Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Done & up-to-date. Eννοούσα το τελευταίο chapter που μου είχες δώσει. E, βασικά και να το δουν έτσι, θα ξεκαθαρίσει στα επόμενα chapters πιστεύω. Romance δεν το έβαλες; Πάω να δω βασικά, τι ρωτάω;
Sep 05 2011 22:00
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

:hmmm: Ποιο άλλο? Πάντως ευχαριστώ που το είδες και ναι, νομίζω κι εγώ ότι είναι καλό το σημείο. Μόνο που ανησυχώ ότι θα το δουν για tragedy xD Ω, καλό? Σ'αφήνω να διαβασεις! ^^
Sep 05 2011 21:24
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι, πιο νορμάλ το μέγεθος αυτή τη φορά και το αφήνει και σε καλό σημείο. Το άλλο θα το κοιτάξω αύριο γιατί διαβάζω ένα manga τώρα (έκανε update 4 chapters σχεδόν όλα μαζί), είναι σε καλά chapters και θα σκάσω μέχρι να τα τελειώσω. XD
Sep 05 2011 21:15
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Όχι ότι πήρε και πολύ ψήσιμο όπως κατάλαβες δηλαδή οπότε το βγάζω. Λέω να το αφήσω εκεί που πεθαίνει η θεία. Κάτσε να στο στείλω λίγο γρήγορα μόνο για να δεις λίγο το μάκρος -lol, λες και πρόκεται για φόρεμα- και πες μου κι εσύ αν είναι καλά. Το να ακούς τον Squalo να τραγουδάει καθώς πρέπει να αποφασίσεις αν το δημοσιεύσεις ή όχι ομολογώ πως διευκολύνει την κατάσταση πάντως! xD Ω, πιάσαμε το boss τώρα.
Sep 05 2011 20:45
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Γιατί όχι; Αφού έχεις γράψει αρκετά ήδη.
Sep 05 2011 20:34
Photo

Fallen_Mpougatsa → Atasu

Πολύ σωστό σε βρίσκω! Αυτό ακριβώς λέμε κι εμείς...βέβαια επειδή είμαστε και πολλοί όπως καταλαβαίνεις παίρνουμε το στοιχείο της πλάκας λίγο πιο σόβαρα. Δηλαδή όταν βλέπεις -ή μάλλον αν πας να δεις- τα posts με τα φοβερά s/gs ε τότε ξες ότι κάτι πάει λάθος το κεφάλι σου και δεν φταίει το manga. xD
Sep 05 2011 20:25
Photo

Atasu → Fallen_Mpougatsa

Πλάκα κανείς??Αμα δεν κρίνει αύτος που το διαβάζει "φανατικα" ποιος θα κρίνει ο hater?
Sep 05 2011 20:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Atasu

Ha ha, a founding father! =3 Αλλά μην τρομάζεις μ'αυτά που λέμε εκεί μέσα, μας αρέσει όσο και να το κρίνουμε. Αν δε μας άρεζε δε θα ήμαστε και σκληροί! Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα! ^^ Ε, τι να κάνουμε όλοι έχουμε πράγματα που μπαίνουν στη μέση.
Sep 05 2011 20:17
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Yeap yeap κατάλαβα! ...λες να βγάλω την αρχή στο FF?
Sep 05 2011 20:12
Photo

Atasu → Fallen_Mpougatsa

Thanks για το καλωσόρισμα!Εχω λίγο καιρό αλλά η αλήθεια είναι πως δεν μπόρω να είμαι ενεργός όσο θα ήθελα.Btw το thread του Gamaran μαζί με τον Punisher το σκεφτόμασταν και τελικά το δημιούργησε. Πολύ πόρωση!!!
Sep 05 2011 20:10
Photo

Fallen_Mpougatsa → Tea-chan

Mετά από αυτό το chapter θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου. Του αξίζει ένα παραδειγματικό κρέμασμα. Μωρέ ναι, κάτι ετοιμάζει αλλά -ω- μην τον λες να τον κάνουν μαριονέτα γιατί μου σπάει την καρδιά...όχι τον Cross μαριονέτα. Τ.Τ Τον θέλω πίσω ζωντανό χτυπημένο ή όχι. Τ.Τ
Sep 05 2011 19:53
Photo

Tea-chan → Fallen_Mpougatsa

Ο Chiaoji πρέπει να είναι μακράν ο πιο ενοχλητικός χαρακτήρας εκεί μέσα. Θέλω να τον στραγγαλίσω. >_<+ Για τον Cross είμαι σίγουρη ότι κάτι ετοιμάζει. Δε κρύβουμε το πτώμα για το τίποτε! τώρα, ανάσταση θα είναι... μαριονέτα το πτώμα του θα κάνουν... η sensei ξέρει.
Sep 05 2011 19:45
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Εννοούσα ότι παρόλο που ξέρει ότι μπορεί να υπάρχει κάποιος κίνδυνος, δεν κάνει τίποτα για να μην αναστατωθούν οι καλεσμένοι. Ξέρουν δεν ξέρουν, αν βλέπαν ένα χαμό, μικρό ή μεγάλο, θα τα παίζανε.
Sep 05 2011 19:02
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

A, να μην το ξεχάσω. Υποτίθεται ότι μόνο οι πολύ υψηλά υφισταμένοι ήξεραν για την προδοσία και το θέμα του Xanxus, ακόμα κι ο Reborn με το ζόρι το ήξερε. Άσε που ολόκληρος CEDEF και δεν αντιτέθηκε στον Xanxus μέχρι να πάρει το ΟΚ απ'τον 9ο που ποτέ δεν πήρε δηλαδή αλλά καταλαβαίνεις. Οπότε το έχω έτσι ώστε μόνο ο στενός κύκλος να ξέρει και ο 9ος απλώς να έχει πει τους υπηρέτες "μόλις τον δείτε πείτε το μου". Αλλά το "μάζεψα" θα δεις πως. xD
Sep 05 2011 18:50
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ha. Ha. Ha. Ha. Μα φυσικά και το είδα, my dear. Yocchin thanks you for the praise. Gotta check the mail...
Sep 05 2011 17:35