Community Status Updates
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Δεν αντιλαμβάνομαι ούτε τη σημασία της αντίδρασης ούτε την αιτία της, μα νταμ. Ξηγηθείτε.
Feb 03 2012 21:54
OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura
Χεχεχεχεχε. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς όμως ρε, έχουμε καταψυχθεί εδώ πάνω.
Feb 03 2012 21:38
Kenny → OdyMonaxos
Πας να με τυλίξεις σε μια κόλλα χαρτί αλλά δεν είμαι χθεσινός εγώ. Σιγά που θα παρατήσω το adminιλίκι σε χέρια ατόμου που δεν γνωρίζω καν.
Feb 03 2012 21:11
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
M-mooooo, γιατί όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο ρήμα σήμερα?
Feb 03 2012 21:05
Theodore :D → OdyMonaxos
3€? Γερμανία; Άνετα.
Εδώ Καβάλα 2,90€ έχει lol. Ναι μεν στην Πάτρα βρήκα με 1,90 και 2€ αλλά εδώ πάνω μας *beep* στις τιμές.
Feb 03 2012 21:04
OdyMonaxos → Theodore :D
Να δώσω 3 ευρά για την ίδια τη μετριότητα; Μόνο και μόνο η τιμή είναι απαγορευτική.
Και έχει ένα στα 50 μέτρα.
Feb 03 2012 21:00
OdyMonaxos → Kenny
Αν τα μοιραζόμασταν και σου έβρισκα αντικαταστάτη από το adminιλίκι, να τα απολαύσεις ήρεμος;
Feb 03 2012 20:56


This status update has reached the maximum number of replies allowed
