Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ρε συ, άσχετο... Ξαναδιάβαζα κάποια volumes του Reborn! και στα credits για editors και assistants μου ήρθε μια φλασιά. Και δες τώρα... [URL="http://bakuman.wikia.com/wiki/Soichi_Aida"]1st Editor[/URL] 01-168 [URL="http://bakuman.wikia.com/wiki/Koji_Yoshida"]2nd Editor[/URL]169-235 XD 3rd Moriyama Yuuta 236- περίπου 293 [URL="http://bakuman.wikia.com/wiki/Kim"]4th Editor Kim Son-gyu[/URL] current
Sep 23 2011 15:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha. Ha. Ha. Το μολύνειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ~! Αλλά να κάτι τέλειο: [SPOILER=the sad bishounen][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/baron_franz_d_epinay_415.jpg[/IMG][/SPOILER]
Sep 23 2011 13:15
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Είπαμε μόνο [I]τέλεια[/I] άτομα, τι κάνει ο Jouslain στο προφίλ μου;
Sep 23 2011 12:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Guess who! [SPOILER][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/tytania_04.jpg[/IMG][/SPOILER]
Sep 23 2011 09:59
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

O ho! Challenge~! Να πω την αλήθεια, νιώθω αισιόδοξη! Θα έχει ήλιο και καλό καιρό, το λέω και το πιστεύω...
Sep 23 2011 09:57
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:kakaka: Αυτό να μου πεις, αφού στο προφίλ μου μπαίνουν μόνο [I]τέλεια[/I] άτομα. Έτσι-έτσι, και η γκαντεμιά συνεχίζεται. Ελπίζω να σου το ξεπληρώσει τουλάχιστον ο καιρός το Σάββατο.
Sep 23 2011 09:17
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ε, να μην τον βάλω αφού σ'αρέσει? Ω, να σαι καλά! Αν κι ακόμα κανένα από τα μαθήματα που θέλω να δώσω δεν ήρθαν -φυσικά- ελπίζω να ρθουν γρήγορα.
Sep 23 2011 08:33
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχα, έτσι, μ' αρέσει που έβαλες τον Ίδρις. XD Btw, χθες άρχισες να γράφεις, έτσι; Καλή επιτυχία και στη συνέχεια. :)
Sep 23 2011 07:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Έτσι έσω έτοιμη. Το κάνεις πράξη my friend. Let's drink to our new partnership. [IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/tytania_06.jpg[/IMG]
Sep 22 2011 21:57
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:kakaka: Ka... ka... ka... Tους έχω έτοιμους ήδη. Τι με πέρασες δηλαδή; [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random%20Screens/02-9.jpg[/IMG] Στην υγειά της συνεργασίας μας
Sep 22 2011 21:39
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Mua ha. Ha. Ha. Ha. Master plan. It *will* work! Άρχισε να ετοιμάζεις τους λογαριασμούς στην Ελβετία...
Sep 22 2011 21:34
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Μπα, δεν χρειάζεται να λερώσεις τα χέρια σου με τέτοια πράγματα. Θα ξεκινήσουμε με πιο απλά πράγματα. Από αύριο blackmail στο μετεωρολογικά. Blackmail όποτε προβλέπουν ηλιοφάνεια. "Πληρώστε μας, αλλιώς θ' αφήσουμε την Fallen να βγει βόλτα. Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό." ~ laaa *θ' ακούγεται από πίσω* Επίσης bonus για να πηγαίνεις να κάνεις εμφάνιση στον σταθμό τους 1 φορά τον μήνα να τους υπενθυμίζεις την απειλή.
Sep 22 2011 21:32
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ωραία δουλειά έχεις...που να γραφτώ κι εγώ για κάτι παρόμοιο πχ μπορώ να κάνω τον θεριστή ή να δουλέψω μς τις μοίρες για creative deaths. Σε τι λες θα είμαι καλύτερη...?
Sep 22 2011 21:25
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:canthelp: Υπάρχω για να καταστρέφω τα όνειρα και να την σπάω στους άλλους, δεν μπορώ να πάω ενάντια στον λόγο της ύπαρξης μου. Παρόλα αυτά, αν τελικά βρέξει, don't blame me. Μέχρι τώρα δεν έχω αναπτύξει δυνάμεις ώστε να μπορώ να ελέγχω το καιρό, με πρόλαβες σ' αυτό. :kakaka: Προς το παρόν δουλεύω μόνο μα κατάρες, ξόρκια κλπ κλπ. Ξεπερασμένα θα πεις, αλλά έχουν σίγουρα αποτελέσματα.
Sep 22 2011 20:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

. . . Δυστυχώς συμφωνώ. . . αλλά κι εσύ μην είσαι έτσι. Άσε με να το χαρώ λίγο παραπάνω, απάντησε καμιά ώρα πιο μετά! xD
Sep 22 2011 17:49