Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

metalmusicmaniac → zennith666

Αμάν πια και εσύ, κάνε και καμιά υποχώρηση, μην είσαι τόσο απόλυτος :P Πάντως είναι φορές που και εγώ φωνάζω στον μικρό αδερφό μου χωρίς καμιά σοβαρή αιτία, απλά επειδή έχω τα νεύρα μου.
Νοέ 04 2011 16:11