Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → Theodore :D

Μετά από κάτι μήνες στο εξωτερικό δεν είναι πλέον κοινότυπο γεύμα.
Φεβ 03 2012 20:53
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Kenny

[QUOTE]Ο από κάτω χρήστης να ξέρει ότι ρίχνουμε ban και σε περιπτώσεις blackmailing.[/QUOTE] ...οκ. Άμα τα μοιραζόμασταν τα 3 εκατομμύρια;
Φεβ 03 2012 20:52
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Theodore :D

Αεροπλάστ νομίζω το λένε αυτό. Σίγουρα Bubble wrap στα αγγλικά. Ο συνειρμός... ασχολίαστος.
Φεβ 03 2012 20:41
Φωτογραφία

Theodore :D → OdyMonaxos

Μην το πεις πουθενά (repost!) αλλά νόμιζα... είναι... αυτό... [spoiler][IMG]http://www.blog.mamasturnnow.com/wp-content/uploads/2012/01/bubble-wrap.jpg[/IMG][/spoiler] ΚΑΙ ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ πώς έκανα το συνειρμό. It just occured to me #.#
Φεβ 03 2012 20:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Αυτό εφικτότατο.
Φεβ 03 2012 20:34
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Καλά, κερνάς πιτόγυρο όταν έρθω Θεσσαλονίκη.
Φεβ 03 2012 20:33
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

TI???? Δεν έχω τόσα καρδιά μου!
Φεβ 03 2012 20:25
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

3 εκατομμύρια ευρά στον λογαριασμό μου στην τράπεζα της Ζυρίχης, ή το ποστάρω στην Τρύπα.
Φεβ 03 2012 20:23
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Theodore :D

Όχι, ποτέ δεν μου άρεσε, ειδικά σαν υφή το μισούσα. Τι φανταζόσουν ρε πως είναι;
Φεβ 03 2012 20:21
Φωτογραφία

Theodore :D → OdyMonaxos

WHO DO YOU THINK THAT YOU ARE BUTTING IN OUR CONVER$*T@UTJ#*!OG?Q? Αστειεύομαι, μου αρέσουν τα butt-in. Σου άρεσε και εσένα το αφρολέξ στα καθίσματα; (btw αυτό λέμε αφρολέξ; Τόσο καιρό το άκουγα και κάτι άλλο φανταζόμουν)
Φεβ 03 2012 20:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Theodore :D

Το λένε αφρολέξ.
Φεβ 03 2012 20:05
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Agreed.
Φεβ 03 2012 18:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Έχω φίλο που μένει Τούμπα, ξέρω πως δεν είναι άσχημα εκεί, ενώ για το Χαριλάου έχω ακούσει γενικά τα χειρότερα. Σκουλίκια, τι να πεις;
Φεβ 03 2012 18:57
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Αφέντης-σκλάβος. :canthelp:
Φεβ 03 2012 18:44
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Μα μ' έχεις διαλύσει στο παιχνίδι. Πως να με πω δηλαδή, αφέντρα; :P
Φεβ 03 2012 18:42