Jump to content


Community Status Updates


Photo

Cassiel → Erisadesu

Χρόνια πολλά Λιζά:hbd::drinks:. Ακόμα νιάτο είσαι:P.Χίλια χρόνια να ζήσεις:cake:
Mar 20 2009 20:14
Photo

MisaYoshiko → Erisadesu

^^ επισηςςςςς...μια μερα διαφορα εχουμε:Ρ (και μερικα χρονακια:Ρ)
Mar 20 2009 15:52
Photo

mono → Erisadesu

Χρονια Πολλα Λιζακι:wooi2: Ειμαι Κυπρο...Τι θες να σου φερω? Λεω να περασω καμια βολτα κατα κει τον αλλο μηνα :P...Ακουω παραγγελιες...
Mar 20 2009 14:10
Photo

ichigo13 → Erisadesu

Χρόνια πολλά κυρία Λίζα.Να έχετε ότι επιθυμήτε καιελπίζω να έρθετε κάποια στιγμη Ηράκλειο :).....
Mar 20 2009 14:07
Photo

Erisadesu → Adventurer

τον παίρνεις
Mar 20 2009 13:40
Photo

Erisadesu → Fingolfin

thank you :)
Mar 20 2009 13:25
Photo

Erisadesu → Radagast

thank you :) Και εσυ οτι ποθεις
Mar 20 2009 13:25
Photo

Erisadesu → MisaYoshiko

χρονια πολλα ¨)
Mar 20 2009 13:23
Photo

Fingolfin → Erisadesu

Happy Birthday to u! Happy Birthday to u! Happy Birthday my mistress!:nod2: Happy Birthday to u! :hbd:
Mar 20 2009 13:02
Photo

Adventurer → Erisadesu

Χρονια πολλα Λιζα! Καθε χρονο και νεωτερη σου ευχομαι :)
Mar 20 2009 04:06
Photo

Radagast → Erisadesu

Happy bday Eri. ^^ Omedetou.
Mar 20 2009 02:00
Photo

Labrokratis → Erisadesu

Έκαστος στο είδος του. Εσύ θέλεις αυτά, εγώ θέλω άλλα. Τα δικά σου τουλάχιστον, δεν έχουν σωματικές παρενέργειες όπως τα δικά μου :-)
Mar 16 2009 17:46
Photo

Erisadesu → Labrokratis

έχει πλάκα να σε βρίζω...
Mar 16 2009 15:47
Photo

Erisadesu → roriconfan

Θυμάσαι τι σου έλεγα την κυριακή τουλάχιστον τώρα ανοίγει ένα νέος δρόμος για νέα thread :P πρέπει να κάνουμε Meeting για τις συγκρίσεις και τους συσχετισμόυς του nge με την candy...να μη σου πω ότι το nge είναι καθαρά αντιγραφή του candy όλες τις ιδέες απο εκεί τις πείρε λολ.
Mar 16 2009 15:42
Photo

Erisadesu → Dante80

arigato gozaimashita
Mar 16 2009 13:42