Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mererfin → Melkor

Ευχαριστώωω... Πολύ λίγος κόσμος όμως!!! Απογοητεύομαι........
Jun 18 2008 09:31
Photo

Melkor → Mererfin

[url]http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=66[/url] [url]http://www.anime.gr/forums/group.php?groupid=25[/url] ειναι χαντακωμενα, και αμα δεν ξερεις να τα βρεις δυσκολευεσαι. αλλα το λινκ υπαρχει στο usercp σου. καλημερα!
Jun 18 2008 09:09
Photo

Mererfin → Melkor

Μωρέ να έρθω μια βόλτα από αυτά αλλά πως? Είναι forum του anime.gr ή άσχετα γιατί έψαξα και δεν βρήκα τίποτα....
Jun 18 2008 09:04
Photo

Melkor → ichigo13

ευχαριστω για την πληροφορια μαστορα, ειχες δικιο απλα την τελευταια φορα που το εχα δει ειχε N/A στις επιλογες για τα γκρουπ.
Jun 18 2008 01:28
Photo

ichigo13 → Melkor

Βασικά μπορείς να κάνεις edit το group που έχεις φτιάξει!Όποτε μπορείς να διωρθώσεις αυτό που θες και μόνος σου στο group Tolkien fans!Απλώς πατάς join social groups και πάνω βλέπεις τα group στα οποία έχεις κάνει join, (ενώ από κάτω σου δείχνει τις τελευταίες posts)και σ'αυτάπου έχεις δημιουργήσει εσύ μπορείς να κάνεις edit(θα το δεις το γράφει)! Αυτά κι ελπίζω να βοήθησα!
Jun 18 2008 01:06
Photo

Melkor → ta-

καλωσηρθες ξαδερφε
Jun 17 2008 22:45
Photo

Melkor → Mererfin

καλωσηλθες κοπελια! περνα μια βολτα απο το metalheads social group και το νεοιδρυθεν Tolkien fans social group
Jun 17 2008 22:03
Photo

Melkor → Lobotomy_4_idiots

thanks for the invitation!
Jun 17 2008 20:08
Photo

Azixel → Melkor

TPT!!!!!!^^
Jun 17 2008 19:33
Photo

Melkor → Seraphimon-T.K.

ευχαριστω για το reputation φιλος
Jun 17 2008 14:42
Photo

Melkor → BarbasSs

@#$%^&*()# παει το διαβασμα....
Jun 17 2008 09:27
Photo

BarbasSs → Melkor

τι λεει Dark Lord??? πως παει το διαβασμα???
Jun 17 2008 00:10
Photo

Melkor → ATANASHIOSU

esy mastora eisia kala? mathame edw pera sas kounhse gia ta kala.
Jun 16 2008 21:03
Photo

Melkor → Zoro

παροτρυνση προς ολο τον πληθυσμο... msn δεν εχετε? πιστευω θα σας ειναι πιο ευκολο να επικοινωνειτε απο εκει. και μονο που σκεφτομαι πως γραφετε τοσο πολυ εδω( γτ ειναι ταλαιπωρια), κουραζομαι. προς θεου δεν με ενοχλει( σαμπως στη δικια μου σελιδα γραφετε?) απλα νομιζω οτι θα σας διευκολυνει
Jun 16 2008 12:24
Photo

Zoro → Melkor

Καλα ρε κι εσυ,2-3 φορες μπηκα,δεν ειχα σκοπω να ξαναμπω!!(κι ας μην μου το λεγες,δεν εχω τασεις αυτοκτονιας ακομη..αν ξαναμπω εχω να ακουσω απ ολους,δεν ειμαι τοσο ντιπ,απλα μια πλακα της στιγμης εκανα,μιας και εμας μας κανει ο Ephialtes μερικες τετοιες καμια φορα...ο κατασκοπος σας!!:df13952b:) Τελος,καλη και η ιδεα με το group,θα την εχω υποψην... Αυτα... (και μην ανυσηχεις,δεν σχεδιαζω να το ξανακανω για την ωρα..:))
Jun 16 2008 01:18