Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Anelis

...γιατί τα φαγητά έχουν τα ονόματά τους. Άλλο η μπριζόλα και άλλο το ψητό της κατσαρόλας. Και άλλο το γκούλας... Και ναι, είναι κανονικό φαΐ. Τι περίμενες; :P
Ιαν 31 2012 13:35
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Trivia Spitting Monster

Είσαι και με την εποχή τυχερούλα. Εγώ είμαι και αγγειοκινητικός. Σε τι έχεις αλλεργία;
Ιαν 31 2012 13:29
Φωτογραφία

Anelis → OdyMonaxos

Ε ξέρω 'γω, καλό υποθέτω. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει. Σαν κανονικό φαΐ μου φάνηκε, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχει και το δικό του όνομα.
Ιαν 31 2012 13:29
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Anelis

Πως ήταν το γκούλας τελικά ρε μάγισσα της Παννονίας;
Ιαν 31 2012 13:27
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → OdyMonaxos

Ευχαριστώ! Ευτυχώς, πέρασε πριν μερικές μέρες. Άντε, τώρα ξανά όταν πιάσουν οι ζέστες! :)
Ιαν 31 2012 13:24
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Trivia Spitting Monster

Περαστικά για τη ρινίτιδα. Είμαστε ομοιοπαθείς.
Ιαν 31 2012 13:09
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Λάθος θυμόμουν. Ξέρεις πόσο φρικτό ακούγεται αυτό που μου πες; Να μασάς πίσα... Μετανιώνω που ρώτησα :P
Ιαν 31 2012 12:02
Φωτογραφία

mono → OdyMonaxos

Κοντά έπεσες. Πίσα :P
Ιαν 31 2012 11:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Βρε σύ, πως είναι η τσίχλα στα κυπριακά; Φίσα; Καλά θυμάμαι;
Ιαν 31 2012 11:45
Φωτογραφία

OdyMonaxos → GhostPrince

Είχα έρθει για Χριστούγεννα και ίσως κατέβω για ένα κομμάτι των διακοπών το εξαμήνου. Αλλά δεν ξέρω. Τώρα κάνει πτήσεις και η Air China οπότε δεν υπάρχει οικονομικό θέμα να κλείνω από νωρίς. Κατά τ' άλλα καλά μωρέ. Εσύ;
Ιαν 31 2012 01:56
Φωτογραφία

GhostPrince → OdyMonaxos

...ωστε ερχεσαι Α8ηνα ε? nicee! κιεγω εχω κατι καιρους να την δω skype παντος...μπαινει που μπαινει κ μια φορα το μηνα:hahaha: δε ξερω αν ειναι λογο kendo ή σχολης...but but...xD αχαχαχα, τι να πεις! τι αλλα εσυ? :P
Ιαν 31 2012 01:50
Φωτογραφία

OdyMonaxos → GhostPrince

Μα ρε είχαμε πει να πάμε για κανά καφέ τα Χριστούγεννα που γύρναγα. Περνάει κανάς μήνας και βάλε χωρίς να τα πούμε, έρχομαι και γυρίζω επάνω. Και μετά από μερικές μέρες σκάει μύτη στο σκαιπ και λέει πως έμπαινε και δεν μ έβρισκε. Μάλλον καμιά σπαθιά θα της άφησε θέμα...
Ιαν 31 2012 01:42
Φωτογραφία

GhostPrince → OdyMonaxos

Ισχυειιιιι :himitsu: xDD
Ιαν 31 2012 01:35
Φωτογραφία

OdyMonaxos → GhostPrince

Αν την πετύχουμε μάλλον θα 'μαστε παππούδες μ' άσπρες γενιάδες... Έχει το ρυθμό της
Ιαν 31 2012 01:28
Φωτογραφία

GhostPrince → OdyMonaxos

κιεγω που να τη βρω ρε τρελε? :hahaha: απτο skype μιλαω κιεγω μαζι της (δε τη ξερω απο κοντα) :P (well, αν τη πετυχω...np) xD
Ιαν 31 2012 01:23