Community Status Updates
Labrokratis → Erisadesu
Μπα, σίγουρα δε μου πάνε τα τακούνια. Όσες φορές και να τα δοκίμασα, χάλια μου το κάνει το πόδι!
Jan 26 2009 21:54
Adventurer → Erisadesu
Προφανως ναι, και σαν σκετο Babel. Μονο τη 13αρα σειρα βρηκα ομως, φανταζομαι κι εσυ το ιδιο.
Jan 26 2009 02:32
Erisadesu → a2a
μπορείς να μου εξηγήσεις
πως γίνετε ο βλάκας απο το rookies και το ryousei no kizuma
να είναι στην πραγματικότητα ο υπερ παίδαρος απο το Crows Zero!????????
OMG ΤΙ άτομο είναι αυτό τι χαμελέων... και πως γίνεται
ένας τόσο ωραίος ηθοποιός να δέχεται να τσαλακώνει τον εαυτό του έτσι?
i am in love.
(he is even older than me )
Jan 26 2009 01:39
Erisadesu → GeRi
ναι ρε και όπως ξέρεις η υγρασία κάνει το μαλλί σκατά
και οπως ξέρει ένα superficial κορίτσι σαν την yunancy δεν μπορεί να το επιτρέψει
στον ευατό της να κυκλοφοράει με χάλια μαλλί.
στο θέμα μας είναι η Erisabetsu απο το Gintama (αυτό το άσπρο πράγμα)
Jan 23 2009 14:55
Erisadesu → Zoro
θα σου θύμιζα κάτι πολύ αστείο από την σειρά
αλλά μετά είδα αυτά που γράφει η από κάτω και με έπιασε αναγούλα
θα στο πω κάποια άλλη στιγμή.
Jan 23 2009 14:10
Erisadesu → Glastenen
lol μόνο οι κρητικοί λένε το κοπάδι κουράδι όλος ο υπόλοιπος κόσμος
κουράδι λέει τα κουράδια και τις κουράδες :P (Δες Βαβυλωνία)
Jan 23 2009 14:07
Glastenen → Erisadesu
ερι, κουράδι στην Κρήτη λέμε το πρόβατο. για σας στον Πόντο κουράδι = κουράδα? :P
Jan 22 2009 19:05
Darthnicolas → Erisadesu
Όχι ρε συ είναι multi-use,για να βλέπεις διάφορες λειτουργίες,ανάλογα με το τι σε ενδιαφέρει...Απλά σου είπα γενικά τι μπορεί να κάνει,το down/upload είναι για να δείχνει την ταχύτητα που έχεις κάθε στιγμή,imho είναι πολύ χρήσιμο...Αλλά μπορείς να ακούς μόνο μουσική αν θες,απλά πρέπει να το πειράξεις λίγο ή να βρεις κάποιο έτοιμο μόνο για μουσική...
Btw,δουλεύει σε συνδυασμό με το Winamp...
Jan 22 2009 18:03
Zoro → Erisadesu
Το βάζανε στο Italia 1(κανάλι) όταν πήγαινα γυμνάσιο...ακόμη το βάζουν και το βλέπω μερικά πρωινά...
Είχα ρίξει καλά γέλια σε μερικές φάσεις...σαν τον Fonzie κανείς:P
Jan 22 2009 16:57
Erisadesu → Zoro
έλα ρε καμμένο ανήλικο που ξέρεις και το happy days
και το βάζεις και σε παιχνίδι.
Jan 22 2009 16:53
Sponis → Erisadesu
άρα βοσκάς ελεύθερη κ ωραία ω σκοτεινή Πριγκήπισσα του Φωτός [ΝΤΑΝ!!!!]
Jan 22 2009 15:52


This status update has reached the maximum number of replies allowed
