Community Status Updates
a2a → Erisadesu
Κοίτα είναι θέμα γούστου αλλά νομίζω πως θα σου άρεσαν και τα 2 γιατί είναι πολύ αστεία. Βέβαια ειδικά για σένα φυσικά που λατρεύεις τον Kaname Jun θα σου πρότεινα πρώτα να δεις το Kimi Hannin Janai yo ne? στο οποίο πρωταγωνιστεί και είναι πάρα πολύ αστείος (ενσαρκώνει έναν ερωτύλο αστυνομικό). Γενικώς έχω πολλές αστείες σειρές να σου προτείνω. Το spam είναι ατελείωτο, ειλικρινά!
Apr 07 2009 13:03
Erisadesu → a2a
διάβαζα και πάλι τις κόρες μπας και βρω τίποτα
και ήθελα να ρωτίσω...
πιο είναι πιο αστείο
το Tokkyu Tanaka 3 Go ή το Taro monogatori?
¨η έχεις να προτείνεις κάτι ακόμη πιο αστείο;
Apr 07 2009 11:59
Erisadesu → iristella
καλησπέρα ρε συ δεν πιστεύω ο Ζόρο να σπουδάζει εκεί που έγινε ο σεισμός.
Apr 06 2009 12:30
Nighteyes → Erisadesu
Βλέπω, καινούργιο theme. Από που είναι; (Δεν έβγαλα άκρη από τον τίτλο της sig)
Mar 31 2009 15:16
Night Wizard Seal → Erisadesu
Οχαιο(αν και βραδυ)... τι γινεται ολα καλα??? χρονια πολλα και για τα γενεθλια σου(βλεπω εχεις πολλους φαν:))Να τα εκατοστισεις...και απο εμενα...:cake::gotit:
Mar 24 2009 19:57
Erisadesu → mono
δεν θέλω κάτι ευχαριστώ :)
αρκεί που θα έρθεις εσύ και το χαμόγελό σου.
μου έλειψες
Mar 21 2009 13:47


This status update has reached the maximum number of replies allowed
