Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
OdyMonaxos → Kenny
Και μια ακόμα μεγάλη παράκληση, το Glory Road των Gillan. Την κανονική βερσιόν με τα 19 κομμάτια παρακαλώ πολύ (Glory road , for Gillan fans) [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_Road_(album)]Glory Road (album) - Wikipedia, the free encyclopedia[/url]
Απολαυστικός δίσκος όσο έχω ακούσει (δεν βρήκα ολόκληρη έκδοση). Δυνατός, με πολύ καλά ρίφς και ωραία πλήκτρα.
Ιαν 30 2012 17:15
OdyMonaxos → Osama Bin Laden
Δεν μπορώ να πεθάνω χωρίς να ξέρω ποιος αστόχησε.
Γενικά ρωτάω ονόματα ρε. Δεν μου πολυαρέσει το απρόσωπο.
Ιαν 30 2012 17:03
Osama Bin Laden → OdyMonaxos
[S]Osama Bin Laden[/S]. Δεν έχω θέμα να σου πω, αλλά πως και έτσι; :P
Ιαν 30 2012 17:01
OdyMonaxos → Maya-chan
Το παστίτσιο είναι ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΙ. Προφανώς και πρέπει να το σκέφτομαι.
Αγαπημένο φαΐ;
Ιαν 30 2012 15:46
Maya-chan → OdyMonaxos
ΟΚ, καλή όρεξη. Κι αφού είσαι Μόναχο, με τόσα λουκάνικα και αλλαντικά, ούτε που θα έπρεπε να το σκέφτεσαι το παστίτσιο. :P
Ιαν 30 2012 15:00
OdyMonaxos → Maya-chan
Μπάι μπάι, παώ στοι φοιτητικό εστιατόριο :P Καλές μαγειρικές!!
Ιαν 30 2012 14:53
Maya-chan → OdyMonaxos
Δεν έχει καμιά καλή κοντά μου. Γι αυτό θέλω να φτιάξω. Ένα ταψί, βρασμένα μακαρόνια, κιμάς και μπεσαμέλ έτοιμα, τα στρώνεις το ένα πάνω στο άλλο και ψήσιμο. Πόσο μπορεί να το καταστρέψω πια?
Ιαν 30 2012 14:47
OdyMonaxos → Maya-chan
Χάρηκα!! Οδυσσέα με λένε. Αθήνα έμενες; Καλό κουράγιο κάτω, και αν θες παστίτσιο πήγαινε σε καμιά ταβέρνα :P Εσύ μπορείς.
Ιαν 30 2012 14:40
Maya-chan → OdyMonaxos
Α, έτσι. Μπράβο στη γατούλα, να φέρνει τιμή στο όνομα! Αν και τόσο hardcore εγώ δεν είμαι. :P
Εσένα πως σε λένε κανονικά?
Ναι, Κρήτη, μηχανικός υπολογιστών στα Χανιά. Κι επειδή κι αυτό δεν είναι μικρή απόσταση από το σπίτι, σε καταλαβαίνω καλύτερα από όσο νομίζεις στο θέμα της απαγορευμένης λέξης. ;)
Ιαν 30 2012 14:31
OdyMonaxos → Kenny
Ξέχασες το Θεό που έχουμε δει στο φόρουμ. Τυφλός εκδικητής που δολοφονήθηκε. :P
Ιαν 30 2012 14:25
OdyMonaxos → Maya-chan
Μάγια λένε τη γάτα ενός φίλου μου. Μιλάμε για ένα απίστευτο δαίμονα :P
Αναρρίχηση στο ψηλότερο σημείο της κουζίνας με 3 4 άλματα χωρίς καν δt.
Διακόσμηση εσωτερικών χώρων. Σπρώχνει κάτω οτιδήποτε φωτογραφία-διακοσμητικό-αντικείμενο δεν της αρέσει.
Δεν πολυσυγκρατεί τα νύχια της όταν πας να παίξεις μαζί της (ή αλλιώς σου κάνει το χέρι σταυρόλεξο)
Και, έχει πέσει 3 ή 4 φορές από τον 5ο όροφο.
Καταλαβαίνεις γιατί γελάω :P
Κρήτη σπουδάζεις; Τι αντικείμενο;
Ιαν 30 2012 14:11
Maya-chan → OdyMonaxos
Ω ναι! Κατεβάζω να τα πάρω μαζί μου όταν γυρίσω Κρήτη και αρχίζω σύντομα. ;) [URL="http://onemillionthankyou.com/"]Thank you![/URL]
Και ναι, Μάγια με λένε και κανονικά. ^^
Ιαν 30 2012 14:00


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
