Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Δεν μου είπες τελικά, από τότε που τέλειωσες με τη σχολή, πως είναι τα πράματα για δουλειά; Υπάρχει τίποτα;
Φεβ 03 2012 01:01
Φωτογραφία

zoro77 → OdyMonaxos

ναι και τελικα την μεγαλυτερη ταριφα την πηρε η φενερ!(21 ποντοι)
Φεβ 02 2012 23:27
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

[QUOTE=mono;560444][B]ευχαρίστως[/B] να επέμβουμε με [B]μαστίγια [/B]και [B]strap on[/B][/QUOTE] Ο ΓΙΕΑ ΜΠΕΗΜΠΥ!!! Τιμώρισέ με, σε παρακαλώ, σε ικετεύω, είμαι ένα γουρούνι, είμαι ένα τίποτα, όλα με google τα βρήκα, πρέπει να με τιμωρίσεις, σε ικετεύω!!! :P αν και είσαι δηλωμένο Μαζοχάκι...
Φεβ 02 2012 22:08
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zoro77

Τι παίζει στη νετ ρε; Κοντράρονται οι σημερινοί Τούρκοι με τους χτεσινούς για τη μεγαλύτερη ταρίφα; Δεν μπορώ να δω και το ματς τα νεύρα μου.
Φεβ 02 2012 21:45
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Anelis

Ήταν καλό το γκούλας; ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ!!!!
Φεβ 02 2012 18:33
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Εξάμηνα εννοούσα. Πιστεύω πολύ στην ικανότητα καθηγητών να πετσοκόβουν όταν ετοιμάζεστε να τελειώσετε. :P Καλή επιτυχία πάντως, ειδικά αν δεν γίνεις δικαστής ή δικηγόρος :P
Φεβ 02 2012 14:06
Φωτογραφία

mono → OdyMonaxos

2 τι? Ελπίζω μήνες... Ε όλο και κάτι θα βρεθεί, έτσι κι αλλιώς σκέφτομαι για δικαστικό σώμα.
Φεβ 02 2012 13:48
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

Χοχοχο. Έχεις δηλαδή τουλάχιστον 2 μπροστά σου. Από επαγγελματικές προοπτικές υπάρχει τίποτα;
Φεβ 02 2012 13:46
Φωτογραφία

mono → OdyMonaxos

Ε τώρα όπου ναναι (ελπίζω) :P
Φεβ 02 2012 13:41
Φωτογραφία

OdyMonaxos → mono

[QUOTE=mono;560309]Πάντως στην Ελλάδα το "συμβόλαιο" θα θεωρούταν άκυρο αφού δεν έγινε σύμφωνα με τα χρηστά ήθη και δεν θα μπορούσε να κάνει αγωγή αποζημίωσης. Το λέω σε περίπτωση που σας μπαίνουν ιδέες :P[/QUOTE] Πότε με το καλό τελειώνεις τη νομική;
Φεβ 02 2012 13:39
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Osama Bin Laden

Μόλις απέδειξες την ύπαρξη του θεού των τρολ
Φεβ 02 2012 12:45
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zoro77

Τούρκοι είναι, σιγά.
Φεβ 01 2012 23:28
Φωτογραφία

zoro77 → OdyMonaxos

Xαχα τι το ψαχνεις τωρα?xD Οτι μπορεσε, μπορεσε:P Μπασκετ: 83-65!! OMG yeah!!!!
Φεβ 01 2012 23:25
Φωτογραφία

OdyMonaxos → zoro77

Θετική η χρονιά, σίγουρα. Αλλά ο παίκτης; Για αυτά που μπορεί σίγουρα, αλλά θα πρεπε και παραπάνω
Φεβ 01 2012 23:22
Φωτογραφία

zoro77 → OdyMonaxos

4 ηταν σιγουρα. 8 ηταν συνολικα τα πεναλτι που εδωσε ο Ολυμπιακος. Τα 3 πρωτα τα εχασε(Rιερα,Ντουντου,Ιμπαγασα), και μετα ηρθε ο Φουστερ και εκανε ενα 4/4. Εβαλε αλλο ενα ο Ριερα με Πανσεραικο. Ποδοσφαιρο τον Ολυμπιακο τον παρακολουθω ανελλιπως. Το αλλο που λες ισχυει αν και απο το θεμα του πρεσινγκ σχεδον παντα το κανει. Περσι παντως ασχετα αν καποιος αλλος στην θεση του επαιζε καλυτερα, αναμφιβολλα η χρονια του ηταν θετικη.
Φεβ 01 2012 23:18