Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ρε συ, το χρώμα μ'άρεσε όχι η κατάντια του αμαξιού! Είναι κακό που μ'αρέσει το κόκκινο? Απαπαπα...! Απενοχοποίηση του χρώματος ρε! Δεν είναι μόνο για τι τσούλες και τυς ποζεράδες! Και ν'αφήσεις τα emo ήσυχα.
Jan 19 2012 01:13
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;556191] Also, that celica was a nice colour![/QUOTE] What's wrong with you,these days ? xD Σε λίγο θα πεις,να πάμε να δείρουμε emo στην πλατεία και να τα στρώσουμε στα φανάρια !
Jan 19 2012 01:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Φτου σου βρε δε ντρέπεσαι! Εγώ περιμενα τη μεγάλη ανατροπή και την είδα ατόφια, χωρίς να κάνω μαμουνιές τέτοιου τύπου. Καλά, δεν περίμενα να τελειώσει τόσο γρήγορα το θέμα του Κόκκινου ειδικά εφόσον η σειρά έχει φαν και καλά κρατεί αλλά δεν περίμενα να γίνει έτσι είναι η αλήθεια. Και το 10 επεισόδιο είναι τόσο φοβερό...! Ώπα κάτσε, το ένατο ή το δέκατο? Δε θυμάμαι...
Jan 19 2012 01:04
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Α ναι σιγά για τον Γιάννη τα ξερα , είχα κάνει spoil στον εαυτό μου .
Jan 19 2012 00:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Excuse me? Red John is [B]still[/B] alive?? He killed another criminal entirely!
Jan 19 2012 00:02
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Τι είπε ακριβώς μετά ? Όταν λέω ότι ξενέρωσα εννοώ με το πως αθωώθηκε , πολύ χαζό . Έχω δει ή τα 2 ή τα 3 πρώτα .
Jan 19 2012 00:01
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

E το θέμα δεν είναι πως βγήκε απ'την φυλακή. Το θέμα είναι τι είπε ακριβώς μετά...και κάτσε, έχεις να δεις κι άλλα. Μέχρι που είδες στον καινούργιο κύκλο αλήθεια? Αύριο βγαίνει και το καινούργιο επεισόδιο στο εξωτερικό αρα Παρασκευή το αργότατο έχει ανέβει στο ΕΤΖ!
Jan 18 2012 23:55
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Νταξ σε 5 λεπτά είχε κατέβει το πρώτο αλλά αυτά τα 5 λεπτά φάνηκαν αιωνιότητα . Πάντως πολύ fail το πως βγήκε από τη φυλακή , ξενέρωσα .
Jan 18 2012 23:28
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Βγήκε το gunka και το shinobi no kuni, yay!
Jan 18 2012 20:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Aααααααα. ΟΚ ναι κατάλαβα.
Jan 18 2012 19:45
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

...Scarface. Al Pacino στα νιάτα του
Jan 18 2012 19:24
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Aν σε πω ότι δε μπορώ να θυμηθώ τον κύριο? xD
Jan 18 2012 19:23
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Φυσικά και θα το κάνω. Και μην μου πας κόντρα, γιατί.. [SPOILER][SIZE="7"][B]IM TONY MONTANA !!! YOU FUCK WITH ME, YOU FUCKIN WITH THE BEST!!!![/B][/SIZE] [/SPOILER] Δεν βρίσκω και κανά καλό βίντεο στο σωλήνα με τη σκηνή. Και καλύτερα σε σπόιλερ να μην φάω κανά μπαν :P
Jan 18 2012 19:15
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

O χο χο, σ'αυτό συμφωνώ. Είναι εκ φύσεως γούτσου.
Jan 18 2012 19:07
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ξέρεις τι πιστεύω,πως αν πεθάνει ο Zenmaru,θα μας λείψει όσο λίγοι.... xD
Jan 18 2012 19:06