Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ω! Άσχετο! Τελικά το 3ο volume του No Longer Human βγήκε πολύ νωρίτερα και τώρα ταξιδεύει προς τα εδώ. Οπότε θυμήσου μόλις το διαβάσω να στο δώσω να το διαβάσεις.
Μάρ 05 2012 11:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Lord Leon

:hahaha: Δηλαδή πόσο αδιάκριτους κι αναίσθητους ανθρώπους μπορεί να έχεις γνωρίσει στη ζωή σου, πες μου? Και δεν το λέω ας πούμε να το έχουν κάνει σε σένα αλλά και μπροστά σου?
Μάρ 05 2012 11:22
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → redqueen

Έκανες πολύ καλή αγαπητή επιλογή αντρός αγαπητή μου...τα συγχαρητήριά μου...!
Μάρ 05 2012 11:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Napster

Ναι ναι ναι, συμφωνώ κι επαυξάνω σε οοοοοόλα όσα είπες. Και φυσικά Lady for the win! Τη συμπαθώ απείρως περισσότερο. Ίσως φταίει κι ο τρόπος που γνωρίστηκαν αλλά την προτιμώ χίλιες φορές. Κι ο Nero όμως όταν έμαθα ότι είναι γιος του Vergil, ήμουν σε φάση "Well that explains the stick up his ass" xD -o Vergil είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας αλλά ότι έχει το stick, το έχει αν κι αυτό τον κάνει cool~!- Oh God no. Επίσης, συμπαθώ τόσο πολύ την ξαδερφούλα σου αυτήν τη στιγμή! Kι εγώ το κάνω αυτό πες την, αλλά με το DMC 3. Ε, έχει και την πιο γ@μάτη ιστορία εξάλλου...! :3 Και να της το πεις, ότι ο Nero είναι γιος του Vergil, και μετά να της τον δείξεις αν δεν τον ξέρει! Καλά κάνεις! Κι εγώ αλλά πού τα λεφτά...? Τ^Τ
Μάρ 05 2012 10:59
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh, thanks! Θα το έχω υπόψιν μου!
Μάρ 05 2012 10:54
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έχει boss και μάλιστα τον Erik The Whirlwind. Θα το δεις σαν υπόμνημα με το που μπαίνεις στην ενότητα του νησιού.
Μάρ 05 2012 10:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

:3 :3 :3 Ναι άσε...αλλά δεν ξέρω αν το νησί μου έχει bosses! xD Fail revo η Μαρία.
Μάρ 05 2012 10:46
Φωτογραφία

Napster → Fallen_Mpougatsa

Κάπως έτσι ήμουν και 'γω. Όταν αγόρασα το παιχνίδι, δεν διάβασα κανένα review/preview ούτε με τι θα έχει σχέση το παιχνίδι. Το ξεκινάω, ακούω το ωραίο τραγουδάκι στην αρχή και μόλις βλέπω τον Nero πάω λίγο πιο κοντά στην οθόνη, και άλλο...και άλλο. Βλέπω ότι δεν παίζει να είναι ο Dante. Κοιτάζω ξανά την θήκη να δω άμα αγόρασα το σωστό παιχνίδι. :P Καθώς έβλεπα την θηκή (διάβασα και λίγο το plot εκεί), ακούω ένα "Nero!~". Τον κοιτάω και βλέπω ότι είναι καινούργιος χαρακτήρας και όχι κανάς Dante. Ε μετά απο ένα λεπτό βλέπω και τον Dante. :P Πάντα μου άρεσε η Lady περισσότερο απο την Trish. :3 Νομίζω οι συγκεκριμένες φωτογραφίες βγήκαν πριν μια βδομάδα. Αχχχ όταν μιλάω για DMC πορώνομαι. Μου έρχετε να το ξανατερματίσω τώρα. Είχα και την μικρή μου ξαδέλφη όταν έπαιζα το DMC. Της άρεσαν τα cut-scenes του DMC 4. Τα έχει δει πάνω απο 10 φορές, είμαι σίγουρος. Αλλά της αρέσει ο Nero περισσότερο απο τον Dante). xD Ψήθηκα για DMC set τώρα!:burningbe3:
Μάρ 05 2012 02:28
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Tsun tsun dere dere Πρέπει να κάνεις μάχη μόνο αν θες να παλέψεις με το boss του νησιού και μπορείς να κάνεις μόνο με τον που το συναντήσεις μέσα στην ιστορία σου. Ανάλογα με το αποτέλεσμα της μάχης θα πρέπει να γράψεις και την εξέλιξη της ιστορίας.
Μάρ 05 2012 02:02
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Δεν είναι σύνδεση με την έννοια ότι έχουν σχέση μεταξύ τους αλλά είναι και οι δύο χαρακτήρες που αρχικά με σπάγανε τα νεύρα και κατέληξαν favourite. I mean, what the hell is wrong with me? Aχα! Ώστε τη διαβάζεις...! Θα έρθει, θα με κυνηγήσουν Πεζοναύτες μόλις βρω τον δράκο. Ωραία πράγματα. Μόνο που δεν έχω σκεφτεί πως να ξεφύγω...Θέλω να ρωτήσω αν για μάχη μέσα στην ιστορία πρέπει να κάνω και κανονική μάχη όπως εσύ. Αλλά τώρα νυστάζω οπότε αύριο όλα :kakaka:
Μάρ 05 2012 00:09
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Βασικά δεν μου κολλάει ιδιαίτερα η σύνδεση μεταξύ τους, but it's ok. XD Επίσης, στο OP-rp θέλω περισσότερη δράση στην ιστορία σου, ελπίζω να έρθει σύντομα.
Μάρ 05 2012 00:02
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

. . .I hadn't thought of that. . . ΟΚ, το παίρνω πίσω, ας αργήσουν λίγο. Απλώς βλέπεις έχει περάσει μήνας κιόλας και είχαν κάνει ένα μικρό...fast forward σε releases σε μια φάση. Έχω αρχίσει επίσης να πιστεύω πως είμαι bi-polar σε ό,τι αφορά χαρακτήρες. Δες τον δεύτερο του θρόνου στο συγκεκριμένο manga και δες Χanxus στο Reborn. Ειλικρινά.
Μάρ 04 2012 23:53
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Φαντάσου πόση δουλειά θα πρέπει να ρίξουν σε κάθε κεφάλαιο. Επίσης δεν ξέρω αν το έχουν κάνει ήδη αλλά να δούμε τι θα κάνεις όταν θα κάνουν catch up.
Μάρ 04 2012 23:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

I want to read Gunka no Baltzer. Γιατί έχει τόσο καιρό να βγει?
Μάρ 04 2012 23:47
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Napster

Έγώ να μην ξέρω την Μπατονέτα? Εγώ? Άπαπαπα! Κάθε φορά που βγαίνω απ'το μπάνιο...! Α κάτσε, αυτές είναι άλλες! Χα χα, ναι. Στο 4 μου φάνηκε πολύ απότομη η αλλαγή του σε 40χρονο αλλά με το που ηρέμησα -βλέποντας ότι ο Nero δεν ήταν ο Dante κι ότι ο Dante γι άλλη μια φορά είναι επικός- ε, το λάτρεψα το σχέδιό του. Και του Dante αλλά και της Lady. Γκομενάρα η άτιμη. Οh God, no! Πες μου ότι είναι φωτογραφίες πριν εκείνο το καινούργιο τρέιλερ που τον είχαν σιάξει λίγο. (Fun fact: κάθε φορά που αφήνεις VM ακριβώς πριν με έχει στείλει η Kai μήνυμα και το δικό σου είναι σαν ninja και κρύβεται! xD)
Μάρ 04 2012 23:14