Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Well now you make me want to see season three again. Damn it!--> πάει να την κατεβάσει.
Jan 19 2012 14:57
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

επ μαρια τι γινετε?? θα βγεις αυριο μαζι μας η εισαι αρρωστη παλι?? παρεπιπτοντως με τον fandom για to the mentalist μιλατε?? πολυ μετρια σειρα ειδα λιγο και βαρεθηκα δεν θα καταλαβω ποτε τα γουστα σου...
Jan 19 2012 14:55
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Btw ο Λαρός έχει ένα μυστικό . Επίσης ο Λαρός ξέρει τον Μπλέικ (αν θυμάμαι καλά έτσι έλεγαν τον ποιητή του Κόκκινου Γιάννη) . Τον Μπλέικ τον ήξερε και ο άλλος , ο αρχηγός του τμήματος . Απλά μερικές θεωρίες να περνάει η ώρα σου :P
Jan 19 2012 14:50
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Ha ha ha, μόνο εσύ θα το σκεφτόσουν έτσι. Και όχι, αν δεις κάπου λέει ξανά. Η Lisbon, ακόμη κι αν θεωρούσαμε ότι όντως του την έπεσε δεν το χει ξανακάνει οπότε your argument is invalid! :P
Jan 19 2012 14:36
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Τι του έκανε η Λίζμπον ? :O Το γύρισαν σε τσόντα ?
Jan 19 2012 14:34
Photo

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Of course you can choose. Δεν είναι μόνο του αφεντικού και των χεριών θέμα...:hahaha:
Jan 19 2012 14:20
Photo

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Oh Fai-chan είδα στο ΚHR group πως έχουμε και weapon box animal! Μπορώ να διαλέξω; [SIZE=1]Έτσι πετάγομαι σαν την πορδή[/SIZE] :hahaha:
Jan 19 2012 14:18
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Ωραία κάτσε να στο πω uncencored: γι άλλη μια φορά βρίσκουν ένα πτώμα, μόνο που αυτή την φορά είναι **** ** *** ***** κι όταν o Jane μπαίνει **** τότε κάποιος ********* και **** να *** ****** και γι αυτό ***** την ***** του. Σ'όλο το επεισόδιο εκτός του να λύσουν την υπόθεση προσπαθούν και να *********** τη ***** του. Στο τέλος παραλίγο να *** τη **** αλλά η Lisbon τον **** ξανά στο ***** που **** ******** ο *** **** την ********** του κι έτσι ************. Κατάλαβες τώρα? :P
Jan 19 2012 14:13
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Κάτι μέσα στο κάτι του κάτι με το κάτι ? :P
Jan 19 2012 13:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Α ΟΚ. Πάντως εκεί που σου λέω ή στο εννέα ή στο δέκα είναι απλώς υπέροχο. Γίνεται κάτι και μετά κάτι άλλο και μετά σ'όλο το επεισόδιο προσπαθούν κάτι και εν τέλη αυτό που γίνεται κι έτσι όπως τελειώνει...Άσε. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. Άντε, γρήγορα up-to-date για να ναι κι άλλιως μαζί μου με την αγωνία.
Jan 19 2012 10:02
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

T^T Sorryyyyy, τώρα το συνειδητοποίησα. Δε θα ξαναχρησιμοποιήσω τέτοια γλώσσα εναντίων σου, μα πώς μπόρεσα... Κλάυτερα τώρα? ^^
Jan 19 2012 09:59
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Μέχρι το 2 .
Jan 19 2012 01:24
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Με είπες, ρε..... :unlucky: Πάει ο σεβασμός,ανάμεσα στα μέλη της Οικογένειας.
Jan 19 2012 01:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → Fandom

This. Is. America. Αθωώνουν ανθρώπους που έχουν στοιχεία ότι είναι ένοχοι μόνο και μόνο επειδή ο δικηγόρος είναι καλός.Τι περιμένεις? Για την ακρίβεια, η σκηνή του δικαστηρίου ήταν πολύ αδύναμη. Μέχρι που είδες τελικά, το τρία?
Jan 19 2012 01:18
Photo

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Κατά λάθος το διάβασα και είχα ξενερώσει . Πάντως να τον βγάλουν αθώο επιμένω είναι πολύ μούφα .
Jan 19 2012 01:15