Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
laraska → Fallen_Mpougatsa
όρσε!
[URL="http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=25455&no=189&weekday=tue"][IMG]http://1.bp.blogspot.com/-XowiWs8IPk0/TcmqY1Y6zdI/AAAAAAAAAIw/p0Q4IPUKso4/s320/mojojojo.jpg[/IMG][/URL]
[SPOILER]click-able[/SPOILER]
Ιούν 13 2011 22:04
Fallen_Mpougatsa → Kenny
Φαντάσου, μέχρι και το πουλί στον Αρκά ξέρει ότι το φαγητό της φυλακής δεν τρώγεται και καλύτερα να το χρησιμοποιείς για στόκο...
Πλάκα κάνεις! Πού το θυμήθηκες αυτό? Αλλά δεν είναι πολύ γλύκα? :3
Ιούν 13 2011 14:23
Kenny → Fallen_Mpougatsa
Καλή ιδέα αυτό... έχεις διαβάσει τον Ισοβίτη του Αρκά; Το φαγητό της φυλακής είναι καλό μόνο για να βουλώνεις τις τρύπες στον τοίχο στις κρύες νύχτες του χειμώνα. :hahaha:
Δες κι ετούτο, μιας και το θυμήθηκα.
[youtube=KakgNbRMxz4]Ο ρεμπέτης γάτος[/youtube]
Ιούν 13 2011 14:15
Fallen_Mpougatsa → Kenny
...διαβάζοντας τα τελεαυταία chapter Reborn/Bakuman/Beelzebub απ'τα κινητά κι έχοντας καταναλώσει όλες τς σοκολάτες που θα μας έχεις φέρει επειδή θα αρνούμαστε να τρώμε το φαγητό της φυλακής που θα είναι λίγο πολύ άθλιο. Ή το πολύ πολύ να αρχίσουμε να μαγειρεύουμε εμείς μπας και μας βγάλουν νωρίτερα λόγο καλής διαγωγής!
Ιούν 13 2011 14:00
Kenny → Fallen_Mpougatsa
Όχι καλέ, ιδέα σου. :hahaha:
Σας φαντάζομαι τώρα στο ίδιο κελί, με μπαγλαμαδάκια, να τραγουδάτε "τις φυλακής τα σίδερα, είναι για τις λεβέντισσες" :hahaha:
Ιούν 13 2011 13:52
Fallen_Mpougatsa → Kenny
Δεν φάνηκε ότι βαριόμουν να αναλύσω? ^^
Και να σαι καλά βρε Kenny και ανησυχούσα πως θα είμαι up-to-date στα manga μου και ποιος θα μου δίνει την weekly dose of chocolate...
Ιούν 13 2011 13:50
Kenny → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE]Eγώ συμφωνώ με την Kai.[/QUOTE]Έτσι. Ψηφίζουμε όλοι το πλαίσιο Kai. :hahaha:
BTW, άμα πάτε φυλακή, don't worry, θα σας φέρνω εγώ σοκολάτες και manga. :hahaha:
Ιούν 13 2011 13:44
Kai → Fallen_Mpougatsa
:hahaha: Φυσικά, είναι και τόσο εύκολο. Λέω να το επιχειρήσουμε. Στην τελική, αν δεν έρθουν οι καλοί κύριοι μα τε άσπρα, θα ερθουν σίγουρα εκείνη με τα μπλε.
Ιούν 13 2011 13:11
Fallen_Mpougatsa → Kai
Μα και τα δύο με πειράζουν αφάνταστα...αλλά αν δεις τα γυαλιά είναι λες και βγήκαν από το μέλλον, έχουν πολύ γέλιο κι ωραίο design και τα ήθελαααααα! Αλλά πού...? Λες να τα κλέψουμε και μετά να παίζουμε όσο θέλουμε? :D
Ιούν 13 2011 12:29
Kai → Fallen_Mpougatsa
:nanteee: Όοοοοοχι! Άλλα ένα όνειρο καταστρέφεται!
:hahaha: Μ' άρεσε πάντως που το θέμα σου δεν ήταν ότι θα παίζαμε τον Terminator αλλά ότι θα πρέπει να επιστρέψουμε τα imba γυαλιά.
Ιούν 13 2011 12:24
Fallen_Mpougatsa → Kai
Ναιιιιιι...έτσι, να μαστε δύο! Αλλά δυστυχώς δε μπορούμε να ο παίξουμε terminator επειδή τα συγκεκριμένα γυαλιά είναι πολύ imba και δεν στα δίνουν...τα επιστρέφεις...
Ιούν 13 2011 12:19
Fallen_Mpougatsa → Kenny
Άντε καλά τότε, σε συγχωρώ...
ΟΚ! Τα λέμε τότε σε πέντε ώρες και κάτι!
Ιούν 13 2011 12:18
Kenny → Fallen_Mpougatsa
Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει, απλά... δεν έχω διαβάσει/δει όλα τα προηγούμενα, οπότε δεν θα ξέρω τι μου γίνεται. :P
Πήρα τηλέφωνο και τον Tenshi. Όλα OK. Απόψε 6:30 Καμάρα. See you there. ^^
Ιούν 13 2011 12:10
Kai → Fallen_Mpougatsa
:hahaha: Ναι ρε συ, χάνονται τέτοιες ευκαιρίες; Επίσης δεν ξέρω τι γυαιά δίνουν, αλλά αν είναι σαν τα ωραία που δίνανε τότε που είχαμε δοκιμάσει στην έξθεση μπορούμε να παίξουμε και Terminator μέχρι να 'ρθουν να μας μαζέψουν για Σταυρούπολη.
Ιούν 13 2011 12:07


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
