Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

BarbasSs → Dante80

hey τι λεει??? τα δικα μου χρονια πολλα ειναι στο thread δεν μου εμφανιζει τα τελευταια demotrivators σου....
Οκτ 07 2008 17:36
Φωτογραφία

Cassiel → Dante80

Και από μένα ακόμα πιο καθυστερημένα:hihi2: (Θεσσαλονίκη για το πάρτυ βλέπεις και χαλασμένος σκληρός)!:hbd: man και ότι επιθυμείς!!!!
Οκτ 06 2008 08:58
Φωτογραφία

red pyramid → Dante80

Χρόνια πολλά, έστω και καθυστερημένα (αποχή απο το νετ, τι να κάνουμε :P ). και επαναλαμβάνω την ευχή του morm :P
Οκτ 04 2008 21:02
Φωτογραφία

djmv → Dante80

sygnomh alla den blepo na exete postarei ta episodia ton digimon 1st season Greek Dub
Οκτ 04 2008 10:49
Φωτογραφία

MoRmEnGiL → Dante80

Χρόνια πολλά mate, κ εύχομαι να σε βρεί μια μέρα [URL="http://bp3.blogger.com/_Zhnhq_exYt0/SBUcUHAoGII/AAAAAAAAAGM/CROZXqaOIK0/s400/peace+bust.jpg"]ετούτη[/URL]
Οκτ 04 2008 01:52
Φωτογραφία

Erebos → Dante80

inb4theclock Happy birthday Dante-sama!! :congrats:
Οκτ 03 2008 22:51
Φωτογραφία

Radagast → Dante80

Χρόνια πολλά, πολύχρονος. :)
Οκτ 03 2008 21:24
Φωτογραφία

Dante80trynksssj2

Γιώργο, δες το pm που σου έχω στείλει. Επείγει man...T_T
Οκτ 01 2008 19:26
Φωτογραφία

Dante80GokuX

Παρακαλώ μην γράφετε με greeklish, έχουν απαγορευτεί στο forum μας. Μελλοντικά σας μηνύματα σε greeklish θα σβήνονται χωρίς προειδοποίηση...^^
Οκτ 01 2008 17:48
Φωτογραφία

himawarinosekai → Dante80

:hahaha::hahaha: διάβαζα σαλαγ[B]ά[/B]τα (και μου τρέχαν τα σάλια ότι θα είναι τίποτα (γλυκό) φαγώσιμο:emptyonexg1:)Το δε google μου έβγαζε διάφορα κουφά! Arigatou για την κατατοπιστική ανάλυση!:nosey:
Σεπ 28 2008 11:52
Φωτογραφία

Dante80 → himawarinosekai

σαλαγώ (ρήμα) [ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ :ΑΜΝ από τη μεταγν. ελλ. λ. σαλαγώ*] (μτβ.) οδηγώ κοπάδι ζώων προς μια κατεύθυνση με φωνές: Κρυστ. Αγροτ. "τα πρόβατα στης ρεματιάς το πλάι σαλαγώντας", αλλιώς και σαλαΐζω (αμτβ.) α) για αγέλη ζώων, προκαλώ υπόκωφο θόρυβο, β) (κατ` επέκτ.) θορυβώ, οχλοβοώ, βουίζω. Ολόκληρη η φράση είναι ΣΑΛΑΓΑ ΤΑ (ΠΡΟΒΑΤΑ).....XD
Σεπ 28 2008 06:23
Φωτογραφία

himawarinosekai → Dante80

Μα τι στο καλό είναι η ΣΑΛΑΓΑΤΑ; :nosey: Κάθε φορά που διαβάζω τίτλο σου, μου πέφτουν και λίγα απ'τα μαλλάκια μου:hahaha::hahaha::deadga6:
Σεπ 27 2008 21:45
Φωτογραφία

IlPalazzo → Dante80

Ώπα! Πού το 'μαθες εσύ το forumwarz? Έπαιζα και γω παλιότερα, αλλά το παράτησα γιατί ήταν πολύ δύσκολο για τα γούστα μου. Αν με πείσεις μπορεί να το ξαναρχίσω.
Σεπ 19 2008 10:56
Φωτογραφία

red pyramid → Dante80

Glad that you liked that forum :P read the topic about satan, volleyball and swedish people, you'll love it :P A song dedication [url=http://www.youtube.com/watch?v=2L2Wa7cK3Qo]YouTube - devilman sigla originale finale original ending[/url]
Σεπ 17 2008 21:42
Φωτογραφία

Dante80 → red pyramid

Τσίμπα και αυτό....έλεος... [url=http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=15178]Greetings from Greece - The Landover Baptist Church Forums[/url]
Σεπ 17 2008 19:02