Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Μόλις μίλησε,η εμπειρία,που έρχεται με τα χρόνια. XD
Έχετε δίκιο,δεσποινίς μου.
Υ.Γ.
Pestoallagenovese: Μην αφήσετε το χαμόγελο να σβήσει....
Νοέ 29 2011 23:19
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Εσύ ξέρεις καλύτερα αλλά αν θες τη γνώμη μου και πάλι, κάνοτ όπως σου βγαίνει. Όταν το κάνεις αβίαστα και χωρίς πολλά edit φαίνεται και στο post σου και το διασκεδάζεις κιόλας! ^^
Νοέ 29 2011 23:16
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Θα σου απαντήσω πολύ διπλωματικά: εσένα πώς σε βγαίνει καλύτερα? Αν σε βγαίνει με το baka γράψτο έτσι. Εγώ πώς νομίζεις ότι θα κάνω την φοβερή πολεμκική ιαχή του Squalo? Δε γίνεται να λέω αντί για "VOI" "ΒΌΙΔΙΙΙΙΙ"
Lol it rhymes!
Νοέ 29 2011 23:10
Botsun → Fallen_Mpougatsa
^__^
Θέλει δουλειά ακόμα.....
Να χρησιμοποιώ το baka ή ελληνικές λέξεις ;
Νοέ 29 2011 23:07
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Δεν πειράζει δεν πειράζει! Τι έγινε? Θες να το συζητήσεις?
Νοέ 29 2011 23:05
Botsun → Fallen_Mpougatsa
XD
Baka,o θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Εσύ ποια είσαι ;
Ανόητη! Κανείς δεν ενδιαφέρεται.Θέλεις να μάθεις για τον Θρύλο μου ;
Ο θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Ποια είναι η αγαπημένη σου,μέρα ;
Ανόητη! δεν έχεις το δικαίωμα να διαλέξεις.Κάθε μέρα είναι τα γενέθλιά μου και γι'αυτό θα με τιμάς ανάλογα.
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=s1YqAvk-yCM"]Θέλεις να μάθεις για τον θρύλο μου ;[/URL]
Ο θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Κάθε πρωί θα ακούς για πέντε ώρες,την εξιστόρηση των μεγαλειωδών κατορθωμάτων μου.
Ανόητη!
[I]~Καλά το πάω ;~[/I]
Νοέ 29 2011 22:54
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Δεν αναστατώνομαι, γενικά μου πάνε τα πάντα στραβά, σόρρυ για την έξτρα ένταση... Έχω σκάσει σήμερα
Νοέ 29 2011 22:50
Botsun → Fallen_Mpougatsa
To αλλαξα.
Τώρα,μπορείς να μου πλέξεις το εγκώμιο για το πόσο,ρηξικέλευθο και προτότυπο κείμενο έβαλα !
Νοέ 29 2011 22:38


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
