Jump to content


Community Status Updates


Photo

Erebos → zennith666

Υπάρχει σχετική επιλογή στους drivers νομίζω. Αν θέλεις να τρέχει PhysX μόνο η μία κάρτα από τις 2. Υπάρχει και hacked driver για να παίζει Nvidia (PhysX only) + ATI (Graphics only).
Oct 30 2011 09:19
Photo

zennith666 → Erebos

Κάτι που μου κίνησε την περιέργια σε αυτό που είπες επειδή μάλλον οι γνώσεις μου στα PC ακομα είναι λίγες τι εννοεις όταν λες dedicated physx graphic card. Δεν είναι ήδη κάτι τέτοιο με τον driver των GeForce???
Oct 29 2011 16:59
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

isxuei alla den pezw rogue tora poia kai to ksexasa!!!
Oct 29 2011 07:55
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

οι rogue εχουν rotation στα abilities για να κρατανε το energy ;)
Oct 29 2011 07:52
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Το αστείο το κατάλαβα αλλά επειδή δεν είπες σε τί κρατας rotation υπέθεσα το monster!!!!
Oct 29 2011 07:48
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

oxi ηταν αστειο WoW, ποτε μα ποτε δεν εχω δοκιμαζει energy drink, Δεν τα χρειαζομια απο οτι βλεπεις:P Mia φορα πριν κατι χρονια ειχα να φαω κανονικο φαγητο μια εβδομαδα+ μονο με κατι μπισκοτα ημουνα . Το chakra να δουλεψβ και ειμαι σν το Naruto ....stamina freak
Oct 29 2011 07:19
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Χαχαχααχαχαχα δηλαδή έπεσα μέσα με το Monster ????
Oct 29 2011 06:59
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

[QUOTE=zennith666;539781]Γιατί το βράδυ ο κόσμος κοιμάτε σε αντίθεση με εσένα, που λείτουργεις με Moster energy drinks 24/7 (λέμε τώρα joking XD) και εμένα που έπεσα να κοιμηθώ το μεσιμέρι μετά από ένα κιλό παιδάκια και κρασί και ξύπνησα στις 12:30!!!!![/QUOTE] First, καλημερα :P Secondly, αν κρατας το rotation οπως εγω τοτε δεν ξεμενεις ποτε απο energy και δεν μπορεις να κοιμηθεις ;)
Oct 29 2011 06:24
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Ο esperos είναι ένας σύλλογος που διοργανώνει τέτοια παιχνίδια στην αΑθήνα αλλά τσπ. Εγώ απλά το δοκίμασα και μου άρεσε !!!!
Oct 26 2011 16:37
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Ντεν ξέρω τον Espero καρντιά μου...αλλά εντάξει αν έπαιζε πολλά χρόνια εντάξει τότε. Εσύ πώς και ψήθηκες? Τα μαθες όταν σε είπαν να παίξεις ή ασχολούσουν έτσι κι αλλιώς αλλά από μακρυά?
Oct 26 2011 16:03
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

HAHAHAHA Έχουμε !!! Ο φίλος μου που βασικά μας έμαθε το παιχνίδι και μας είπε να παίξουμε έπαιζε χρόνια στον Espero!!!!
Oct 26 2011 15:55
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Α, ωραία αρχή! Αλλά ελπίζω καποιος από σας να έχει knowledge dungeoneering αλλιώς σας βλέπω παγιδευμένους σαν τα ποντίκια μ'αυτόν τον barbarian που έχετε ειδικά αν αυτός που τον παίζει είναι ακόμα μαζί σας! xD
Oct 26 2011 10:41
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Τώρα θα καλά αρχίσαμε πάμε σε ένα ορυχείο να βρούμε ένα artifact το οποίο το φυλάει κάτι τρομερό!!!!
Oct 26 2011 01:24
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Ακου να γελάσεις ...πήδηξέ γιατί τον κλείδωσε μέσα στο δώματιο του ένας rogue και δεν σκέφτηκε να σπάσει την πόρτα" Βαρβαριαν" !!!!Δεύτερον δεν τον απήγαγαν μπήκε μόνος στην σπηλιά και μόλις είδε τους ιστούς πήγε ΠΙΟ ΜΕΣΑ!!!!!!!!!!!!!
Oct 26 2011 01:23
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Mα καλά αυτός τι έκανε κι έπεσε απ'το παράθυρο τελος πάντων? Κυνηγούσε πεταλούδες? Τι intelligence μπορεί να έχει το άτομο? xD Επίσης μα καλά πώς άφησε να τον απαγάγουν? Αχ αχ αχ αυτά είναι τα προβλήματα όταν ο καθένας κάνει ότι του ρθει! Ενώ εμείς είπαμε: ναι μεν ο καθένας έχει το δικό του side quest αλλά το κύριο θα είναι του party και θα μαστε μαζί! Τώρα τι κάνετε?
Oct 26 2011 01:02