Community Status Updates
Melkor
→
Kyuubi
ρε παλικαρε, πλακα μας κανεις? εμεις λεμε ψεμματα για να τα μπαλωσουμε που φαγανε την super duper σποιλερια, κα ιεσυ μας την λες κα ιαπο πανω? βαλε λιγο το μυαλο σου κα ισκεψου και μιλα προσωπικα στον αλλο για να τον διορθωσεις, οταν αυτο που θα πεις επιβεβαιωνει σποιλερ
Jun 22 2008 11:38
Melkor → phm
phm, συγνωμη θα ειδα το σχολιο σου σε φαση που7 δενθα ενιωθα. συγνωμη, για την καθυστερηση, αλαλ μια και σου αρεσε, οριστε:[url]http://img518.imageshack.us/img518/9085/sakuraportraitbyzahikbt5.jpg[/url]
σε αυτο το μεγεθος την εχω και εγω
Jun 22 2008 11:26
Melkor → Raven Princess
καλημερα!
καλωσηλθες κα ιπαλι. αν δεν το εχεις κανει ηδη, ριξε μια ματια στους κανονες του φορουμ. το avatar μου ειναι απο το Lucky Star :[url]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777[/url]
υποχρεωση μου! αν θελησεις να ρωτησεις κατι, μην διστασεις!
Jun 22 2008 10:34
Melkor → °•πίΟu-πίΟu•°™
ωστε ετσι. κομα με την Iristella.
μπορειτε να λετε οτι θελετε για τον Ero sennin, εμεις παντα θα τον λατρευουμε
Jun 22 2008 08:48
iristella → Melkor
Melkor εβλεπα το Post σου στο naruto latest chapter anime thread και δεν μπορω να σε ρωτησω εκει γιατι ειναι απο το Manga...Τα εχουμε δει ολα τα υπολοιπα jinchuurikis?? Mono το koυναβι, το γατι και το χελωνι δεν εχουμε δει??? Ξερουμε τα αλλα τι ειναι και απο που προερχονται? Δεν υπαρχει περιπτωση να δικαιολογηθει οτι ο Sora ηταν ενα απο αυτα και τον φαγανε οι Akatsuki?
Jun 22 2008 08:45
iristella → Melkor
Μια μικρουλα (τοση δα)......Δεν μπορεσα να αντισταθω:wooi2::hihi2:
Jun 20 2008 00:48
Melkor → iristella
:orly: αυτο ηταν μπηχτη τωρα ε? soka...:hahaha::hahaha::hahaha:
Jun 20 2008 00:45
iristella → Melkor
Ξερω και εγω ρε Melkor??? γουστα ειναι αυτα...τελειως υποκειμενικα... Εδω υπαρχουν ατομα που συμπαθουν την Misa Amane απο το DN (γκουχ γκουχ)... στο Bleach 175 θα κολλησουμε??:hahaha::hahaha::hahaha:
Jun 20 2008 00:03
Melkor → iristella
χαχαχαχαχαχαχαχα, δεν τσιμπαει μονο ο Αkiroc τελικα...
αχ βρε Iristella, δεν θα μπορουσε να ειναι πιο σιχαμενο το επισοδειο...
Jun 20 2008 00:00
iristella → Melkor
γουστα ειναι αυτα,,,,ψιλοαπογοητευτηκα καπως...για το προηγουμενο που μου αρεσε γιατι ειπα καλα λογια δλδ?
Jun 19 2008 23:50


This status update has reached the maximum number of replies allowed
