Jump to content


Community Status Updates


Photo

zennith666 → LuluChan92

[QUOTE=LuluChan92;540143][YOUTUBE]Yhhu_Cl-tZM[/YOUTUBE][/QUOTE] Με βάση αυτό... έχεις δεί το seikon no qwaser ??
Nov 05 2011 03:42
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Μου την έχουν ξαναδώσει αυτή τη συμβουλή και το έχω σκεφτεί καλά και μέχρι στιγμής σκέφτομαι πως αν συγκατοικήσω θα συγκατοικήσω με άτομο που να το ξέρω, οπότε πιστεύω πως είμαι καλυμμένος :P
Nov 04 2011 17:10
Photo

zennith666 → metalmusicmaniac

Κοίτα επειδή βλέπω ότι θα φτάσεις στην θέση μου σε κάποια χρόνια συμβουλή ...ΜΗΝ συγκατοικησεις τα μειονεκτήματα είναι περισσότερα από τα πλεονεκτήματα!!!Αμα το κάνεις να ξέρεις καλά το άτομο με το οποίο θα ζήσεις και να είσαι σιγουρος ότι το θες!!!
Nov 04 2011 17:04
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Χα χα. Από το βιώσιμη καταλαβαίνω ότι δεν είναι και πολύ καθαρός όσον αφορά το σπίτι γενικά :P
Nov 04 2011 17:01
Photo

zennith666 → metalmusicmaniac

Οχι απλά δεν ταιρίαζουμε στον χαρακτήρα και του έχω κόψει κάποια πράγματα για να έχουμε μια βιωσιμη κατάσταση στο σπίτι!!!
Nov 04 2011 16:59
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Φαντάζομαι είναι από τα άτομα του στυλ, κάνω τον καλό στην αρχή για να κόψω κώλους στο τέλος. :P
Nov 04 2011 16:25
Photo

zennith666 → metalmusicmaniac

Ναι ο συγκεκριμένος δεν είναι να κάνεις υποχωρήσεις πέρνει ο κώλος του αέρα!!!
Nov 04 2011 16:23
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Αμάν πια και εσύ, κάνε και καμιά υποχώρηση, μην είσαι τόσο απόλυτος :P Πάντως είναι φορές που και εγώ φωνάζω στον μικρό αδερφό μου χωρίς καμιά σοβαρή αιτία, απλά επειδή έχω τα νεύρα μου.
Nov 04 2011 16:11
Photo

zennith666 → metalmusicmaniac

Την παρούσα φάση με ένοχλεί αφάνταστα η παρουσία του!!!! Αλλά είναι και φορές που δεν αντέχετε όσο καλή διάθεση και αν έχω.
Nov 04 2011 16:05
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Τόση φασαρία κάνει? :hmmm: ή απλά σε ενοχλεί η παρουσία του?
Nov 04 2011 16:03
Photo

zennith666 → metalmusicmaniac

Καλούλης είναι μωρέ , αλλά όταν θες την ησυχία σου δεν την έχεις με τον συγκάτοικο!!!!
Nov 04 2011 16:00
Photo

metalmusicmaniac → zennith666

Τον συμπαθείς πολύ τον συγκάτοικο σου :P
Nov 04 2011 15:56
Photo

zennith666 → Kenny

XAXA OK!!!! Αι βέβαια να βρώ άλλον συνδιασμό!!!
Nov 01 2011 20:16
Photo

Kenny → zennith666

Μαύρο κείμενο + σκούρο γκρι background = τα μάτια μου πονάνε. Ή κάνε τα γράμματα άσπρα, ή άνοιξε τον τόνο του γκρίζου bg. :P Επίσης με έψαχνες τα ξημερώματα, αλλά είχα κοιμηθεί. :P
Nov 01 2011 11:05
Photo

zennith666 → Erebos

Ατώρα το κατάλαβα!!!! Thanks για το μάθημα man!!!
Oct 30 2011 18:59