Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ρε συ, το χρώμα μ'άρεσε όχι η κατάντια του αμαξιού! Είναι κακό που μ'αρέσει το κόκκινο? Απαπαπα...!
Απενοχοποίηση του χρώματος ρε! Δεν είναι μόνο για τι τσούλες και τυς ποζεράδες! Και ν'αφήσεις τα emo ήσυχα.
Jan 19 2012 01:13
Botsun → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;556191]
Also, that celica was a nice colour![/QUOTE]
What's wrong with you,these days ? xD
Σε λίγο θα πεις,να πάμε να δείρουμε emo στην πλατεία και να τα στρώσουμε στα φανάρια !
Jan 19 2012 01:06
Fallen_Mpougatsa → Fandom
Φτου σου βρε δε ντρέπεσαι!
Εγώ περιμενα τη μεγάλη ανατροπή και την είδα ατόφια, χωρίς να κάνω μαμουνιές τέτοιου τύπου.
Καλά, δεν περίμενα να τελειώσει τόσο γρήγορα το θέμα του Κόκκινου ειδικά εφόσον η σειρά έχει φαν και καλά κρατεί αλλά δεν περίμενα να γίνει έτσι είναι η αλήθεια.
Και το 10 επεισόδιο είναι τόσο φοβερό...! Ώπα κάτσε, το ένατο ή το δέκατο? Δε θυμάμαι...
Jan 19 2012 01:04
Fandom → Fallen_Mpougatsa
Α ναι σιγά για τον Γιάννη τα ξερα , είχα κάνει spoil στον εαυτό μου .
Jan 19 2012 00:05
Fallen_Mpougatsa → Fandom
Excuse me? Red John is [B]still[/B] alive?? He killed another criminal entirely!
Jan 19 2012 00:02
Fandom → Fallen_Mpougatsa
Τι είπε ακριβώς μετά ? Όταν λέω ότι ξενέρωσα εννοώ με το πως αθωώθηκε , πολύ χαζό . Έχω δει ή τα 2 ή τα 3 πρώτα .
Jan 19 2012 00:01
Fallen_Mpougatsa → Fandom
E το θέμα δεν είναι πως βγήκε απ'την φυλακή. Το θέμα είναι τι είπε ακριβώς μετά...και κάτσε, έχεις να δεις κι άλλα. Μέχρι που είδες στον καινούργιο κύκλο αλήθεια? Αύριο βγαίνει και το καινούργιο επεισόδιο στο εξωτερικό αρα Παρασκευή το αργότατο έχει ανέβει στο ΕΤΖ!
Jan 18 2012 23:55
Fandom → Fallen_Mpougatsa
Νταξ σε 5 λεπτά είχε κατέβει το πρώτο αλλά αυτά τα 5 λεπτά φάνηκαν αιωνιότητα . Πάντως πολύ fail το πως βγήκε από τη φυλακή , ξενέρωσα .
Jan 18 2012 23:28
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Φυσικά και θα το κάνω. Και μην μου πας κόντρα, γιατί..
[SPOILER][SIZE="7"][B]IM TONY MONTANA !!! YOU FUCK WITH ME, YOU FUCKIN WITH THE BEST!!!![/B][/SIZE]
[/SPOILER]
Δεν βρίσκω και κανά καλό βίντεο στο σωλήνα με τη σκηνή.
Και καλύτερα σε σπόιλερ να μην φάω κανά μπαν :P
Jan 18 2012 19:15
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Ξέρεις τι πιστεύω,πως αν πεθάνει ο Zenmaru,θα μας λείψει όσο λίγοι.... xD
Jan 18 2012 19:06


This status update has reached the maximum number of replies allowed
