Community Status Updates
Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa
Λες? Kαι sτο τέλος, όταν δολοφονήσω τους πάντες θα βγάλω τα γυαλιά μου, θα φτιάξω το μαλλί και θα πω: just as planned? :p
Πάντως εγώ θέλω πάρα πολύ να είμαι επιθεωρητής. Είναι μακράν ο πιο δύσκολος ρόλος. Θα δούμε :)
Nov 28 2011 20:03
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Εκτος απο το rp,θα πρέπει και να στηρίζουμε με λογικά επιχειρήματα την ψήφο μας ή ψηφίζει ο καθένας όπως του καπνίσει ;
Υ.Γ. Τον χαρακτήρα που διάλεξα τον ξέρεις ?
Nov 28 2011 18:30
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Άντε! Πω πω η μνήμη μου με εγκαταλείπει σιγά σιγά...θα το τσεκάρω λοιπόν!
Nov 28 2011 18:18
Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa
Στο είχα προτείνει παλιότερα αλλά προφανώς δεν το θυμόσουν. Οπότε ναι, μου αρέσει αρκετά. Και η υπόθεση και οι χαρακτήρες, αλλά και το σχέδιο. Βέβαια τα updates που κάνει γκουχ γκουχ.
Nov 28 2011 16:28
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Χμ...ΟΚ, ευχαριστώ! ^^ Γενικότερα σ'αρέσει? Το χα δει αλλά το ξέχασα.
Nov 28 2011 16:26
Fallen_Mpougatsa → Kai
A ναι, και είναι και πολλές! Πω πω ξεχνάω! Κρίμα...Αλλά ούτε ένα διάλειμμα? Αχ αχ αχ η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη! Καλή συνέχεια!
Nov 28 2011 16:25
Kai → Fallen_Mpougatsa
ΧD Αφού σου είπα ότι έχουμε δουλειές. Μόλις πριν μια ώρα τελειώσαμε με το δωμάτιο της μικρής να φανταστείς και ήμασταν από τις 8 μέσα.
Nov 28 2011 16:15
Fallen_Mpougatsa → Kai
Επίσης θα παίξουμε guitar hero στο σπίτι του Γιάννη [B]σήμερα[/B]. Θα ρθεις?
Nov 28 2011 16:09
Kai → Fallen_Mpougatsa
XD Όχι ακριβώς. Το είχα δει και λέει απλά ότι χρειάζονται τουλάχιστον 16-20.
Nov 27 2011 22:46
Fallen_Mpougatsa → Kai
Lol, I think [url=http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10718]this[/url] answers our questions.
Nov 27 2011 22:41
Fallen_Mpougatsa → Kai
Σωστηηηηηή. Εγκρίνω. Κι αύριο θα πάω να πάρω παγωτό :kakaka: Επίσης θα παίξουμε guitar hero στο σπίτι του Γιάννη. Θα ρθεις?
Nov 27 2011 22:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
