Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → zennith666

Άντε χώσου !!!!!!!!!
Oct 24 2011 22:50
Photo

zennith666 → Botsun

W8 FOR MEEEEEEEEEEEEE!!! |Τώρα γύρισα σπίτι ο κακομοίρης...
Oct 24 2011 22:49
Photo

Botsun → zennith666

Κανουμε RP στο γρουπ! Για πέρνα να καούμε!
Oct 24 2011 22:46
Photo

zennith666

msg to my self!!! [url]http://bakabt.me/153840-azumanga-daioh.html[/url]
Oct 22 2011 23:00
Photo

zennith666 → Kenny

Βεβαίως sensei !!!!! Απλά δεν είμαι σπίτι τώρα είμαι στον μπαμπά και είμαι στο fail laptop οπότε δεν ξέρω άμα θα μπώ από εδώ msn!!!
Oct 22 2011 20:26
Photo

Kenny → zennith666

Σε προσθέτω στο MSN, if you don't mind.
Oct 22 2011 20:24
Photo

Botsun → zennith666

I'll cover your back! Don't worry,you're the assasination squad boss ! ;) Εν ολίγοις,κανείς δεν παίρνει την θέση κανενός.
Oct 21 2011 18:16
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Κοίτα δεν σε κρίνω καθόλου βασικά απλά απάντησα στα ερωτηματά σου όσο ποιό αντικειμενικά μπορούσα :D .Πάντως αφού το βλέπεισ έτσι κάνε enchants μόνο σε 378 ilvl items γιατί στο καινούριο patch με τα καινούρια dungeons πετάνε 378 οπότε θα τα αλλάξεις :D!!!!!
Oct 20 2011 16:28
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

Δεν ξερεις ποσο με βοηθησες με το πρωτο:hot: Οταν το ειχα ακουσει εμεινα. Τωρα πανω στο raid πιανω οπως ειπα 17k αναλογα το boss. Enchants απο την αλλη εχω βαλει μονο στα legs με λογικη οτι λογω το raid θα παρω καποιο καλυτερο αρα δεν εχει αξια να δινω λεφτα για ενα head 353 εαν μπορει σε μια εβδομαδα να εχω 378,365. Mη με κρινεις αυστηρα τωρα παω να κλεισω 2 μηνες που ξαναξεκινησα.:blush2:
Oct 20 2011 14:26
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Πρώτον αυτό που άκουσες είναι μ******. Δευτερον εγώ με τον hunter μου έπιασα 30κ dps στον ragnaros απάνω, αλλά στην κούκλα δεν περνάω το 17 κ dps.Τρίτον ο πολυδορας είναι combat οπότε έχει διαφορά το attack power του με το δικό σου που είσαι assasination.Επίσης δεν έχεις full enchants και αυτό ειναι βασικό στο ότι δεν κάνεις όσο dps έπρεπε να κάνεις.
Oct 20 2011 14:20
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

βασικα δε ξερω xD δεν ασχολουμαι με αυτον απλα τα stats τοθ ειδα. Το θεμα ειναι οτι ακουσα οτι unbuffed θα επρεπε να κανω κοντα στα 20k dps και εγω κανω τα μισα. Δε ξερω αν ειναι αληθεια και τι ισχυει πια.
Oct 20 2011 14:06
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Και το πρόβλημα είναι ότι ο πολυδόρας σε περνάει στο dps για να καταλάβω???
Oct 20 2011 13:53
Photo

Kenobi-sensei → zennith666

όχι ο Charper ειναι δικος μου ο αλλος ΗΤΑΝ δικος μουμε το παλιο acc (ξαναρχισα το WOW μετα απο 3 χρονια)
Oct 20 2011 13:44
Photo

zennith666 → Kenobi-sensei

Τώρα... μου έστειλες δυο rogue ... να φανταστώ ότι το είναι και οι δύο δικοί σου???
Oct 20 2011 13:43