Jump to content


Community Status Updates


Photo

SpeedFreak → zoro77

ρε,γιατι δεν απαντησες στο πμ??περιμενω εδώ και πόσο καιρό..
May 23 2012 16:13
Photo

SpeedFreak → red pyramid

Από ποιό γιουρί/ανιμε είναι το άβατάρ σου??..
May 03 2012 21:59
  • red pyramid's Photo
    red pyramid
    Devilman Lady was awesome. I also loved Kasimasi and Aoi Hana, even though they were much lighter anime.

    I would also suggest you try out Mushishi.
    May 06 2012 22:46
  • red pyramid's Photo
    red pyramid
    When you watch any of them tell me your opinion onegai
    May 06 2012 22:47
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    ok...sURE
    May 23 2012 16:14
Photo

SpeedFreak → Tenshi

Μην κουρευτείς...Μην κουρευτείς!!!Μην κουρευτείς!!!
Apr 27 2012 12:41
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    Μην κουρευτειςςςςς
    Apr 27 2012 12:42
  • Tenshi's Photo
    Tenshi
    Δυστυχώς είναι αργά. Φεύγω στρατό. έβαλα και φώτο μου στο post your pix :P
    May 03 2012 11:31
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    ahh...you re recruited!!!...Anyway, ελπίζω μετά τον στρατό να επανέλθουν στην προηγουμενη μορφή τους
    May 03 2012 21:56
Photo

SpeedFreak → Kotsografetas

kotsografetas???...
Apr 22 2012 18:41
  • Kotsografetas's Photo
    Kotsografetas
    Nai palio kalo nickname :D
    Jun 01 2012 13:04
Photo

SpeedFreak → zoro77

Τί όμορφος που είσαι...
Apr 21 2012 17:58
Photo

SpeedFreak → Kunoichi.meriinawa

Ε με συγχωρείς για την αργοπορημένη απάντηση, αλλάέλειπα όλο αυτόν τον καιρό και καπάκι χάλασε ο υπολογιατής..Μου αρέσει πολύ ο Καβάφης από ποιητές ..Έχω διαβάδει και άλλους αλλά έχω ξεχάσει ονόματα..Εσύ??
Apr 19 2012 17:24
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    αχαχαχα..ωραια...ειλικρινά και με τις τρεις φορές που το διάβασα δεν το κατάλαβα..τελείως τουλάχιστον..Θα μπορούσες να κάνεις τον διερμηνέα?.:-)Και μιας και το έχουμε θερμό ακόμα,δεν αντιστέκομαι να παραθέσω τα λόγια της βασίλισσας Ελισάβετ , η οποία ορθά μίλησε για την υποκρισία που υπάρχει στην κοινωνία και την κατάσταση της ίδιας,λες και ζούσε στον αιώνα μας..<<Η ευτυχία που γυρεύουν οι άνθρωποι στην αλήθεια και αποζητούν από αυτήν είναι σκλαβωμένοι σε νόμους τραγικούς.Ζούμε στην ά...
    Apr 22 2012 18:31
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    κρη ενός βαράθρου από οδύνη και θλίψη που το 'σκαψε το ψέμα της κοινωνικής ηθικής.Το βάραθρο είναι βάραθρο και όταν δοκιμάσομεν να το πηδήσομεν,πάφτομεν μέσα και γινόμαστε θρύψαλα.Όταν για μια φορά το βάραθρο θα γεμίσει από ανθρώπινο πόνο και πτώματα ευτυχίας, τότε θα μπορεί κανείς να το περνάει απρόσκοπτα.>>
    Apr 22 2012 18:35
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    Εντωμεταξύ μου άρεσε τόσο πολύ που το έχω μάθει απέξω,κι αυτό και άλλα πολλά..Όσον αφορά τους ξένους ποιητές για τους οποίους λέγαμε, σου είπα ότι δεν θυμάμαι αν έχω διαβάσει κατι καλό, μάλλον επειδή δεν έχω διαβάσει ή δεν θυμάμαι..σοβαρά..Θα το κοιτάξω σίγουρα αυτό που είπες..Έτσι κι αλλιώς πριν λίγο καιρό άρχισα να διαβάζω για την τέχνη του θεάτρου, οπότε ο Μίστερ Σέξπηρ θα μου έρθει καπάκι.
    Apr 22 2012 18:38
Photo

Kunoichi.meriinawa → SpeedFreak

Τι ποιητές διαβάζεις κυρίως?? ^_^
Apr 10 2012 15:47
Photo

zoro77 → SpeedFreak

μην ξεχασεις να απαντησεις στα πμ :P
Mar 14 2012 22:30
  • SpeedFreak's Photo
    SpeedFreak
    εεπ τι λέει??..Σου έχω στείλει ήδη 2 πμ...
    Apr 09 2012 21:01
Photo

SpeedFreak → zoro77

[COLOR="DarkGreen"]Τί λέει ρε παικταρά??..Έχουμε καιρό να τα πούμε..πμ[/COLOR]
Mar 07 2012 13:18
Photo

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Κοίτα,έχω να μπω στο φόρουμ εδώ και καρό,οπότε πάλι καλά που το είδα λίγες ημέρες μετά το μήνυμα..Ευχαριστώ..Θα περιμένω με υπομονή..Στείλε οπωδήποτε,να έχω να δείχνω σε συμμαθήτριες τα καμάρια της Θεσσαλονίκης..Άλλα νέα??/πμ μι[/COLOR]
Feb 20 2012 15:09
Photo

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Φίλη Speedfreak καλά τα νέα από το μέτωπο, μετά το live μας στο Harley bar κατάφερα και βρήκα 3 μικρά σχετικά βιντεάκια από τη συναυλία μας. Μόλις τα κάνω upload σου στέλνω link και τα βλέπεις :)
Feb 03 2012 15:04
Photo

SpeedFreak → Kaidou

[COLOR="Red"][B]Ναι,όμως όταν είσαι τελείως μόνος,τρελένεσαι αρχικά,πεθαίνεις μεταφορικά όμως στο τέλος από την πολλλή τρέλα,την μοναξιά,τον ψυχικό πόνο και την στεναχώρια πεθαίνεις κυριολεκτικά..Ο άνθρωπος δεν μπορεί να μείνει μόνος..Χρειάζεται συνανθρώπους.. [SPOILER][IMG]http://1.bp.blogspot.com/_QMD3uDrxxgM/Srk5PhezT8I/AAAAAAAAEkU/xSuS1EVqK6o/s1600/castaway1.gif[/IMG] [IMG]http://2.bp.blogspot.com/_QMD3uDrxxgM/Srk6XSW5IxI/AAAAAAAAEk0/znUEw7LpRDQ/s1600/CastAway_2000_110_sized.jpg[/IMG] [IMG]http://cdn.mamapop.com/wp-content/uploads/2011/03/Cast-Away-Wilson-Volleyball-525x383.jpg[/IMG][/SPOILER][/B][/COLOR]
Jan 01 2012 19:43
Photo

Kaidou → SpeedFreak

Οταν ειπα πεθαινεις πριν την ωρα σου το ειπα μεταφορικα...Οχι οτι 8α πεθανεις απο την στεναχωρια σου...Επισης σορυ,αλλα δεν ειχες στο καναλι σου αν εισαι κοριτσι ή αγορι :( PS:View conversation πατα.Εκει μπορεις να διαβασεις σαν ανθρωπος :P
Dec 31 2011 20:32
Photo

SpeedFreak → Kaidou

[B][COLOR="Red"]ε για την ακρίβεια είμαι κορίτσαρος και δεν μιλάω μόνο για την ερωτικά αγάπη συγκικριμένα,αλλά για την αγάπη γενικά μεταξύ των ανθρώπων,την οποία παραθέτεις παρακάτω..Και συμφωνώ απόλυτα στο ότι τρελένεσαι τελείως και πεθαίνεις εάν σε έχουν ξεχάσει και δεν σε αγαπάει κανείς πραγματικά...Όσο για τους γονείς και την πραγματική οικογένεια,συμφωνώ για άλλη μια φορά ότι είναι όχι μόνο αυτοί που σε αγαπούν απεριόριστα ακόμα και αν τους αφήνεις σε αναμονή,αλλά και θα είναι εκείνοι στο τέλος οι οποίοι θα σου προσφέρουν καταφύγιο αγάπης. PS:Υπάρχει περίπτωση να αφαιρέσεις αυτόν τον απαίσιο φόντο από πίσω..Όχι τίποτα άλλο,αλλά δεν φαίνονται καθόλου τα γράμματα των άλλων με τέτια έντονα χρώματα που κυριαρχούν..Θέλω να μπορώ να διαβάζω,δεν νομίζεις??:nanana:[/COLOR][/B]
Dec 31 2011 18:58
Photo

Kaidou → SpeedFreak

Πικραμενος απο γυναικες εε;;Κοιτα,δυσκολο να το καταφερεις αυτο με γυναικα,γιατι συνηθως την πατας.Αλλα δεν υπαρχουν γυναικες μονο σε αυτην την ζωη.Βαλε γονεις,αδερφια,συγγενεις,φιλους(και αυτο δεν ειναι σιγουρο παντα)....Στο τελος,οταν θα εχεις γερασει,αυτο θα ειναι το μονο που θα εχεις.Την αγαπη του οικογενειακου σου περιβαλλοντος.Φαντασου να μην σε αγαπαει κανενας,δηλαδη να σε εχουν ξεχασει οι παντες στα γεραματα σου...Θα εχεις πεθανει πριν την ωρα σου.Γιατι,αν εχω μαθει κατι απο το συνονοματο manga,ειναι οτι,ενας ανθρωπος δεν πεθαινει οταν τον δηλητηριασου,οταν τον πυροβολησουν ή αν εχει πεθανει απο φυσικα αιτια.Ενας ανθρωπος πεθαινει οταν τον εχουν ξεχασει.... PS:Πολυ συναισθημα...:puke:
Dec 31 2011 00:24