Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Δεν αντιλαμβάνομαι ούτε τη σημασία της αντίδρασης ούτε την αιτία της, μα νταμ. Ξηγηθείτε.
Feb 03 2012 21:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

:oo: No. Just, no.
Feb 03 2012 21:52
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Βρήκα και τον όρο. Gangspank :P
Feb 03 2012 21:40
Photo

OdyMonaxos → Kamen Tantei Zura

Χεχεχεχεχε. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς όμως ρε, έχουμε καταψυχθεί εδώ πάνω.
Feb 03 2012 21:38
Photo

OdyMonaxos → Kenny

Μπαααα, προτιμώ πράματα τυλιγμένα σε λαδόκολλα.
Feb 03 2012 21:34
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Cause everyone gonna spank you.
Feb 03 2012 21:31
Photo

Kamen Tantei Zura → OdyMonaxos

Φτου.
Feb 03 2012 21:31
Photo

Kenny → OdyMonaxos

Πας να με τυλίξεις σε μια κόλλα χαρτί αλλά δεν είμαι χθεσινός εγώ. Σιγά που θα παρατήσω το adminιλίκι σε χέρια ατόμου που δεν γνωρίζω καν.
Feb 03 2012 21:11
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

M-mooooo, γιατί όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο ρήμα σήμερα?
Feb 03 2012 21:05
Photo

Theodore :D → OdyMonaxos

3€? Γερμανία; Άνετα. Εδώ Καβάλα 2,90€ έχει lol. Ναι μεν στην Πάτρα βρήκα με 1,90 και 2€ αλλά εδώ πάνω μας *beep* στις τιμές.
Feb 03 2012 21:04
Photo

OdyMonaxos → Theodore :D

Να δώσω 3 ευρά για την ίδια τη μετριότητα; Μόνο και μόνο η τιμή είναι απαγορευτική. Και έχει ένα στα 50 μέτρα.
Feb 03 2012 21:00
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ακούς εκεί, δεν είμαι διακριτικός. I 'll spank you.
Feb 03 2012 20:58
Photo

Theodore :D → OdyMonaxos

Μα δεν έχει ελληνικά snack-bar εκείθεν;
Feb 03 2012 20:57
Photo

OdyMonaxos → Kenny

Αν τα μοιραζόμασταν και σου έβρισκα αντικαταστάτη από το adminιλίκι, να τα απολαύσεις ήρεμος;
Feb 03 2012 20:56
Photo

Kenny → OdyMonaxos

Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. :hihi2: Αλλά όχι.
Feb 03 2012 20:54