Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Nyahahahaha! Just as planned, right botsun?
Αμάν, ναι, το ξέχασα ότι πρέπει να το βάλω. Ε χε χε, θα βάλω αυτό που μόλις έγραψες.
Jan 09 2012 21:06
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Δύο πράγματα:
1)Καλά κάνεις και τραβάς κόσμο στην Οικογένεια.
2)Τα Χριστούγεννα πέρασαν και το χαμόγελο δεν έσβησε.
Jan 09 2012 21:03
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Αν πεις το πρώτο "μια πίττα γύρο απ'όλα" θα σε δώσουν μια πίττα γύρο μ'απ'όλα. Αν πεις θέλω ψωμάκι αντί για πίττα θα σε βάλουν ψωμάκι αλλά αν πεις σκέτο σάντουιτς θα καταλάβουν αυτό με τον γύρο κι όχι το αμερικάνικο στυλ είναι η αλήθεια.
Jan 09 2012 21:03
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Και παρακαλώ, μην γρουσουζεύεις. Δε θέλω να κοιμηθώ άνθρωπος και να ξυπνήσω σοβάνθρπος αύριο.
Jan 09 2012 21:01
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Άλλο εννοώ. Στην Φλωρούπολη απ' όπου κατάγομαι, το σάντουιτς είναι με ψωμί. Η πίττα είναι σκέτη πίττα. Και κανένα σουβλατζίδικο δεν κάνει σάντουιτς.
Επάνω, μπορείς να πεις "μια πίττα γύρο απ' όλα" ή οπωσδήποτε "ένα σάντουιτς με πίττα απ' όλα" ;
Jan 09 2012 20:58
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
^^ Σ'αυτό που λες έχεις δίκιο. Και ναι κατάλαβα ότι κάπου τα πετάς...
Κοίτα εδώ το σάντουιτς είναι ή με πίττα ή με ψωμάκι. Παίρνεις ότι θες. Πού σε δίνουν μόνο με πίττα? xD
Κοίτα, αν προσπαθήσεις αρκετά, όταν φύγεις από Γερμανία μπορεί να πέσεις σε κανα σπίτι που πέφτουν οι τοίχοι. Δες το.
Jan 09 2012 20:55
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Μου αρέσει επειδή είναι αυθεντικό. Αν άρχιζες τώρα με τα μου και σου θα μου φαινόταν κάπως ψεύτικο. Και όπως ίσως παρατηρείς, σε πετάω που και που κανά δικό σας, προς τέρψιν σου.
Πρέπει υποχρεωτικά να παραγγέλνει κάποιος επάνω σάντουιτς με πίττα; Πίττα σκέτο δεν κάνει;
Το μισό σπίτι ήταν κρύο. Αποδείχτηκε πως το ένα καλοριφέρ ήθελε εξαέρωση.
Jan 09 2012 20:39
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
E ναι δε θα το έκανα επίτηδες, ειδικά τόες φορές. Ω, αυτό σημαίνει ότι σ'αρέσει ή ακριβώς τ'αντίθετο. Αλλά μάλλον το πρώτο. :kakaka:
Jan 09 2012 20:24
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Μια χαρά τότε. Αυτά έτσι κι αλλιώς δεν είναι λάθος. Με το φαγητό θα έχω μεγάλο θέμα όποτε περάσω από Θεσσαλονίκη.
Jan 09 2012 20:19
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Χα χα χα, όχι με βγαίνουν φυσικότατα τόσο που δεν καταλαβαίνω ότι το κάνω! xD To σκέφτομαι και το γράφω κατευθείαν!
Jan 09 2012 20:08
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Άστα να πάνε. Αν ο αγιασμός μου βγήκε πλημμύρα, τουλάχιστον ξέρω, να αποφύγω το ευχέλαιο
Άσχετο, τα πολλά με και σε, σε βγαίνουν ή με τα λες επειδή είμαι φλώρος Αθηναίος; :P
Jan 09 2012 19:58
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Πφφφ, αν είχε γίνει αυτό τουλάχιστον θα ήξερες να άλλαζες σπίτι και να μην πήγαινες όλη την ώρα στο προβληματικό. Γιατί ειλικρινά σε βγήκε προβληματικό. xD
Jan 09 2012 19:50
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
Κάποιος σου έκανε στημένο αγιασμό στο σπίτι, δεν παίζει.
Jan 09 2012 19:29


This status update has reached the maximum number of replies allowed
