Community Status Updates
Dante80 → Erisadesu
Υποθέτω αναφέρεσαι στα GN, right?...
[url=http://isohunt.com/torrent_details/67758797/watchmen?tab=summary]watchmen full 1 to 12 . Pdf version | watchmen | isoHunt - the BitTorrent and P2P search engine[/url]
Mar 16 2009 12:19
Erisadesu → Dante80
εχεις βρει το wathcmen πουθενά;
μπορείς να μου στείλεις και εμένα το λινκ Please ?
Mar 16 2009 12:12
Erisadesu → Putin
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=UutlW-g-sR4"]we don't wanna put in [/URL]
Mar 15 2009 15:03
Erisadesu → FinalFantasyVII-XIII
ο πατέρας μου δεν σπουδασε ποτέ στη ζωή του
και οι γνώσεις που έχει ισοπεδώνουν αποφοίτους πανεπιστημίου
και μια μέρα όταν μεγαλώσεις θα δεις
ότι σε αυτό τον κόσμο
είναι απείρως δύσκολο να βρεις υδραυλικό και ηλεκτρολόγο
και καλύτερα να έχω έναν υδραυλικό που θα έχει δουλειά
παρά έναν άνεργο απόφοιτο Πολυτεχνείου με δεκαπέντε μεταπτυχιακά
που μέχρι τα 35 του δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του.
Και ναι προτιμώ να με ρωτάει μια κομμώτρια για το ποιος είναι ο Μαρτίνος Λούθιρος
παρά να συναντώ αποφοίτους πανεπιστήμιου οι οποίοι νομίζουν ότι ο Μαρτίνος Λούθιρος
είναι ο martin louther king.
και εντάξει αυτή η χώρα έχει γεμίσει με "σπουδαγμένους" που στην ουσία είναι πιο αμόρφωτοι και από τούβλο.
Mar 15 2009 03:56
Erisadesu → Franklin
Καλή επιτυχία στις πανελλήνιες
να κρατάς επαφές όποτε μπορείς
Mar 12 2009 18:05
Franklin → Erisadesu
Γεια σου παραλιγο μητερα! Θα τα ξαναπουμε σε 2 μηνες I hope.... Χαρηκα που τα ειπαμε εστω και λιγο!
Mar 12 2009 16:30
kelborn3 → Erisadesu
Βασικα δε σε πιανω... σου ειπα μηπως κατι καποτε δε ξερω η εγραψα κατι σε κανα ποστ πες μου γτ ειλικρινα δε μου ερχεται κατι στο μυαλο...
Mar 12 2009 14:50
Erisadesu → kith
[url=http://www.avistaz.com]Asian Movies, Music and TV Drama Torrent Downloads English Subtitles: Korean, Chinese, Japanese, HongKong, Thai, Hindi[/url]
δεν γίνεται να βάζουμε τορεντ λινκς νομίζω
απαγορεύεται απο τους κανόνες.
Mar 12 2009 13:56
Erisadesu → kelborn3
εσύ τώρα το παίζεις έξυπνος;
ή απλά θες να δώσεις στους ηλίθιους;?
Mar 12 2009 13:02
Erisadesu → LucyBR
ok απλά ρώτησα γιατί το σαιτ τους φαίνετε πεσμένο...
πρέπει να κάνουν αλλαγές μάλον
ευχαριστώ πάντως
Mar 12 2009 03:37
LucyBR → Erisadesu
hello! ^^ ειχα κανει παλια account στο avistaz (πριν κανω lj :p) για να κατεβασω ενα kdrama που εψαχνα... επειδη ομως με τα torrents δεν τα παω καλα και το ratio μου ηταν υπο του μηδενος, εχω φαει ban απο κει long time ago υποθετω... οΟ;;;
to make a long story short, μια φορα στη ζωη μου εχω κατεβασει απ το avistaz.. :p
Mar 12 2009 03:30


This status update has reached the maximum number of replies allowed
