Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ψιτ, αγαπούλες, πότε πήγε να κατακτηθεί η Ιαπωνία από τους Άγγλους;
Ιαν 31 2012 20:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zoro77

Φοβερό αυτό που συμβαίνει με τις μεταγραφές σας το χειμώνα. Δεν είναι ούτε ένας Ισπανός!!!
Ιαν 31 2012 20:57
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kenny

Οκ, φερ' την, και θα προσπαθήσω να συρράψω βρίσκοντας ό,τι λείπει. Δεν μπορώ να χρησιμοποιώ και torrent εδώ... Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως!!! Ελπίζω να σ' αρέσει.
Ιαν 31 2012 17:48
Φωτογραφία

Kenny → OdyMonaxos

Η μόνη έκδοση που βρίσκω είναι αυτή:[QUOTE]Ian Gillan Glory Road (7 Bonus Tracks) - CD & 600dpi scans Record Label: Virgin Catalogue No.: CDVM2171 Year: 1980 (1989) Track listing: 01. Unchain Your Brain (3.11) (Gillan/McCoy/Tormé) 02. Are You Sure? (4.05) (Gillan/McCoy/Tormé) 03. Time And Again (5.05) (Gillan/McCoy/Tormé) 04. No Easy Way (6.34) (Gillan/McCoy/Tormé) 05. Sleeping On The Job (3.11) (Gillan/Towns) 06. On The Rocks (6.39) (Gillan/Towns) 07. If You Believe Me (7.33) (Gillan/McCoy/Tormé/Underwood) 08. Running, White Face, City Boy (3.11) (Towns) 09. Nervous (3.44) (Gillan/Towns) 10. Your Mother was Right (7.23) (Gillan/Towns) 11. *Redwatch (3.42) (Tormé/Underwood) 12. Abbey Of Thelema (6.06) (Gillan/Towns) 13. Trying To Get To You (3.17) (McCoy/Singleton) 14. Come Tomorrow (2.52) (McCoy/Tormé) 15. Dragon's Tongue (5.32) (Towns) 16. Post-Fade Brain Damage (6.03) (Gillan/McCoy/Tormé) Total running time = 78.23 [/QUOTE]16 tracks δηλαδή και όχι 19.
Ιαν 31 2012 17:45
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kenny

Danke dir!!! An guadn!!
Ιαν 31 2012 17:30
Φωτογραφία

Kenny → OdyMonaxos

Ναι, sorry, σε ξέχασα εσένα. Βάζω να το κατεβάσω, και θα στο ανεβάσω μετά.
Ιαν 31 2012 17:29
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kenny

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=r7Uacinecng[/YOUTUBE] Pwetty pwetty please, with sugar on top!! :wooi2:
Ιαν 31 2012 17:21
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura

Το αποχαιρετιστήριο σου μήνυμα στο σκάιπ με τα παράπονα για το φαγητό, την εξυπηρέτηση, τα στομωμένα μαχαίρια, και το κακόγουστο τραπεζομάντιλο.
Ιαν 31 2012 17:19
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Κοίτα, κι εμένα που με λένε stalker, εγώ και το παραδέχομαι και το χαίρομαι. Εφόσον πάω και κοιτάω τι λέει ο άλλος στο VM του τότε ναι κάθομαι και κάνω stalk. Από περιέργια μεν προσωπικά αλλά το κάνω. Σίγουρα στην πραγματική ζωή δεν νοήται να κάθομαι να ακούω τι λένε οι άλλοι αλλά εδώ είναι διαφορετικό το κλίμα και οι συνθήκες οπότε το κάνω με χαρά!
Ιαν 31 2012 16:41
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Είναι άδικο να με λέτε stalker!! Απλά σχολιάζω μερικά πράματα!!
Ιαν 31 2012 16:38
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Έλα μωρέ κι εσύ τώρα. Μην την ψάχνεις με τις εξουσίες. Καλά είσαι κι έτσι.
Ιαν 31 2012 16:35
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Αν ήμουν άντμιν όπως ο Spynny θα 'σασταν σούζα γατάκια...
Ιαν 31 2012 16:32
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Stalker. Stalker. Stalker. :P Σε προκαλώ.
Ιαν 31 2012 16:30
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ξαναπές με stalker και θα σου ρίξω το rep :P Νια νια νια :P
Ιαν 31 2012 16:27
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ha ha, o καλός ο stalker όλα τα βλέπει!
Ιαν 31 2012 16:23