Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Καλά το πισί και το κινητό και φτιάχτηκαν, και έχω και ρεζέρβες τώρα, ένα Samsung των 20 ευρό, κι ένα νέτμπουκ της Lenovo. Και έχω και 2ο βραστήρα, και 2ο σίδερο (τα πρώτα τα είχες το διαμέρισμα) και γενικώς η ομάδα έχει και πάγκο άρα δε φοβάται απουσίες :P Δεύτερο πάτωμα δυστυχώς δεν γίνεται :P
Jan 09 2012 18:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Α καλά...! Πω πω, ρε συ τι έπαθες? Όλα θα σε συμβούν αυτό το διδακτικό έτος (γιατί η αλήθεια είναι ότι το κινητό και το λαπτοπ τα παιξαν πέρυσι χρονολογικά). Εχθές γύρισες ε? Πω πω...και ναι τα τελειώσαμε σε χρόνο ΤΤ τελικά! Οπότε όχι, δε θα το άλλαζα! :P
Jan 09 2012 18:32
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Καλά είσαι. Ήρθα χτες Μόναχο για να ανακαλύψω πως έσπασε ένας σωλήνας ενώ έλειπα, πλημμύρισε το σπίτι, μου ξήλωσαν το πάτωμα του χωλ, μου έκαναν το μπάνιο μπουρδέλο και πρέπει να τα συμμαζέψω. Θες να τα αναλάβεις και να σου τακτοποιήσω τις μπάλες και τα αγιοβασιλάκια; :P
Jan 09 2012 16:57
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Ένα θα σε πω για τον εν λόγω τύπο: είχε κάνει μάγισσα που όλη την ώρα χωνόταν, την έμπαινε σε όλους για να κάνει το δικό του και στο τέλος σκότωσε έναν και τραυμάτισε όλους τους άλλους πλυν εμού από το πάρτυ. Καταφέραμε να τον σκοτώσουμε εν τέλη αλλά μας τρόλλαρε κανονικότατα! XD
Jan 09 2012 00:34
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

μου αρεσε, μπορω να πω οτι ηταν ισαξια με την πρωτη αν και δεν ηταν ιδιου στυλ οπως ειπες και εσυ(δηλαδηδεν ειχε μυστηριο αλλα πιο πολυ δραση) και μπορω να πω οτι απο τις αγαπημενες μου πλεον η τελευταια σκηνη... α και γιατι θα τον πηγαΙΝΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ??
Jan 09 2012 00:00
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Ha ha, ναι το ξέρω αυτό για τον Ηρακλή. Επίσης το rpg ήταν γαμάτο και ήταν ένας ντύπος που στάνταρ θα πήγαινες! Τον είδα τον Χολμς πρεμιέρα. Καλή ταινία, εσένα πως σου φάνηκε? Βέβαια χαλάστηκα που δεν είχε μυστήριο αλλά ΟΚ!
Jan 08 2012 23:42
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

τον σερλοκ χολμς ειδαμε, τουρνουα ygo εε, χαχα και ο ηρακλης παιζει ακομη, απο αυτα που ακουσα μου αρεσε πιο πολυ το rpg, καλο ηταν??
Jan 08 2012 23:09
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

A καταλαβαίνω, το κάψατε την προηγουμένη πουλάκια μου. Αλλά εντάξει, καλά περάσατε κι εσείς μια χαρά. Τι ταινία είδατε? Είχε επιτραπέζια, και παίξαμε και rpg one shot. Sci fi, pot apocalyptic etc, και είχε και YGO τουρνουά. Πολύ καλά περάσαμε.
Jan 08 2012 23:01
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

θα ερχομασταν αλλα ξενυχτησαμε λιγο πολυ το προηγουμενο βραδυ και το πρωι αργησα εγω καμια ωρα μετα ο ηρακλης βαριοταν ο χρηστος κοιμοταν ακομη τοτε και επειδη βαριομουν να ερθω μονος μου εκατσα και εγω θεσσαλονικη. αλλα οκ τουλαχιστον πηγαμε και ειδαμε ταινια το βραδακι. εσεις τι καναε εκει περα τι ακριβως ειχε??( να παρει και ηθελα να δω και τον αδερφο σου νΑ δω αν μοιαζετε) α και επιτελους καταφερα να κλεψω ιντερνετ απο καποιον και τωραα εχω ιντερνετ και στο σπιτι...
Jan 08 2012 22:37
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Aχ ναι, ήταν πάρα πολύ ωραία! Έπρεπε να έρθετε πώς και δεν το αποφασίσατε?
Jan 08 2012 22:23
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ep maria ti egine pως περασες στην θερμη, καλα ηταν??
Jan 08 2012 22:04
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Αρκετά καλά μπορώ να πω. Λιώνω όλη τη μέρα σήμερα...με ένα μικρό διάλειμμα για να ξεστολίσω τα Χριστουγεννιάτικα. Πφφφφ, δέντρα, στολίδια, γιρλάντες. Ααααχ, με έπιασε μια μικρή κατάθλιψη.
Jan 08 2012 21:51
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Αλόχα, πως πάει;
Jan 08 2012 21:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

:nanana: You heartless person, how can you? -->drama queen
Jan 08 2012 18:59
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Έτρωγα και μελομακαρονα as I did. :mafia:
Jan 08 2012 18:22