Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Kαλή ακούγεται η ρακοπωσία αλλά πρέπει να πάω σε κάτι γενέθλια εκείνη την ημέρα. Αν τελικά δε γίνουν Παρασκευή αυτά τα γενέθλια δε με χάλασε!
Νοέ 29 2011 21:05
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

α και τελικα αυτα τα παιδια ηταν πραγματικα κρητικοι και μετα φυγαμε ολοι μαζι ,και τους ψιλογνωρισα κιολας και με καλεσαν και να παω(με παρεα) στον κρητικο συλλογο στην μελενικου την παρασκευη που εχουν γλεντι η κατι τετοιο και μου παν οτι θα χει πολυ ρακι αρα πρακτικα οι μισοι θα γινουν πιτα. θες να παμε με τα παιδια?? καλα αμα εισουν εκει αυτο που σου ειπ[α με το ονομα μου ηταν ενα απο τα 40 ας πουμε, θα πεθαινες, δεν εχω ξαναπερασει καλυτερα στην λεσχη...
Νοέ 29 2011 21:02
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → mono

Aw, thank you~!
Νοέ 29 2011 20:57
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

A ha ha ha ha! xD xD xD Καημένη κοπέλα...τώρα τι καημένη αν τα πίστευε? Πω πω χάπατο μιλάμε! Και ναι ξέρω τι σημαίνουν τα ξίδια μην ανησυχείς!
Νοέ 29 2011 20:56
Φωτογραφία

mono → Fallen_Mpougatsa

Πάλι καλά που τα μαζεύεις και δεν χανόμαστε! Good job~
Νοέ 29 2011 20:52
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

αυτη σηκωνεται για λιγο και ερχονται να κατσουν στο τραπεζι κατι παιδια, 4 ατομα παρεα ηταν τελως παντως βλεπουν οτι εχει χωρο και πανε να κατσουν, τοτε γυρναει η αλλη και λεει στον εναν να μην κατσει εκει γιατι εκει καθεται αυτη, αυτος λεει οτι το καταλαβε και παει και καθεται διπλα, μετα απο ενα λεπτο αυτη τον ρωταει πως το καταλαβε>?? επειδη ειχε εκει τα πραγματα??(ναι ηταν τοσο ζωο της πηρε ενα λεπτο να σκεφτει αυτο το πραγμα), μετα απο μισο λεπτο αρχισαν να συζητανε οι αλλοι για το οτι δεν εχει αλατι και ενας κανει το σχολιο οτι την περασμενη βδομαδα τους ειχαν τελειωσει και τα ξιδια και απανταει ο αλλος οτι τα ηπιαν και αυτα/ολα(καταλαβες ετσι??), και αυτη ρωταει(σαν ζωον που ειναι) αν πινουν ξιδι. Εε, και ετσι ξεκινησε η ολη φαση , βασικα την δουλευαμε για περιπου μια με μιαμιση ωρα (γιατι μετα πηρα μερος και εγω ενω αργοτερα ηρθαν και αλλοι δυο γνωστοι τους), δεν μπορεις να φανταστεις τι της ειπαμε της κοπελας και θα μου παρει δυο ωρες να στα πω ολα- ενα μονο: εγω ημουν ο τζακ- ισιδορος(ναι ειχα δυο ονοματα) και ημουν απο το ηρακλειο ενω οι αλλοι ηταν απο τα χανια και γιαυτο ειχαμε βεντετα που ηταν και ο λογος που δεν μιλουσα πολυ( ημασταν εχθροι και ετσι) η μανα μου ηταν απο την εγυπτο και ημουν ανιψιος του οσαμα μπιν λαντεν(και ΔΕΝ λεω ψεμματα);)
Νοέ 29 2011 20:51
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Ha ha με κρατάς σε αγωνία?
Νοέ 29 2011 20:47
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

λοιπον παω ηρεμα ηρεμα στην λεσχη παιρνω την αηδια που ειχε για φαι γιατι σημερα το απογευμα πραγματικα ειχε αηδια( λαχανοριζο με πιπερια για σαλατα) και παω και καθομαι σε ενα τραπεζι μπροστα μπροστα, εκει καθονταν μια κοπελα που εφυγε μετα απο λιγο, και αλλη μια που ηταν στην αλλη ακρη του τραπεζιου η ιστορια συνεχιζεται στο επομενο ποστ
Νοέ 29 2011 20:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → The Tragic Prince

[QUOTE=The Tragic Prince;545390][IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p84/alegna7889/Glados.png[/IMG][/QUOTE] :oo: I was right then! xD
Νοέ 29 2011 20:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Ναι, troll εσύ... Ω, για πε' για πε' μ'αρέσουν αυτά!
Νοέ 29 2011 20:32
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Sakura!!!

Oh my God, Shiro? Ποια απ'τις δύο όμως? xD
Νοέ 29 2011 20:31
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

το ξερω οτι δεν εχεις το εχεις πει τοσες φορες αλλα να μην κανω και εγω το αρνητικο μου σχολιο?? εντωμεταξυ μου ετυχε σημερα το απογευμα μια φαση στην λεσχη, ολα τα λεφτα....
Νοέ 29 2011 20:28
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → johntheo95

Μην ξεχάσεις για τον χαρακτήρα, έχεις μέχρι σήμερα τα μεσάνυχτα~!
Νοέ 29 2011 20:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Θα σε εκνευρίσω έτσι όπως πάω... =3 Τέσπα, το σπίτι τελειώνει?
Νοέ 29 2011 20:05
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ε, από το τίποτα, τι λες να μην είναι;
Νοέ 29 2011 19:58