Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Kai
Mόλις το είδα το μήνυμα...kufufu no fu; πάω να το διαβλασω! :D
Σεπ 04 2011 17:29
Fallen_Mpougatsa → Kai
:if: Exactly...ε, τι να πεις. Τουλάχιστον τον βλέπεις, έχει ηρεμήσει κάτι είναι κι αυτό.
Σεπ 04 2011 12:02
Kai → Fallen_Mpougatsa
Καλά εντάξει, απλά στον τρόπο είχε ευκαιρία να κλείσει την πορία του χαρακτήρα όμορφα και σε καλό σημείο, ενώ στην 2η περίπτωση έκανε μπαν ότι στην ουσία δεν πρόκειται να γινόταν κάτι τέτοιο.
Σεπ 04 2011 11:59
Fallen_Mpougatsa → Kai
Ναι και προφανώς δεν ήθελε να κάνει τη διαφορά. Άλλη μια φορά που βλέπουμε τη manga-ka να παίζει favourites με τους swordsmen; η Hoshino τον Kanda, η Amano τον Yamamoto. You mad?
Και για να μην παρεξηγηθώ σαφώς στη δεύτερη είναι πολύ πιο οφθαλμοφανές αλλά νομίζω με βγαίνει λίγο και σ'αυτήν.
Σεπ 04 2011 11:51
Kai → Fallen_Mpougatsa
Απλά, αν είχε πεθάνει σ' εκείνο το σημείο θα μιλούσαμε για μια πολύ καλή στιγμή και τροπή σε shonen manga, αλλά φαίνεται πως η Hoshino είχε άλλα σχέδια.
Σεπ 04 2011 11:44
Fallen_Mpougatsa → Kai
[QUOTE]αν δεν είναι έτσι όλη την ώρα[/QUOTE]
τότε ναι αλλιώς δεν την παλεύω...αλλά για κάποιον περίεργο λόγο δεν πολυχάρηκα που τον ξαναείδα, όσο κι αν είναι απ'τους αγαπημένους μου χαρακτήρες. Εννοώ αν το σκεφτείς τέτοια τραγική φιγούρα και μ'αυτά που τράβηξε ήταν καλύτερα να φύγει έτσι από το να τραβιέται μέχρι το τέλος του manga. Βέβαια θα με πεις αυτό το λέει το άτομο που σκοτώνει χαρακτήρες αβέρτα αλλά και πάλι, ας είναι μια φορά ένας θάνατος πραγματικός θάνατος, implied ή όχι...
Σεπ 04 2011 11:33
Kai → Fallen_Mpougatsa
Bασικά τώρα που ξελάφρωσε κάπως από αυτό που τον έτρωγε τόσο καιρό, νομίζω πως είναι κάπως φυσιολογικό αν δεν είναι έτσι όλη την ώρα.
Σεπ 04 2011 11:19
Fallen_Mpougatsa → Kai
Εμένα με λες? Δεν είναι εντελώς περίεργο και OOC για τον Kanda να χαμογελάει έτσι???
Σεπ 04 2011 10:21
Fallen_Mpougatsa → Kai
[url]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=525086&postcount=612[/url]
Go there and if you dare...push the spoiler tag!
Σεπ 04 2011 09:16
Fallen_Mpougatsa → Atasu
Welcome φίλε Atasu στο anime.gr! Ελπίζω να έχεις μια χαρούμενη πολήγηση! Επίσης, ουάου, και καινούργιος στο site και γράφεις στο thread του Gamaran! Είσαι τολμηρός! :D
Σεπ 03 2011 17:06
Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac
ΟΚ, ελπίζω τα προβλήματα να μην ξαναδημιουργηθούν!
Σεπ 03 2011 11:58
metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa
Τελικά το live θα γίνει την Παρασκευή 9/9. Είχαμε κάποια μικρομπλεξίματα με το δήμο. Πάντως δεν πιστεύω να ξαναμεταφερθεί. Λογικά αύριο θα κολλήσουμε και αφίσες
Σεπ 03 2011 10:46


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
