Community Status Updates
Ame Warashi → Erisadesu
χελόου...συγνώμη για την ενόχληση αλλά θα σκάσω...μήπως μπορείς να μου πεις από ποιο anime είναι το κουνελάκι του avatar? :)
Apr 22 2009 21:04
Matsu → Erisadesu
χχαχαχα! WE RULE! αυτο θα πει τηλεπαθεια! Οσο για το τις παραγραφους..κοπελια..δυσλεξια με χαρτι απο δημοσιο here!!! να λες καλα που καταλαβες τι θελω να πω..χαχαχα!
Apr 14 2009 13:49
Erisadesu → Matsu
****** οι ταυτόχρονες !!!!
δες πότε σου έκανα ποστ και πότε μου έκανες λολ
We rule!
Apr 14 2009 13:00
Erisadesu → Matsu
βάλε καμια παράγραφο να ξεχωρίζει το κείμενο !!!
Είσαι καλά μικρή?
Καό πάκα να έχεις
Apr 14 2009 12:58
Erisadesu → Melkor
δε νομίζω να έχω επιπτώσεις γιατί στην τελική αυτός με πρόσβαλλε πρώτος.
αλλά τι να πω ίσως να συμμερίζεσαι την άποψη του ότι είμαι μεθυσμένη και γράφω ότι να ναι. και αν θα φάω warning ή οχι δεν είσαι εσύ αυτός που θα το κρίνει
και μη το παίζεις αντικειμενικός όταν δεν είσαι.
Apr 13 2009 14:58
Melkor → Erisadesu
νομιζω υπερβαλεις για αλλη μια φορα.
προσπαθω να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται,
γιατι αυτα τα θεματα ειναι πολυ λεπτα
και στην τελικη, το καταλαβαινεις οτι τον αποκαλεσες δολοφονο?
οσο και αν ο ροζ κωλαρακος του δεν ζοριστηκε
οπως ισχυριζεσαι, που ουτε αυτο το ξερεις,
δεν εχεις κανενα δικαιωμα να τον κατηγορεις ετσι.
για αλλη μια φορα, ενω εχεις δικιο,
χανεις το μπουσουλα λογω του πως εκφραζεσαι.
σε καθε περιπτωση, προσπαθησα ευγενικα να σου πω
οτι παραφερθηκες και καλο θα ηταν να διορθωσεις λιγο
το ποστ, γτ θα εχει επιπτωσεις, οπως και πρεπει εξαλλου,
αλλα με παρεξηγεις.
κανενα προβλημα
Apr 13 2009 13:31
Erisadesu → Melkor
κοίτα αν δεν έχεις να πεις τίποτα σωστό
μη μηλάς και επειδή δεν ξέρεις τι ακριβώς έγινε
βούλωνε το...
και σε αυτό το θέμα έχω απόλυτο δίκιο
γιατί εγώ μεγάλωσα στη θεσσαλονίκη
και έζησε τις πουστιές των δεξιών όλη μου τη ζωή
οπότε μη μου λες πως θα μοιλάω σε ένα άτομο που τα βρήκε όλα έτοιμα στη ζωή του
και έφτασε 30 για να κάνει κάτι για τον ευατό του....
και δεν νομίζω ο ζεστός ροζ κωλαράκος του να ζορίστηκε ποτέ
και ούτε να βίωσε τις αδικίες που βιώσαν άλλοι
οπότε αν θες να πάρεις το μέρος του επειδή ταυτίζεσε
το καταλαβαίνω, τότε και να το γράψεις σωστά
όχι να μπεις για να γράψεις ότι το παρατραβάω...
και στην τελική να σου θυμίσω υποτίθετε ότι είσαι φίλος μου
και μη μου πεις ξαφνικά έγινες αντικειμενικός ... δεν θα σε πιστέψω.
Apr 13 2009 12:59
Erisadesu → hyuga
[url]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6049[/url]
[url]http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-anime/6013-tentai-senshi-sunred-astro-fighter-sunred-2.html[/url]
έχει πολύ πλάκα.
Apr 13 2009 12:01


This status update has reached the maximum number of replies allowed
