer → thanasis1594

Την παρακατω μεθοδο τη δοκιμασες; [url]https://docs.google.com/View?docID=dccdrjqk_4cqjn9zcj[/url]
Φεβ 01 2010 01:58
Φωτογραφία

thanasis1594 → Adventurer

vasika xrisimopoiw linux ta opoia upostirizoun oles tis glwsses alla den exoun oles tis glwsses grafis
Ιαν 31 2010 18:50
Φωτογραφία

Adventurer → Tea-chan

Αυτη τη στιγμη που μιλαμε βασικα, τοση ωρα εψαχνα να δω που το ειχα βαλει :P
Ιαν 31 2010 16:51
Φωτογραφία

Tea-chan → Adventurer

Άσχετο: εσύ το καπέλο Άι-Βασίλη από το avatar σου πότε θα το βγάλεις;
Ιαν 31 2010 16:49
Φωτογραφία

Adventurer → thanasis1594

Καλημερα φιλε Θαναση. Εγραψες ειδα οτι δεν εχεις Ελληνικα στο PC σου. Κατα τετοιο ειναι ελαχιστα απιθανο να συμβαινει, ειδαλλως κατα πασα πιθανοτητα δε θα μπορουσες να διαβασεις αυτο το μηνυμα. Μηπως απλα δε γνωριζεις πως να τα ενεργοποιησεις τη γραφη ελληνικων στον υπολογιστη σου; Τι λειτουργικο χρησιμοποιεις;
Ιαν 31 2010 16:44
Φωτογραφία

Adventurer → Barbara

Καλησπερα Barbara. Θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι στο φορουμ μας το μεγιστο επιτρεπτο οριο για τις υπογραφες ειναι 250 pixels υψος, ενω η δικη σου αριθμει 300 pixels. Παρακαλω αλλαξε το ωστε να συμμορφωνεται με [URL="http://www.anime.gr/forums/misc.php?do=cfrules"]τους Κανονες μας[/URL]. Ευχαριστω.
Ιαν 31 2010 03:58
Φωτογραφία

Adventurer → Black Rock

Σας ευχαριστω ιδιαιτερως για τις στοργικες και πρωτοτυπες ευχες σας, δεσποινις Μαυροπετρακη. Θα σας θυμηθω οταν ερθει η ωρα να κατακτησω τον κοσμο με τις μαθηματικες γνωσεις τις οποιες θα αποκτησω χαρις σε αυτες (τις ευχες). Απο μεριας μου να σας ευχηθω ενα πολυ ομορφο, αποδοτικο και ψυχαγωγικο νεο χρονο για εσας και τα ατομα που αγαπατε, υπο τις διπλες ευλογιες των Konata [I]και[/I] Kagami. Αντε και κανα-δυο bishounen.
Ιαν 09 2010 01:05