Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Anelis

Σε λίγη ώρα (ή και λίγες ώρες) θα τα έχεις αναλυτικά και συγκεκριμενοποιημένα με σαφείς αναφορές σε κάθε σχέδιο.
Jan 30 2012 13:21
Photo

Anelis → OdyMonaxos

Ναι άλλα βλέπεις το πρόβλημα είναι ότι από σχέδιο σε σχέδιο διαφέρει και όταν δεν ξέρω καν σε πιο αναφέρεσαι γίνεται άσκοπη η κριτική. Πόσο μάλλον όταν έχει περάσει κ τόσος χρόνος από κάθε σχέδιο. Γι αυτό σου είπα να μην τα πεις σε vm, γιατί δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι. >_<
Jan 30 2012 13:17
Photo

OdyMonaxos → Anelis

2 3 γενικές παρατηρήσεις είναι και θα τις συγκεκριμενοποιήσω σε λίγο. Εν συντομία, πιο λεπτές και έντονες γραμμές στο πρόσωπο, λιγότερη καμπυλότητα στις γραμμές γενικά, και τα στήθη που σχεδιάζεις μου φαίνονται κάπως παράξενα. Γενικά εξαιρετικές δουλειές, ειδικά στα χρώματα.
Jan 30 2012 13:14
Photo

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

άααααχαχαχαχα καλά σε κάποια φάση μπορεί να ξαναβάλω την εικόνα :P
Jan 30 2012 13:10
Photo

Anelis → OdyMonaxos

Sure γι αυτό τα έχω βάλει όπου τα έχω βάλει. Καλύτερα όμως όχι σε vm αλλά κάτω από το καθένα (εκτός αν λες για dA.)
Jan 30 2012 13:06
Photo

OdyMonaxos → Anelis

Κοίταξα και αρκετά από τα τελευταία σου έργα. Θες μια γνώμη για τα (ελάχιστα) αρνητικά;
Jan 30 2012 13:04
Photo

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Εγώ όχι :P Άσε που εκείνο το "my yaoi is precious" ήταν έπος
Jan 30 2012 12:51
Photo

Lucy Heartfilia → OdyMonaxos

Το βαρέθηκα xD
Jan 30 2012 12:49
Photo

OdyMonaxos → Maya-chan

Οκ οι προτάσεις;
Jan 30 2012 12:48
Photo

OdyMonaxos → Lucy Heartfilia

Μα γιατί το άλλαξες το username ; :P
Jan 30 2012 12:46
Photo

OdyMonaxos → Anelis

Γιατί είναι φαγητό με πολλές παραλλαγές. Από κόκκινο και καυτερό μέχρι με σάλτσα από μαύρη μπύρα, ή με κρέμα γάλακτος, ή και σαν γίδα βραστή. Στις 4 που ανοίγει και ο Αυστριακός θα περάσω να δω το μενού ημέρας να σου πω αν έφτιαξαν και αυτοί. Να δούμε πόσο καλό ήταν το ξόρκι σου, μάγισσα :P
Jan 30 2012 12:42
Photo

Anelis → OdyMonaxos

Το ξέρω απλά έκανα ένα typo κ εγώ >_< Αυτό θα το μάθουμε αργότερα....
Jan 30 2012 12:36
Photo

OdyMonaxos → Anelis

Ρε, δεν παίζει. Τι ξόρκι έσκασες πάλι; Με τί το έφτιαξε; (Γκούλας, όχι γκ[B]λ[/B]ούλας. Σούπερ γκλού θυμίζει αυτό)
Jan 30 2012 12:30
Photo

Anelis → OdyMonaxos

Ρε φίλε σήμερα η μάνα μου πρώτη φορά στα χρονικά έφτιαξε γκλούλας. Γουάτ δι φακ;
Jan 30 2012 12:12