Jump to content


Community Status Updates


Photo

Dante80 → red pyramid

OMFG...this site is utterly hilarious!!!!...XD
Sep 17 2008 18:54
Photo

red pyramid → Dante80

Truly dedicated, I think you will love this :P [url=http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=4913]ACCEPT JESUS AND GET A FREE PS3! - The Landover Baptist Church Forums[/url]
Sep 16 2008 15:47
Photo

Dante80 → Ash_Pokemaster

Καλά ρε man, τρεχάματα, τα γνωστά...Τ_Τ
Sep 13 2008 21:03
Photo

red pyramid → Dante80

Please, βάλτε αυτό σαν υποψήφιο στο επόμενο anime του μήνα, μπάς και κερδίσει το poll :kawaii::himitsu::nanana: [url=http://www.youtube.com/watch?v=6-X7uUm4U24]YouTube - Devilman Opening (full Romanized)[/url]
Sep 13 2008 17:40
Photo

Ash_Pokemaster → Dante80

Πώς πάει ωρέ Γιώργη; :P
Sep 13 2008 15:41
Photo

Erisadesu → Dante80

....where are u?
Sep 11 2008 13:49
Photo

Dante80 → ichigo13

Νο worries, καλά έκανες ρε παιδί....ας κερδίσουμε και τα ένσημα που (ΔΕΝ) μας κολλάνε και εμείς...:gotit:
Sep 10 2008 19:42
Photo

ichigo13 → Dante80

Σωστός Δάντη, στο forum feedback είναι καλύτερα αφού έτσι κι αλλιώς ο σκοπός του είναι πληροφοριακός, απλώς μπερδεύτηκα γιατί υπάρχουν και κάτι άλλα threads στο off-topic σχετικά με ηλικίες και σχόλες κ.λ.π. οπότε είπα να το βάλω εκεί!
Sep 10 2008 19:37
Photo

jimmare → Dante80

Eμμ...χεχε.Dante,χωρις να θελω να σε ταλαιπωρησω αλλα αυτο ειναι το μεγεθος του banner που εχουμε τωρα.
Sep 09 2008 10:21
Photo

SponisDante80

αρχίσαμε raids και γίνεται της σφαγής... αναλάβαμε το forum του guild και πολεμάμε με τα κύματα να δω τι άλλο θα κάνουμε τι λέει θα το ξεκινήσεις; [όποιος βάλει άτομο να παίξει παίρνει δώρο μία ζέβρα για mount :) ]
Sep 09 2008 08:14
Photo

Dante80 → jimmare

1000x230
Sep 08 2008 23:48
Photo

jimmare → Dante80

E dante,κανε μου την χαρη να υπολογισεις και για εμενα τις διαστασεις(οχι για το banner που εχω αλλα αυτο που χρειαζομαι για να ταιριαξει...)Παταω και δεν μου το βγαζει...Αμα ειναι ριξε μια ματια και εσυ και πες μου...
Sep 08 2008 23:36
Photo

red pyramid → Dante80

Μα δεν είπα ότι δεν αξίζει, απλά είναι άλλο το θέμα του :P Παρόλα αυτά θα το δώ, είναι η μοναδική του Moore που δεν έχω τσεκάρει. As for Saikano, as you order chief! I'll start watching first chance given!
Sep 08 2008 10:05
Photo

Dante80 → red pyramid

Το Sicko έχει να κάνει με το σύστημα υγείας στην Αμερική. Δες το, αξίζει τον κόπο. Για το saikano, πρώτα το anime και μετα το manga. Το ανάποδο απαγορεύεται....;)
Sep 08 2008 10:03
Photo

Dante80odin

Αν μπεις τώρα irc θα σου κολλήσω τα ένσημα που σου χρωστάω!
Sep 08 2008 10:00