Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μόλις μίλησε,η εμπειρία,που έρχεται με τα χρόνια. XD Έχετε δίκιο,δεσποινίς μου. Υ.Γ. Pestoallagenovese: Μην αφήσετε το χαμόγελο να σβήσει....
Νοέ 29 2011 23:19
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Εσύ ξέρεις καλύτερα αλλά αν θες τη γνώμη μου και πάλι, κάνοτ όπως σου βγαίνει. Όταν το κάνεις αβίαστα και χωρίς πολλά edit φαίνεται και στο post σου και το διασκεδάζεις κιόλας! ^^
Νοέ 29 2011 23:16
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μάλλον,θα χρησιμοποιώ λίγο απο όλα... Άντε ν'αρχίσουμε!
Νοέ 29 2011 23:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Θα σου απαντήσω πολύ διπλωματικά: εσένα πώς σε βγαίνει καλύτερα? Αν σε βγαίνει με το baka γράψτο έτσι. Εγώ πώς νομίζεις ότι θα κάνω την φοβερή πολεμκική ιαχή του Squalo? Δε γίνεται να λέω αντί για "VOI" "ΒΌΙΔΙΙΙΙΙ" Lol it rhymes!
Νοέ 29 2011 23:10
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

^__^ Θέλει δουλειά ακόμα..... Να χρησιμοποιώ το baka ή ελληνικές λέξεις ;
Νοέ 29 2011 23:07
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

xD xD xD Το πας τέλεια!
Νοέ 29 2011 23:05
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Δεν πειράζει δεν πειράζει! Τι έγινε? Θες να το συζητήσεις?
Νοέ 29 2011 23:05
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

XD Baka,o θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Εσύ ποια είσαι ; Ανόητη! Κανείς δεν ενδιαφέρεται.Θέλεις να μάθεις για τον Θρύλο μου ; Ο θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Ποια είναι η αγαπημένη σου,μέρα ; Ανόητη! δεν έχεις το δικαίωμα να διαλέξεις.Κάθε μέρα είναι τα γενέθλιά μου και γι'αυτό θα με τιμάς ανάλογα. [URL="http://www.youtube.com/watch?v=s1YqAvk-yCM"]Θέλεις να μάθεις για τον θρύλο μου ;[/URL] Ο θρύλος μου ξεκινά τον 12ο αιώνα.Κάθε πρωί θα ακούς για πέντε ώρες,την εξιστόρηση των μεγαλειωδών κατορθωμάτων μου. Ανόητη! [I]~Καλά το πάω ;~[/I]
Νοέ 29 2011 22:54
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Δεν αναστατώνομαι, γενικά μου πάνε τα πάντα στραβά, σόρρυ για την έξτρα ένταση... Έχω σκάσει σήμερα
Νοέ 29 2011 22:50
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:3 watashi wa baka janai!
Νοέ 29 2011 22:45
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Baka!
Νοέ 29 2011 22:41
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Kαι τι σημαίνει ακριβώς?
Νοέ 29 2011 22:39
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

To αλλαξα. Τώρα,μπορείς να μου πλέξεις το εγκώμιο για το πόσο,ρηξικέλευθο και προτότυπο κείμενο έβαλα !
Νοέ 29 2011 22:38
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Napster

Nαι ναι ξέρω το χρησιμοποιώ πολύ ντάξει... :Ρ
Νοέ 29 2011 22:33
Φωτογραφία

Napster → Fallen_Mpougatsa

Yeap, θα [B]σε[/B] πω. ;)
Νοέ 29 2011 22:27