Community Status Updates
Cassiel → Erisadesu
Χρόνια πολλά Λιζά:hbd::drinks:. Ακόμα νιάτο είσαι:P.Χίλια χρόνια να ζήσεις:cake:
Mar 20 2009 20:14
MisaYoshiko → Erisadesu
^^ επισηςςςςς...μια μερα διαφορα εχουμε:Ρ (και μερικα χρονακια:Ρ)
Mar 20 2009 15:52
mono → Erisadesu
Χρονια Πολλα Λιζακι:wooi2:
Ειμαι Κυπρο...Τι θες να σου φερω? Λεω να περασω καμια βολτα κατα κει τον αλλο μηνα :P...Ακουω παραγγελιες...
Mar 20 2009 14:10
ichigo13 → Erisadesu
Χρόνια πολλά κυρία Λίζα.Να έχετε ότι επιθυμήτε καιελπίζω να έρθετε κάποια στιγμη Ηράκλειο :).....
Mar 20 2009 14:07
Fingolfin → Erisadesu
Happy Birthday to u!
Happy Birthday to u!
Happy Birthday my mistress!:nod2:
Happy Birthday to u!
:hbd:
Mar 20 2009 13:02
Labrokratis → Erisadesu
Έκαστος στο είδος του. Εσύ θέλεις αυτά, εγώ θέλω άλλα.
Τα δικά σου τουλάχιστον, δεν έχουν σωματικές παρενέργειες όπως τα δικά μου :-)
Mar 16 2009 17:46
Erisadesu
→
roriconfan
Θυμάσαι τι σου έλεγα την κυριακή
τουλάχιστον τώρα ανοίγει ένα νέος δρόμος για νέα
thread :P
πρέπει να κάνουμε Meeting για τις συγκρίσεις και τους συσχετισμόυς του nge με την candy...να μη σου πω ότι το nge είναι καθαρά αντιγραφή του candy όλες τις ιδέες απο εκεί τις πείρε λολ.
Mar 16 2009 15:42


This status update has reached the maximum number of replies allowed
