Jump to content


Community Status Updates


Photo

Melkor → Kyuubi

ρε παλικαρε, πλακα μας κανεις? εμεις λεμε ψεμματα για να τα μπαλωσουμε που φαγανε την super duper σποιλερια, κα ιεσυ μας την λες κα ιαπο πανω? βαλε λιγο το μυαλο σου κα ισκεψου και μιλα προσωπικα στον αλλο για να τον διορθωσεις, οταν αυτο που θα πεις επιβεβαιωνει σποιλερ
Jun 22 2008 11:38
Photo

Melkor → phm

phm, συγνωμη θα ειδα το σχολιο σου σε φαση που7 δενθα ενιωθα. συγνωμη, για την καθυστερηση, αλαλ μια και σου αρεσε, οριστε:[url]http://img518.imageshack.us/img518/9085/sakuraportraitbyzahikbt5.jpg[/url] σε αυτο το μεγεθος την εχω και εγω
Jun 22 2008 11:26
Photo

Melkor → Raven Princess

οχι βρε, σιγα...
Jun 22 2008 11:09
Photo

Raven Princess → Melkor

Ευχαριστω παρα πολυ και συγγνωμη αν σε ζαλισα!!!!
Jun 22 2008 11:07
Photo

Melkor → Raven Princess

καλημερα! καλωσηλθες κα ιπαλι. αν δεν το εχεις κανει ηδη, ριξε μια ματια στους κανονες του φορουμ. το avatar μου ειναι απο το Lucky Star :[url]http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4777[/url] υποχρεωση μου! αν θελησεις να ρωτησεις κατι, μην διστασεις!
Jun 22 2008 10:34
Photo

Melkor → °•πίΟu-πίΟu•°™

ωστε ετσι. κομα με την Iristella. μπορειτε να λετε οτι θελετε για τον Ero sennin, εμεις παντα θα τον λατρευουμε
Jun 22 2008 08:48
Photo

iristella → Melkor

Melkor εβλεπα το Post σου στο naruto latest chapter anime thread και δεν μπορω να σε ρωτησω εκει γιατι ειναι απο το Manga...Τα εχουμε δει ολα τα υπολοιπα jinchuurikis?? Mono το koυναβι, το γατι και το χελωνι δεν εχουμε δει??? Ξερουμε τα αλλα τι ειναι και απο που προερχονται? Δεν υπαρχει περιπτωση να δικαιολογηθει οτι ο Sora ηταν ενα απο αυτα και τον φαγανε οι Akatsuki?
Jun 22 2008 08:45
Photo

FireFistAce → Melkor

Thanks για το ok στο friend request.
Jun 20 2008 18:55
Photo

Melkor → iristella

ωστε τοση δα ε? χμμμ, καλα λοιπον...:hahaha::hahaha::hahaha:
Jun 20 2008 08:26
Photo

iristella → Melkor

Μια μικρουλα (τοση δα)......Δεν μπορεσα να αντισταθω:wooi2::hihi2:
Jun 20 2008 00:48
Photo

Melkor → iristella

:orly: αυτο ηταν μπηχτη τωρα ε? soka...:hahaha::hahaha::hahaha:
Jun 20 2008 00:45
Photo

iristella → Melkor

Ξερω και εγω ρε Melkor??? γουστα ειναι αυτα...τελειως υποκειμενικα... Εδω υπαρχουν ατομα που συμπαθουν την Misa Amane απο το DN (γκουχ γκουχ)... στο Bleach 175 θα κολλησουμε??:hahaha::hahaha::hahaha:
Jun 20 2008 00:03
Photo

Melkor → iristella

χαχαχαχαχαχαχαχα, δεν τσιμπαει μονο ο Αkiroc τελικα... αχ βρε Iristella, δεν θα μπορουσε να ειναι πιο σιχαμενο το επισοδειο...
Jun 20 2008 00:00
Photo

iristella → Melkor

γουστα ειναι αυτα,,,,ψιλοαπογοητευτηκα καπως...για το προηγουμενο που μου αρεσε γιατι ειπα καλα λογια δλδ?
Jun 19 2008 23:50
Photo

Melkor → iristella

οχι και τραγικο το σημερινο επισοδειο. υπερβαλλεις!!!
Jun 19 2008 23:46